تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 12:23
کد خبر : 224103

نرم افزار CRM چگونه به رشد کسب و کارها کمک می کند؟

نرم افزار CRM چگونه به رشد کسب و کارها کمک می کند؟

امروزه درخواست زیادی برای نرم افزار CRM  و نرم افزار تیکتینگ وجود دارد و تمامی کسب و کارها به دنبال استفاده از این نرم افزارها هستند تا بتوانند کسب و کار خود را رشد دهند و به اهداف خود برسند. به همین دلیل، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید نرم افزار سی ار ام چیست و چگونه به رشد کسب و

امروزه درخواست زیادی برای نرم افزار CRM  و نرم افزار تیکتینگ وجود دارد و تمامی کسب و کارها به دنبال استفاده از این نرم افزارها هستند تا بتوانند کسب و کار خود را رشد دهند و به اهداف خود برسند. به همین دلیل، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید نرم افزار سی ار ام چیست و چگونه به رشد کسب و کارها می کند. بهتر است بدانید تمامی کسب و کارهایی که به دنبال سازمان دهی اطلاعات و داده های خود هستند می توانند از این نرم افزار استفاده کنند و از ویژگی های آن بهره مند شوند.

نرم افزار سی ار ام چیست؟

نرم افزار CRM یا سیستم مدیریت مشتری به نرم افزاری گفته می شود که تمامی اطلاعات مشتریان را از زمانی که وارد کسب و کار شما می شوند به خوبی مدیریت می کند و همین امر سبب می شود که کسب و کارها بتوانند به خوبی رفتار مشتری را زیر نظر داشته باشند و استراتژی های کاری خود را به خوبی پیش ببرند. به طور مثال، زمانی که این نرم افزار در کسب و کار شما وجود دارد می توانید متوجه شوید که چرا برخی از مشتریان بدون خرید کسب و کار شما را ترک می کنند. شاید کارشناسان فروش به خوبی کار نمی کنند و یا شاید مشتریان باید مدت زیادی منتظر بمانند تا بتوانند اطلاعات را دریافت کنند. تمامی این نکات می تواند برای رشد کسب و کارها مفید باشد.

آیا نرم افزار CRM قابلیت اتصال به سایر سیستم های شرکت را دارد؟

بله! نرم افزارهای CRM قابلیت اتصال به سایر سیستم های شرکت را دارند و می توانند با سایر داده های موجود در سیستم های شرکت ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال، نرم افزار CRM می تواند به سیستم های حسابداری، سیستم های مدیریت انبار، سیستم های تحلیل داده و موارد دیگر متصل شود. این قابلیت سبب می شود اطلاعات مشتریان، سفارشات، فاکتورها و دیگر اطلاعات مرتبط با فعالیت های شرکت در یک محیط مرکزی جمع آوری شوند و پس از آن مدیران و کارشناسان بخش فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش می توانند خدمات خود را ارتقا بدهند. همچنین، اتصال نرم افزار سی آر ام به سایر سیستم های شرکت به کاربران این امکان را می دهد تا با سرعت و به آسانی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند.

آیا امنیت این نرم افزار بالاست؟

امنیت نرم افزار سی آرم ام یکی از مهمترین مواردی است که باید مد نظر قرار گرفته شود. نرم افزار سی آر ام باید از اطلاعات مشتریان و کاربران در برابر استفاده های غیر مجاز محافظت کند. امروزه، شرکت هایی که نرم افزار سی آرام را ارائه می دهند روش های مختلفی را برای افزایش امنیت این نرم افزار ارائه می دهند که برخی از آنها به شرح زیر است:

  • رمزنگاری اطلاعات: یکی از بهترین راهکارها برای محافظت از اطلاعات شخصی و حساس مشتریان، استفاده از رمزنگاری اطلاعات است.

  • مدیریت دسترسی: برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات، افراد مشخصی به این نرم افزار دسترسی داشته باشند و شما نباید اجازه دهید هر فردی وارد سیستم سی آر ام شما شود.

  • آپدیت و نگهداری: برای حفظ امنیت سیستم CRM، باید سیستم را به روز نگه دارید و داده های اطلاعاتی خود را دائما آپدیت سازید.

نرم افزار تیکتینگ چه ویژگی هایی دارد؟

نرم افزار تیکتینگ قابلیت ها و ویژگی های زیادی دارد و می تواند به کسب و کارها کمک کند پشتیبانی از مشتری را به درستی انجام دهند. هر تیکت دارای کد منحصر به فردی است و در نتیجه اطلاعات به صورت دسته بندی شده باقی می مانند و این مسئله نقش بسیار زیادی در افزایش رضایت مشتریان دارد. به همین دلیل، استفاده از نرم افزار تیکتینگ یکی از اموری است که تمامی کسب و کارها باید مد نظر قرار دهند. برخی از ویژگی های این نرم افزار به شرح زیرند:

  • مدیریت درخواست‌های کاربران: این بخش شامل امکان ثبت، پیگیری و بستن درخواست‌ها برای کاربران است.

  • تعریف اولویت‌ها: در این بخش دسته‌بندی درخواست‌ها بر اساس اولویت (بالا، متوسط، پایین) صورت می گیرد که باعث می شود کارشناسان به سرعت و راحت تر به درخواست های مشتریان رسیدگی کنند.

  • مدیریت کاربران: در این بخش امکان تعریف نوع کاربر (کلیدی، مشتری، ویژه و غیره) وجود دارد.

  • گزارش‌گیری: در این بخش امکان نمایش گزارش‌ها و آمارهای مختلف برای تحلیل درخواست‌ها و مدیریت بهتر آنها وجود دارد.

برای خرید نرم افزار CRM به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد نرم افزار CRM در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید با استفاده از نرم افزار سی آر ام و نرم افزار تیکتینگ می توانید برای سازمان دهی اطلاعات و ارائه خدمات بهتر به مشتریان استفاده نمایید. این کار باعث می شود که کسب و کار شما در رون موفقیت قرار گیرد. اگر به دنبال مرکز معتبری برای خرید نرم افزاری CRM هستید می توانید به سایت جولیو مراجعه کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn