کد خبر : 53584
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 - 22:44

رونمایی از سامانه پاسخگویی به شکایات بیمه سلامت با رویکرد ارائه خدمات الکترونیک

رونمایی از سامانه پاسخگویی به شکایات بیمه سلامت با رویکرد ارائه خدمات الکترونیک

طی جلسه ویدیو کنفرانس با حضور مدیران کل استانی و ستادی سازمان بیمه سلامت ایران، سامانه پاسخگویی به شکایات با رویکرد ارائه خدمات الکترونیک به ویژه در زمینه نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک با تاکید بر کاهش کابرد دفترچه رونمایی شد. به گزارش ایسنا، در سامانه پاسخگویی به شکایات به صورت مجزا شکایات بیمه‌شدگان، پزشکان، موسسات

رونمایی از سامانه پاسخگویی به شکایات بیمه سلامت با رویکرد ارائه خدمات الکترونیک

طی جلسه ویدیو کنفرانس با حضور مدیران کل استانی و ستادی سازمان بیمه سلامت ایران، سامانه پاسخگویی به شکایات با رویکرد ارائه خدمات الکترونیک به ویژه در زمینه نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک با تاکید بر کاهش کابرد دفترچه رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، در سامانه پاسخگویی به شکایات به صورت مجزا شکایات بیمه‌شدگان، پزشکان، موسسات تشخیصی درمانی و همچنین دفاتر پیشخوان دولت اخذ و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

همچنین با توجه به تاکید مراجع قانونی بالادستی مبنی بر لزوم ایجاد صندوق الکترونیکی دریافت تخلفات کارکنان دستگاه‌های اجرایی، در این سامانه بخشی تحت عنوان ثبت تخلفات اداری در نظر گرفته شده است که از طریق آن تمام مراجعین به ادارات کل استانی و واحدهای تابعه در صورت مشاهده هرگونه تخلف امکان انعکاس آن را خواهند داشت.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، کلیه بیمه‌شدگان و شرکای کاری جهت ثبت شکایات خود می‌توانند به آدرس shekayat.ihio.gov.ir  مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.