تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401 - 15:04
کد خبر : 204688

از کدام سایت خارجی خرید کنیم؟

از کدام سایت خارجی خرید کنیم؟

مقدمه احتمالاً تاکنون برای شما نیز اتفاق افتاده است که به کالایی در خارج از کشور نیاز پیدا کرده اید و بعد از جستجو آن را در هیچ فروشگاه و یا سایت ایرانی پیدا نکردید. در نتیجه به خرید از سایت های خارجی روی آوردید. پس از خرید محصول به علت عدم آشنایی با انواع

مقدمه

احتمالاً تاکنون برای شما نیز اتفاق افتاده است که به کالایی در خارج از کشور نیاز پیدا کرده اید و بعد از جستجو آن را در هیچ فروشگاه و یا سایت ایرانی پیدا نکردید. در نتیجه به خرید از سایت های خارجی روی آوردید. پس از خرید محصول به علت عدم آشنایی با انواع روش های ترخیص کالا و خرید از سایت خارجی و نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه این موضوع را تقریبا غیر قابل تصور خطاب میکنید. در نتیجه ما به شما پیشنهاد میکنیم در صورت نداشتن اطلاعات دقیق و کامل در مورد چگونگی خرید از سایت های خارجی ما را تا انتهای مقاله از سوی شرکت بین المللی ققنوس همراهی نمایید تا به اطلاعات مهمی در این زمینه بپردازیم.

لیست بهترین سایت های خارجی

جهت خرید از سایت های خارجی بایستی ابتدا در مورد سایت های خارجی اطلاعات کافی به دست آورید . در نتیجه در ادامه پیشنهاد میکنیم در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

  1. آمازون 

آمازون را میتوان به عنوان یکی از بزرگترین و پر رونق ترین فروشگاه های اینترنتی در سطح دنیا  معرفی کرد که به وسیله آن میتوانید انواع کالا را خریداری نماید . لازم به ذکر است این سایت در سال ۱۹۹۴ و توسط فردی به نام جف بیزوس فعالیت خود را به وسیله فروش کتاب آغاز نمود و سپس از این طریق توانست به درآمدهای هنگف بالایی دست پیدا کند.  لازم است بدانید خرید از سایت های خارجی مانند آمازون کاری بسیار آسان است چرا که محصولات ارائه شده در این وب سایت در دو دسته فیزیکی و دیجیتال دسته بندی میشوند. محصولات دیجیتال آمازون شامل انواع کتاب های دیجیتال، انواع آلبومهای موسیقی، انواع سخت افزار ها و نرمافزار می شود. همچنین محصولات فیزیکی این سایت نیز شامل انواع متنوعی از کالاها مانند انواع گوشی موبایل و لپ تاپ، انواع پوشاک، انواع کفش، اسباب بازی، لوازم خانگی و … میشود که شما عزیزان میتوانید پس از خرید از این سایت نسبت به ترخیص کالا اقدام نماید.

  1. سایت علی بابا

علی بابا نیز به عنوان یکی از دیگر سایت های معتبر جهت خرید از سایت های خارجی در نظر گرفته میشود. در نتیجه اگر به دنبال سایت معتبری جهت تهیه محصولات از تولید کنندگان خارجی هستید، علی بابا به عنوان شناخته شده ترین وب سایت میباشد. لازم است بدانید سایت  علی بابا در سال ۱۹۹۹ توسط جک ما تاسیس گردید، همچنین خدمات شرکت علی بابا در سه دسته مشتریان به مصرفکننده، مشاغل به مصرفکننده ها و مشاغل به مشاغل ارائه میگردد. مزایای خرید از سایت علی بابا شامل قیمت مناسب کالاها، تنوع و گستردگی بالای محصولات، کاربری آسان محصولات، تامین کننده کالاهای تایید شده و نظارت بر محصولات موجب شده است تا افراد زیادی از سراسر دنیا خرید اینترنتی از سایت علی بابا را انتخاب نمایند و اقدام به ترخیص کالا نمایند.

  1. سایت ای  بی

سایت ای بی یکی از دیگر وب سایت های شناخته شده جهت خرید از سایت های خارجی است. این وب سایت نیز به عنوان بزرگ ترین ویمب سایت حراج آنلاین در سراسر دنیا شناخته میشود که به طور متوسط ۸۱۷.۶ میلیون کاربر دارد.  لازم به ذکر است وب سایت ایبی در سال ۱۹۹۵ و توسط فردی به نام پیر امیدیار کارآفرین ایرانی تاسیس گردید. در وب سایت ای بی افراد میتوانند محصولات نو و یا دسته دوم خود را به فروش بالا برسانند. همچنین علاوه بر این برندها و شرکت های معتبر دنیا نیز محصولات خود را با تخفیف های باور نکردنی در این وب سایت عرضه خواهند کرد.

  1. سایت علی اکسپرس

علی اکسپرس نیز یکی از دیگر وب سایت های معتبر و بزرگ در کشور چین میباشد که به عنوان بهترین وب سایت جهت خرید از سایت های خارجی در نظر گرفته میشود. لازم است به این نکته توجه داشته باشید که این مجموعه از زیر مجموعه های بزرگ علی بابا بوده است که از سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین محصولات ارائه شده در وب سایت علی اکسپرس از تنوع بسیار بالایی برخوردار میباشد  و تقریبا تمامی افراد هر چیزی را که لازم داشته باشند میتوانند در این  وب سایت پیدا کنند. انواع پوشاک، انواع گوشی های همراه و لوازم جانبی موبایل، انواع لوازم الکترونیک، انواع لوازم خانه با تنوع بسیار بالا، انواع اسباب بازی متناسب با هر سنی، انواع قطعات مرتبط با خودرو و ماشین سازی، انواع قطعات مخابراتی و موارد مشابه از جمله محصولاتی میباشد که در این وب سایت به فروش میرسد و متقاضیان خرید از این سایت میتوانند پس از خرید کامل محصولات فرایند ترخیص کالا را آغاز نموده و در نهایت به فعالیت خود در این عرصه ادامه دهند. 

در ادامه میتوان گفت شرکت تجاری بین المللی ققنوس با بیش ۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه ترخیص کالا از گمرک و خرید انواع محصولات از سایت های خارجی میتواند در این زمینه به شما عزیزان خدمات ارزنده ای را ارائه دهد تا بتوانید پس از خرید از سایت های خارجی با خیال آسوده به تجارت بپردازید.

 

چگونه کالای خریداری شده از سایت های خارجی را در ایران تحویل بگیریم؟

علاوه بر موضوع خرید از سایت های خارجی موضوع دیگری که همواره کاربران ایرانی را در هنگام خرید از سایت های خارجی دچار دغدغه و بحران میکند، نحوه ارسال و ترخیص کالا به ایران می باشد. لازم به ذکر است با توجه به تحریم های وسیع اعمال شده در طول سال های اخیر علیه کشور ایران شما در ابتدا لازم است نسبت به ارسال کالا به ایران به شکل مستقیم از سایت مورد نظر خود اطمینان کامل حاصل نمایید. بسیاری از فروشگاه ها و سایت های معتبر بین المللی به ویژه شرکت های آمریکایی و برندهای خارجی در حال حاضر به کشور ایران خدمات پستی ارائه نمی دهند و ارسال کالا به ایران را نخواهند داشت. همچنین علاوه بر این موضوع برخی از پست های بین المللی مانند فدکس به ایران خدمات پستی ارائه نخواهد داد. 

همچنین رویکرد اداره گمرک کشور های گوناگون به ویژه آمریکا و کشورهای اروپایی در بسته هایی که مقصد آنها ایران میباشد، موضوعی است که پیش از خرید ارسال کالا به ایران بایستی به آن توجه ویژه داشته باشید. دریافت بار و ترخیص کالا در ایران از طریق خرید از سایت های خارجی روش های متفاوتی دارد که در ادامه به این روش ها میپردازیم.

ارسال کالا به کشور ایران به شکل مستقیم

روش اول ارسال کالا به ایران به شکل مستقیم است. لازم به ذکر است که اگر نسبت به تمام مسائل مطرح شده از جمله داشتن ویزا کارت مناسب، ارسال بسته به ایران به شکل مستقیم توسط فروشنده، رویکرد پست مورد نظر در ارسال مستقیم کالا به ایران و برخورد کشور مبدا در ارسال کالا به ایران به شکل مستقیم اطمینان کامل حاصل کردید، میتوانید خرید خود را از این طریق انجام دهید و آن را به طور مستقیم به آدرس خود در ایران دریافت نمایید. لازم به ذکر است که علاوه بر اطمینان از ارسال کالا بایستی قوانین کشور خود و رویکردهای آن را نیز مورد بررسی قرار دهید. همچنین برخی از کالاها نیاز به ترخیص و عملیات گمرکی دارند که بایستی قبل از خرید خود دقت لازم را برای آنها از اندیشیده باشید. در هر صورت به هر دلیلی اگر امکان سفارش کالا و ارسال مستقیم آن به ایران ندارید لازم است جهت خرید کالای خود از ارسال غیرمستقیم به ایران استفاده نمایید.

روش اول در خرید به شکل غیرمستقیم این است که میتوانید از آشنایان و دوستان خود در خارج از کشور بخواهید تا بسته شما را با خود به ایران حمل کند. بدین ترتیب که شما خرید خود را به آدرس آنها ارسال کرده و سپس با پست از طریق مسافر آن را در ایران دریافت کنید. بدین ترتیب نیازی نیست در خرید سایت های خارجی از آدرس ایران استفاده نمایید.

روش دیگر جهت حل این مسئله استفاده از شرکت های است که این کار را به شکل اختصاصی انجام میدهند و خرید از سایت های خارجی را انجام داده و آن را به دست شما می رساند. لازم است بدانید که شرکت تجاری ققنوس با بیش از چند ده سابقه درخشان در زمینه خرید از سایت های خارجی و ارسال و ترخیص کالا میتواند در این زمینه یاری رسان شما باشد. همچنین شما میتوانید از خدمات گروه تجاری ققنوس در زمینه دریافت ارز مبادله ای جهت واردات کالا کمک بگیرید.

ترخیص کالاهای خریداری شده از سایت های خارجی چگونه انجام میشود؟

در پاسخ به این سوال میتوان گفت هنگامی که شما خرید خود را ثبت میکنید و هزینه آن را پرداخت میکنید، شرکت متقابل بایستی نسبت به پست آن به آدرس مربوطه اقدام نماید. در صورتی که شرکت انتخاب شده توسط شما با آدرس های ایران مشکلی نداشته باشد، کالای خریداری شده  را برای شما به آدرس ایران پست خواهد کرد. اما اگر جهت خرید از سایت های خارجی به شرکت های فعال در این زمینه مراجعه کرده باشید، این شرکت ها پس از خرید کالای مورد نظر شما میتوانند کالا را به ایران آورده و شما عزیزان میتوانید پس از ورود کالا به ایران آن را از گمرک دریافت نمایید.

جمع بندی

هدف گروه تجاری ققنوس جهت تهیه این مقاله کمک نمودن به آشنایی بیشتر بازرگانان و افراد تازه کار با پروسه خرید از سایت های خارجی و نحوه ترخیص بار هوایی از گمرک فرودگاه امام خمینی بوده است تا افراد بتوانند با آگاهی کامل و دقیق قدم در حرفه تجارت خود گذاشته و با داشتن اطلاعات کافی و مفید به سود دهی مورد نظر خود در این زمینه دست پیدا کنند. همچنین شما عزیزان میتوانید جهت به دست آوردن اطلاعات بیشتر و کامل تر در مورد چگونگی خرید از سایت های خارجی و ترخیص کالا با کارشناسان گروه ققنوس در این زمینه مشورت نماید. همچنین شما عزیزان میتوانید از سایر خدمات گروه ققنوس که در جهت ترخیص کالا، انجام تشریفات گمرکی و موارد مشابه است بهره ببرید . همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نشانی ما به آدرس Fnxshipping.com مراجعه نماید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn