کد خبر : 11924
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 23:06

جستجوی گمشده‌های امروز فرهنگ یزد در «خونه ننه آقا»

جستجوی گمشده‌های امروز فرهنگ یزد در «خونه ننه آقا»

 معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد ضمن بازدید از لوکیشن برنامه نوروزی «خونه ننه آقا» در یک خانه تاریخی ابراز امیدواری کرد که مردم یزد با تماشای این برنامه دستیابی به فرح و شادی نوروزی عمومی، با سبک زندگی، آداب و رسوم و میراث معنوی ملموس و ناملموس شهر دیار خودشان آشنا

جستجوی گمشده‌های امروز فرهنگ یزد در «خونه ننه آقا»

 معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد ضمن بازدید از لوکیشن برنامه نوروزی «خونه ننه آقا» در یک خانه تاریخی ابراز امیدواری کرد که مردم یزد با تماشای این برنامه دستیابی به فرح و شادی نوروزی عمومی، با سبک زندگی، آداب و رسوم و میراث معنوی ملموس و ناملموس شهر دیار خودشان آشنا شوند و این گمشده های جامعه امروز دوباره احیا شوند.

«عباس ملازینلی» در حاشیه این بازدید با اشاره به حرفه ای بودن تیم برنامه ساز «خونه ننه آقا»، اظهار کرد: مطمئنا وقتی تیمی قدرتمند و حرفه ای از یک برنامه تلویزیونی پشتیبانی می کند، آن برنامه ماندگار و اثربخش خواهد بود.

وی تصریح کرد: در  «خونه ننه آقا» می توان کلیدواژه‌های زندگی دیروز، کسب تجربه و اعتباری کوچک ترها در کنار بزرگترها و تبادل سینه به سینه اندیشه ها و فرهنگ های اصیل یزدی به نسل جدید را به خوبی مشاهده کرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به تاکید بر محتوا در برنامه های نوروزی این سازمان گفت: خوشبختانه در مجموعه سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد توجه به محتوا در تدوین و تولید برنامه ها به نوعی نهادینه شده است و هر کدام از واحدهای این سازمان با اتاق فکرهای مجزا مباحث محتوایی را به مدیران و برنامه ریزان ارائه می کنند تا هدف اصلی سازمان یعنی اثربخشی در لابه لای برنامه ها گم نشود.

وی افزود: در تدوین و اجرای برنامه های نوروزی سازمان به گونه ای عمل شده تا همه اقشار در سنین مختلف بتوانند از محتوای ارائه شده حداکثر استفاده و بهره را ببرند و در «خونه ننه آقا» حضور و تعدد نسل ها گویای این مهم است که همه سنین مخاطب آن هستند و سعی شده کسی دست خالی از خانه ننه آقا بیرون نیاید.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، ملازینلی عنوان کرد: امیدواریم با بهره گیری از فضای مجازی و رسانه ها ضمن اطلاع رسانی موثر از برنامه های سازمان، شهروندان تا پایان ایام نوروز برنامه ها را دنبال کنند و خودشان کیفیت برنامه ها را قضاوت کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.