تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 22:36
کد خبر : 19040

کنترل ورودی وخروجی و منع تردد شبانه در شهرهای زرد و نارنجی استان کرمان

کنترل ورودی وخروجی و منع تردد شبانه در شهرهای زرد و نارنجی استان کرمان

 استاندار کرمان مردم را رکن اصلی مراقبت دانست و بیان کرد: کنترل ورودی و خروجی و منع تردد شبانه در شهرهای زرد و نارنجی را با جدیت پیگیری کنید و می دانیم وضعیت نارنجی و قرمز به معنی تعطیلی است. دکتر”علی زینی وند” ظهر امروز ۱۴ فروردین ماه در شصت و نهمین جلسه مقابله با

کنترل ورودی وخروجی و منع تردد شبانه در شهرهای زرد و نارنجی استان کرمان

 استاندار کرمان مردم را رکن اصلی مراقبت دانست و بیان کرد: کنترل ورودی و خروجی و منع تردد شبانه در شهرهای زرد و نارنجی را با جدیت پیگیری کنید و می دانیم وضعیت نارنجی و قرمز به معنی تعطیلی است.

دکتر”علی زینی وند” ظهر امروز ۱۴ فروردین ماه در شصت و نهمین جلسه مقابله با کرونا استان کرمان ضمن تقدیر از کادر بهداشت و درمان گفت: براساس گزارشات در چند روز آینده وارد شرایط سخت تری نسبت به امروز می شویم.

وی خطاب به فرمانداران اظهار کرد: جلسات را به صورت جدی برگزار کنید و دستورالعمل محدودیت هوشمند را مطالعه کنید تا براساس آن محدودیت ها را در مناطق خود اجرا کنید.

استاندار کرمان ضمن تذکر به فرمانداران مبنی بر اینکه نباید جلسات موازی با جلسات جدی استان برگزار کنند، تصریح کرد: مردم در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین محدودیت ها را رعایت کردند که از همه مردم کرمان تشکر می کنیم.

وی از تفاوت پیک های قبلی کرونا با پیک جدید سخن به میان آورد و گفت: در پیک های قبلی افزایش بیماران و بستری ها پلکانی بود و تنفسی به کادر بهداشت داده می شد اما متاسفانه روند افزایش مبتلایان به ویروس جدید کرونا آسانسوری است و دیگر پلکانی نیست.

استاندار کرمان گفت: براساس گزارشات ما باید منتظر افزایش تعداد بستری ها در روزهای آینده باشیم و هر چه تعداد بستری ها زیاد شود میزان کیفیت رسیدگی به بیماران کاهش پیدا می کند لذا تعداد فوتی ها زیاد می شود.

وی مردم را رکن اصلی مراقبت دانست و بیان کرد: کنترل ورودی و خروجی و منع تردد شبانه در شهرهای زرد و نارنجی را با جدیت پیگیری کنید و می دانید وضعیت نارنجی و قرمز به معنی تعطیلی است.

وی رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز مذهبی را خوب ارزیابی کرد و افزود: با رعایت بیشتر شیوه نامه های بهداشتی امیدوارم این پیک را به سلامت رد کنیم و شاهد فوت عزیزانمان نباشیم.

استاندار کرمان با تاکید برآنکه طرح شهید سلیمانی باید به صورت جدی در همه مناطق استان اجرا شود، خاطرنشان کرد: بایستی در شهر کرمان طرح شهید سلیمانی به خوبی اجرا شود و به زودی طبق گزارشات تغییر وضعیت شهر کرمان را شاهد خواهیم بود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn