فولکس واگن ID.7 2023 می خواهد با تسلا مدل ۳ رقابت کند
به گزارش نیوز اسکای و به نقل از arenaev این نمونه اولیه فولکسواگن، با پوششهای استتاری رنگارنگ و درخشان، در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی در لاس وگاس شرکت میکند و نگاهی دزدکی به فولکس واگن ID.7 کاملاً جدید دارد. این خودرو که قبلا به عنوان خودروی مفهومی Aero B شناخته می شد، ابتدا به عنوان
به گزارش نیوز اسکای و به نقل از arenaev این نمونه اولیه فولکسواگن، با پوششهای استتاری رنگارنگ و درخشان، در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی در لاس وگاس شرکت میکند و نگاهی دزدکی به فولکس واگن ID.7 کاملاً جدید دارد. این خودرو که قبلا به عنوان خودروی مفهومی Aero B شناخته می شد، ابتدا به عنوان یک لیفت بک پنج در معرفی می شود و بعداً به عنوان یک استیت عرضه می شود.
ID.7 پیش از این به دلیل شکل بسیار آیرودینامیک، Aero نامیده می شد و انتظار می رود که نسخه نهایی تولیدی دارای ضریب درگ بیش از ۰.۲۳ نباشد.
ID.7 ششمین مدلی است که به خط تولید ID اضافه می شود و در ابتدا در کنار فولکس واگن آرتئون و فولکس واگن پاسات (که فقط در نسل بعدی در دسترس خواهد بود) به فروش می رسد. در آینده، ID.7 به تنها پیشنهاد فولکس واگن در بازار رو به کاهش بخش D در اروپا تبدیل خواهد شد. زمانی که این شرکت به خودروهای الکتریکی تبدیل شود، دیگر نسخهای از Arteon یا Passat تولید نخواهد شد.
فولکس واگن ID.7 4940 میلی متر طول، ۱۸۵۹ میلی متر عرض و ۱۵۲۹ میلی متر ارتفاع دارد. فاصله بین دو محور ۲۹۶۹ میلی متری آن همانند فولکس واگن ID Buzz است که ID.7 را به طور قابل توجهی طولانی تر از پاسات یا آرتئون می کند.
نمونه اولیه خودروی ID.7 که در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شده است، بدنه تولید نهایی خود را دارد، اما با الگوی استتاری متمایز الهام گرفته از کدهای QR پوشانده شده است تا طراحی واقعی خود را پنهان کند. رونمایی رسمی ID.7 برای سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است و انتظار می رود فروش آن اواخر همان سال آغاز شود.
استتار روی نمونه اولیه ID.7 Electroluminescent نام دارد و از ۴۰ لایه رنگ تشکیل شده است. هنگامی که جریان الکتریکی اعمال می شود، باعث می شود ۲۲ قسمت مختلف خودرو الگوهای نور منحصر به فرد خود را نشان دهند.
فولکس واگن تایید کرد که ID.7 بردی تا ۷۰۰ کیلومتر (۴۳۵ مایل) را در مدل های خاص ارائه می دهد. در زمان عرضه، ID.7 به قدرتمندترین بسته باتری این شرکت با ظرفیت ۷۷ کیلووات ساعت مجهز خواهد شد.
ID.7 در ابتدا با سیستم دو چرخ متحرک در دسترس خواهد بود، اما فولکس واگن قصد دارد یک مدل GTX با چهار چرخ متحرک را در مقطعی در آینده عرضه کند. این گزینه های پیشرانه آن را با خودروهای رقیب مانند تسلا مدل ۳، پولستار ۲ و هیوندای آیونیک ۶ برابری می کند.
بهبودهای قابل توجهی در داخل ID.7 در مقایسه با مدل های قبلی ID صورت گرفته است. سیستم اطلاعات سرگرمی به گونهای طراحی شده است که تنظیمات دما را در صفحه اصلی صفحه نمایش لمسی ۱۵ اینچی شامل میشود – دیگر در یک صبح سرد یخبندان از بین صفحههای بیشماری عبور نکنید.
علاوه بر این، نوار لغزنده دمای فیزیکی زیر صفحه نمایش اکنون روشن شده است تا استفاده از آن را حتی در شرایط کم نور آسان کند – واضح به نظر می رسد اما تا به حال در دسترس نبوده است.
ID.7 همچنین دارای دریچههای تهویه هوشمند است که با تشخیص نزدیک شدن راننده به خودرو، شروع به گرم کردن یا خنککردن فضای داخلی میکنند و همچنین میتوانند در صورت لزوم فرمان را گرم کنند. یک نمایشگر هدآپ برای واقعیت افزوده به عنوان تجهیزات استاندارد گنجانده شده است.
علاوه بر فولکس واگن ID.۴، ID.7 در کارخانه امدن فولکس واگن در آلمان تولید خواهد شد و سپس از آنجا به همه کشورها (به غیر از چین) صادر خواهد شد. فولکس واگن دو سرمایه گذاری مشترک در چین برای تولید خودروهای خاص برای آن بازار تاسیس کرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰