تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 15:08
کد خبر : 35123

آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری در آذربایجان شرقی

آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری در آذربایجان شرقی

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری در استان خبر داد. احمد حمزه زاده ضمن اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی باهدف توانمندسازی فعالان حرفه‌ای صنعت گردشگری استان، برگزار می‌شود. وی ادامه داد:این دوره آموزشی ۱۸۴ ساعته باهدف شناخت و دانش‌افزایی برای متقاضیان دریافت کارت مدیریت

آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری در آذربایجان شرقی

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری در استان خبر داد.

احمد حمزه زاده ضمن اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی باهدف توانمندسازی فعالان حرفه‌ای صنعت گردشگری استان، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:این دوره آموزشی ۱۸۴ ساعته باهدف شناخت و دانش‌افزایی برای متقاضیان دریافت کارت مدیریت تأسیسات گردشگری و علاقه‌مندان به این حوزه برگزار می‌شود، ارائه گواهینامه این دوره آموزشی برای صدور کارت مدیریت برای هتل‌های یک تا سه ستاره و کلیه تأسیسات گردشگری درجه دو و سه الزامی است.

به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، حمزه زاده اظهار کرد: این دوره آموزشی با ارائه گواهینامه پایان دوره همراه خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای اقدام به ثبت‌نام و اطلاع از شرایط این دوره با شماره ۰۴۱۳۳۳۷۹۹۵۴ تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn