تاریخ انتشار : جمعه 2 اردیبهشت 1401 - 15:14
کد خبر : 197003

دانلود زیرنویس سریال Mystic Pop-up Bar 2020 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس سریال Mystic Pop-up Bar 2020 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس سریال Mystic Pop-up Bar 2020 یک مجموعه تلویزیونی محصول ۲۰۲۰ کره جنوبی با بازی هوانگ جونگ اوم، یوک سونگ جائه و چوی است. برنده-جوان. بر اساس نوار وب‌تون داوم توسط بای هی سو، این اولین سریالی است که در فاصله زمانی چهارشنبه تا پنجشنبه JTBC در هشت سال گذشته پخش می‌شود. این سریال

دانلود زیرنویس سریال Mystic Pop-up Bar 2020 یک مجموعه تلویزیونی محصول ۲۰۲۰ کره جنوبی با بازی هوانگ جونگ اوم، یوک سونگ جائه و چوی است. برنده-جوان. بر اساس نوار وب‌تون داوم توسط بای هی سو، این اولین سریالی است که در فاصله زمانی چهارشنبه تا پنجشنبه JTBC در هشت سال گذشته پخش می‌شود. این سریال از ۲۰ می تا ۲۵ ژوئن ۲۰۲۰ پخش شد.

Watch Mystic Pop-up Bar | Netflix Official Site

زیرنویس سریال Mystic Pop-up Bar 2020 داستان یک pojangmacha مرموز (مؤسسه نوشیدنی در فضای باز) را روایت می کند که توسط زنی بداخلاق به نام Weol-ju (Hwang Jung-eum)، یک کارمند پاره وقت بی گناه به نام Han Kang-bae (Yok Sung-) اداره می شود. jae)، و یک کارآگاه سابق زندگی پس از مرگ معروف به رئیس Gwi (چوی وون یانگ) که در رویاهای خود از مشتریان بازدید می کنند تا به حل مشکلات آنها کمک کنند.  Kang-bae توانایی منحصر به فردی دارد که برای Weol-ju مفید است – با یک لمس، او می تواند مردم را وادار کند که تمام مشکلات خود را بیرون بریزند. این برای Weol-ju که باید کینه ۱۰۰۰۰۰ روح را برطرف کند بسیار مفید است.

Mystic Pop-up Bar | Official Teaser #1 | Netflix [ENG SUB] - YouTube

زیرنویس Mystic Pop-up Bar 2020 زنی تندخو که صاحب پاپ آپ بار میستیک است. ۵۰۰ سال پیش، وئول جو ولیعهد را از طریق رویاهای خود شفا داد اما به دروغ متهم به اغوای او شد و هدف یک قاتل قرار گرفت که به جای آن مادر وئول جو را کشت. گناه Weol-ju خودکشی بر روی درخت مقدس بود که باعث شد قدرت خود را در درگیری که ۱۰۰۰۰۰ کشته برجای گذاشت، از دست بدهد. در ۵۰۰ سال گذشته، او به قلمرو زنده فرستاده شد تا کینه ۱۰۰۰۰۰ روح را برطرف کند و به عنوان مجازاتی برای کفاره گناه گذشته خود، آنها را آرام کند.
جوانی شاداب که این توانایی را دارد که مردم را با تماس فیزیکی با آنها به اعتراف حقیقت وادار کند. از این رو، او مردم اطراف خود را می خزند و به عنوان یک طرد شده بزرگ شده است. او با Weol-ju کار کرد زیرا او به او قول داد که در ازای این توانایی منحصر به فرد خلاص شود. سرانجام مشخص شد که او روح فرزند متولد نشده Weol-ju و Yi-Hon است که با اندوه درخت مقدس نفرین شده است.
ولیعهد سابق که عاشق وئول جو شد اما نتوانست از او محافظت کند، بنابراین محرک مرگ او، بهترین دوست سابقش، کیم وون هیونگ را کشت. زمانی که برای آژانس پلیس پس از مرگ کار می کرد، به او فرصتی داده شد تا به عنوان مدیر در Mystic Pop-up Bar کار کند تا در کنار Weol-ju باشد.

WTK REVIEW: Why You Need To Add "Mystic Pop-Up Bar" To Your Must-Watch List  - What The Kpop

او در زندگی گذشته خود وزیر کاخ، مربی ولیعهد و پدر وون هیونگ بود. وفاداری و فداکاری او به شاهزاده او را از پسرش دور کرده بود. در حال حاضر، او به یک فرشته مرگ تبدیل شد که بهترین دوست چیف گوی است و مرتباً از نوار پاپ آپ Weol-ju بازدید می کند.
او پسر لرد کیم جین و بهترین دوست ولیعهد یی هون است، اما کودتای او فاش شد و در روز عروسی خواهر و شاهزاده‌اش توسط ولیعهد سر بریده شد. در زمان حاضر، او به عنوان یک روح شیطانی از مجازات خود فرار کرد تا از ولیعهد یی هون و وئول جو انتقام بگیرد.
تنها انسانی که از توانایی کانگ بائه مصون است. او محافظ شخصی رئیس چوی بود، اما پس از برخورد او با وئول جو و کانگ بائه، از کارش اخراج شد و در نهایت نگهبان کاپول مارت شد. اگرچه کانگ بائه و یئورین عاشق یکدیگر هستند، اما ضربه روحی او به دوست پسرهای گذشته اش باعث می شود که او احساسات خود را انکار کند. بعداً مشخص شد که او تناسخ روح سینابار در غار نزدیک است، یک ماده معدنی که از شر محافظت می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn