تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اسفند 1400 - 10:20
کد خبر : 195753

دانلود زیرنویس سریال The Wheel of Time 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس سریال The Wheel of Time 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس سریال The Wheel of Time 2021 یک مجموعه تلویزیونی تخیلی حماسی آمریکایی است که از طریق Amazon Prime Video منتشر شده است. این سریال بر اساس مجموعه رمانی به همین نام اثر رابرت جردن ساخته شده است و توسط تلویزیون سونی پیکچرز و استودیو آمازون تولید می شود و راف جادکینز به عنوان

دانلود زیرنویس سریال The Wheel of Time 2021 یک مجموعه تلویزیونی تخیلی حماسی آمریکایی است که از طریق Amazon Prime Video منتشر شده است. این سریال بر اساس مجموعه رمانی به همین نام اثر رابرت جردن ساخته شده است و توسط تلویزیون سونی پیکچرز و استودیو آمازون تولید می شود و راف جادکینز به عنوان مجری برنامه فعالیت می کند.

The Wheel of Time (TV Series 2021– ) - IMDb

زیرنویس سریال The Wheel of Time 2021 فصل دوم آن در ماه می ۲۰۲۱ قبل از پخش سریال اعلام شد. فصل اول، متشکل از هشت قسمت، در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ در Prime Video پخش شد که سه قسمت اول بلافاصله و پنج قسمت باقی مانده به صورت هفتگی پس از آن منتشر شد و در پایان فصل در ۲۴ دسامبر ۲۰۲۱ به اوج خود رسید.

The Wheel of Time به دنبال Moiraine، یکی از اعضای Aes Sedai، یک سازمان قدرتمند از زنان است که می تواند یک قدرت را هدایت کند. او با Warder خود، Lan، به دنبال گروهی متشکل از پنج روستای جوان از دو رودخانه منزوی است، و معتقد است که یکی از آنها تناسخ اژدها است، کانالی بسیار قدرتمند که جهان را شکست. اژدها Reborn پیش‌بینی شده است که یا جهان را از شر بدی که به نام Dark One شناخته می‌شود نجات دهد، یا یک بار دیگر آن را بشکند.

Moiraine یک Aes Sedai است که می تواند یک نیروی عنصری به نام یک قدرت را هدایت کند. سال‌ها گذشته، نیمه مذکر One Power فاسد شد و کانال‌های مرد را دیوانه کرد و Lews Therin Telamon، کانالی که به نام اژدها شناخته می‌شود، جهان را در جنون خود از هم پاشید. برخی از Aes Sedai می‌خواهند کانال‌های مرد را از بین ببرند، اما Moiraine و Warder Lan Mandragoran او به دنبال تناسخ اژدها برای شکست دادن Dark One، یک نیروی شر ازلی هستند. جستجوی آنها آنها را به دو رودخانه و چهار نامزد احتمالی می رساند – روستاییان رند الثور، پرین آیبارا، مت کوتون و اگونه آل وره – که قصد دارند آنها را به برج سفید، مرکز Aes Sedai ببرند. رند که با اگوین درگیر شده است، از این که قصد دارد حکمت بعدی شود، رهبر دهکده و شفا دهنده ای که نمی تواند ازدواج کند، ناامید می شود. ترولوک ها، جانورانی که تاریکی را دنبال می کنند، در کمین دو رودخانه هستند. Nynaeve al’Meara، حکمت فعلی، گرفته می شود و پرین به طور تصادفی همسرش لیلا را می کشد. Moiraine با Trollocs با یک قدرت مبارزه می کند و مجروح می شود. چهار روستایی با اکراه به Moiraine و Lan در سفر خود می پیوندند تا ترولوک ها را از عزیزان خود دور نگه دارند.

The Wheel of Time (TV Series 2021– ) - IMDb

زیرنویس The Wheel of Time 2021 ایمون والدا در یک اردوگاه شنل سفید، یک Aes Sedai را می سوزاند. روستاییان Two Rivers با Moiraine و Lan از تعقیب ترولوک ها و یک Fade فرار می کنند. آنها از طریق Taren’s Ferry فرار می کنند. برای جلوگیری از تعقیب ترولوک ها، Moiraine از One Power استفاده می کند تا کشتی را غرق کند، تصادفاً کشتی بان را کشته و روستاییان را مزاحم می کند.

در طول سفرشان، اگوین می‌آموزد که پتانسیل انتقال را دارد، پرین با گرگ‌های عجیب و غریب روبرو می‌شود، روستاییان رویاهای نگران‌کننده‌ای در مورد Dark One می‌بینند و بی‌اعتمادی و تنش بین Moiraine و روستاییان افزایش می‌یابد. Moiraine از مجروحیتش خسته‌تر و خسته‌تر می‌شود، و وقتی ترولوک‌ها می‌رسند، لان تصمیم عجولانه می‌گیرد تا آنها را برای فرار وارد شادار لوگوت کند. در حالی که در شادر لوگوت، گروه مورد حمله قرار می گیرند و توسط ماشادر، تاریکی شیطانی ساکن شهر، از هم جدا می شوند. گروه جدا شده و سرگردان است. معلوم می شود که Nynaeve زنده است و با لان در مورد روستاییان روبرو می شود.

Nynaeve فرار می کند، ترولوک را که او را اسیر کرده بود، پیشی می گیرد و می کشد. روستاییان دو رودخانه از Moiraine و یکدیگر جدا می شوند – مت و رند در یک جهت در سراسر بیابان راهپیمایی می کنند، Egwene و Perrin در جهت دیگر، و Lan و Moiraine مجروح با Nynaeve عصبانی روبرو می شوند که خواستار اطلاع از موقعیت روستاییان است. گرگ ها اگوئن و پرین را دنبال می کنند و پرین در مورد گرگ ها و تاریکی کابوس می بیند. آنها با Tuathaan یا Tinkers، یک گروه صحرانشین صلح آمیز، امنیت پیدا می کنند و استراحت می کنند. مت و رند در مورد اینکه آیا به خانه بروند یا به برج سفید بحث می کنند، در حالی که مت تمایلات تیره تری را نشان می دهد که رند دوست ندارد. آنها در دهکده ای با گلیمن به نام تام مریلین روبرو می شوند که طلاهای آنها را می دزدد. بعداً تام آنها را از دست یک دوست تاریکی نجات می دهد. Nynaeve و Lan در مورد روستاییان و اینکه آیا Nynaeve باید Moiraine را شفا دهد با هم بحث می کنند. در نهایت، Nynaeve قبول کرد و از گیاهان برای کمک به Aes Sedai در حالی که لان پیشاهنگی می کرد استفاده کرد. Moiraine به اندازه‌ای بهبود می‌یابد که بتواند سفر کند، و آنها در جاده با خواهران قرمز روبرو می‌شوند، از جمله Liandrin، که اژدهای خودخوانده متولد شده، Logain Ablar، مردی که می‌تواند یک قدرت را هدایت کند، دستگیر کرده‌اند.

Moiraine توسط Aes Sedai شفا می‌یابد و Logain زندانی را نشان می‌دهد که توسط کانال‌های مستمر چندین Aes Sedai نگهداری می‌شود. لیاندرین و برخی از آئس سدای می خواهند لوگین را “مهربان” کنند و برای همیشه ارتباط او را با یک قدرت قطع کنند. با این حال، Moiraine معتقد است که او ممکن است اژدها متولد شده باشد. اگوین و پرین با تینکرها به سمت تار والون سفر می کنند و یاد می گیرند که از طریق “راه برگ” عهد کرده اند که هرگز از خشونت استفاده نکنند. رند، مت و تام شب را با یک خانواده روستایی می مانند. تام به رند می‌گوید که مشکوک است که مت می‌تواند کانال‌سازی کند. رفتار مشکوک او شبیه رفتار برادرزاده تام اوین است که می‌توانست کانالیزه کند اما بعد از اینکه توسط Aes Sedai مهربان شد، خود را کشت. آن شب، خانواده توسط یک فاید کشته می شوند. تام حواسش را پرت می کند و به رند و مت اجازه می دهد فرار کنند. ارتش فالوور Logain درست در زمانی که Logain از یک قدرت برای فرار استفاده می کند وارد می شود. کرن ناگاشی از آجاهای سبز برای محافظت از مویرین و لیاندرین در برابر حمله لوگین کشته می‌شود، در حالی که گلوی لان بریده می‌شود. Nynaeve لان و Aes Sedai آسیب دیده را از طریق نمایش خیره کننده یک قدرت شفا می دهد. لیاندرین و آئس سدای لوگین ملایم.

The Wheel of Time (TV Series 2021– ) - IMDb

Aes Sedai ارتش Kerene و Logain را دفن می کند. Lan، Moiraine، Nynaeve و Aes Sedai به مدت یک ماه به برج سفید تار والون سفر می کنند. Moiraine به Nynaeve در مورد دسیسه های سیاسی Aes Sedai هشدار می دهد. وایت‌شنل‌ها پرین، اگوئن و تینکرها را بازی می‌کنند. با کمک آرام، پرین و اگوین در ابتدا فرار می کنند، اما توسط ایمون والدا دستگیر می شوند. والدا مظنون است که اگوئن می تواند کانال را انجام دهد، و پرین را شکنجه می دهد تا اگوین را مجبور به کانال کند. اگوئن و پرین با حمله گرگ ها به کمپ فرار می کنند که ظاهراً با پرین مرتبط هستند. رند و مت به تار والون می رسند، جایی که رند از رفتار عجیب مت ناراحت می شود. رند با لویال، اوجیه، ملاقات می‌کند، او متوجه می‌شود که رند شبیه یک آیل خارجی است. Loial به Nynaeve کمک می کند تا دوباره با Mat و Rand متحد شود. لوگین در اطراف تار والون رژه می رود و وقتی متوجه رند و مت در حال تماشا می شود دیوانه وار می خندد. لان و دیگر Warders کنسول استپین، Kerene’s Warder. مویرین و آلانا در مورد وضعیت روانی استپین بحث می کنند. آلانا به مویرین در مورد انگیزه های لیاندرین و بازگشت قریب الوقوع صندلی آمیرلین هشدار می دهد. صبح روز بعد، لن استپین را در اثر خودکشی مرده می یابد. لان به عنوان عزادار اصلی در مراسم تشییع جنازه استپین، غم و اندوه را بر عهده دارد.

سیوان سانچه، صندلی آمیرلین، لیاندرین را به خاطر مهربانی Logain و سفر Moiraine به مدت ۲۰ سال مورد سوال قرار می دهد. مویرین با بازدید از رند و مت، مت را از خنجر آلوده شادر لوگوت جدا می کند. Moiraine همچنین Egwene و Perrin را پیدا کرده است. Maigan، یک Blue Sitter، به Moiraine دستور می دهد که در برج بماند و Moiraine سعی می کند انگیزه های خود را از Liandrin پنهان کند. مویرین از لوئیال خواهش می کند. Moiraine و Siuan مخفیانه با هم ملاقات می کنند و این دو عاشق در مورد نقشه خود برای پیدا کردن اژدها دوباره متولد می شوند. Moiraine یک Nynaeve و Egwene را برای ملاقات با Amyrlin می برد، جایی که Egwene شگفت زده شده و Nynaeve مشکوک است. در سالن برج، Moiraine توسط Siuan تبعید می شود تا به او اجازه دهد تا با روستاییان Two Rivers برج را ترک کند. Moiraine روستاییان Two Rivers و Loial را در Waygate جمع می‌کند و در آنجا به چشم جهان سفر می‌کنند تا با Dark One روبرو شوند و کشف کنند که اژدها متولد شده کیست. مت تردید می کند و دیگر روستاییان، لوئیال، مویرین و لان بدون او وارد راه می شوند.

روستاییان دو رودخانه که به دنبال Moiraine در راه بودند، در مورد بازگشت به مت بحث می کنند اما به جلو ادامه می دهند. لویال آنها را در مسیرهایی که فاسد شده اند راهنمایی می کند. گروه با یک ترولوک مواجه می شود. Egwene ترولوک را دفع می کند، اما یک قدرت Machin Shin (باد سیاه) را جذب می کند، که عمیق ترین ترس آنها را برمی انگیزد. Nynaeve با قدرت Machin Shin را دفع می کند در حالی که Moiraine Waygate را به سمت Fal Dara باز می کند. مردی نیز در راه آنها را به فال دارا تعقیب می کند. هنگامی که به آنجا می رسند، آنها با Moiraine بحث می کنند، که نشان می دهد هر کسی که اژدها نیست اگر به چشم جهان برسد می میرد. مویرین از بیننده مین فرشاو دیدن می کند. Nynaeve و Lan (وارث پادشاهی گمشده Malkier) رابطه جنسی دارند. اگوین و رند با هم آشتی می کنند. رند به یاد می آورد که تام در نبرد دیوارهای درخشان حضور داشت و با دوشیزه باردار نیزه روبرو شد که در هنگام تولد رند که تام او را بزرگ کرده بود، مرد. ماچین شین به رند طعنه زد که او اژدها است. رند برای فرار از دوست تاریکی قبلی و ترولوک در راه ها کانالیزه شده بود. رند و مویرین فال دارا را ترک می کنند تا به چشم جهان بروند و بقیه را پشت سر بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها