تاریخ انتشار : جمعه 22 اردیبهشت 1402 - 12:33
کد خبر : 220062

آلپاین از A290 بتا – هاچ بک اسپورت مبتنی بر رنو ۵ جدید رونمایی کرد

آلپاین از A290 بتا – هاچ بک اسپورت مبتنی بر رنو ۵ جدید رونمایی کرد

به گزارش نیوز اسکای و به نقل از arenaev آلپاین آخرین ساخته خود را همراه با اهداف بلندپروازانه خود – تبدیل شدن به یک خودروساز جریان اصلی – رونمایی کرد. Alpine A290 Beta اولین مورد از سه خودروی مفهومی است که این شرکت می خواهد در آینده ای نه چندان دور رونمایی کند و بخشی

به گزارش نیوز اسکای و به نقل از arenaev آلپاین آخرین ساخته خود را همراه با اهداف بلندپروازانه خود – تبدیل شدن به یک خودروساز جریان اصلی – رونمایی کرد. Alpine A290 Beta اولین مورد از سه خودروی مفهومی است که این شرکت می خواهد در آینده ای نه چندان دور رونمایی کند و بخشی از Alpine’s Dream Garage خواهد بود.

Alpine unveils A290 Beta - sports hatchback based on the new Renault 5

Alpine عصر EV را با سبکی پذیرفته است و A290 Beta جدید نشانه ای عالی از آینده است، حتی بهتر از A110 E-ternite که این شرکت سال گذشته رونمایی کرد. اول از همه – این خودرو بر اساس رنو ۵ کاملا جدید ساخته شده است و برخی از اجزای آلپاین به رنو ۵ توربو راه پیدا می کنند. سپس این واقعیت وجود دارد که A290 بتا سال آینده به فروش می رسد – درست خواندید، سال ۲۰۲۴ این دریچه برقی داغ را در جاده ها مشاهده خواهد کرد.

خوب، دقیقاً این یکی نیست، بلکه یکی شبیه به آن است. در حالی که نمای بیرونی به تولید خواهد رسید، فضای داخلی با صندلی مرکزی راننده هیچ شانسی ندارد. Alpine قبلاً تأیید کرده است که این کار فقط برای نمایش انجام شده است، خودرویی که در اینجا می بینیم بر روی شاسی مورد تایید FIA ساخته شده است در حالی که خودروی تولیدی بر اساس رنو ۵ جاده ای و پلت فرم CMF-BEV آن ساخته خواهد شد.

Alpine unveils A290 Beta - sports hatchback based on the new Renault 5

در حالی که نسخه بتا A290 دارای دو موتور الکتریکی در محور جلو برای فشار بیشتر است، نسخه تولیدی با دو گزینه قدرت ارائه خواهد شد. مشتریان می توانند بین موتور ۲۱۵ اسب بخاری رنو مگان E-Tech یا پیشرانه جدید توسعه یافته با ۲۶۸ اسب بخار یکی را انتخاب کنند. هر دو نسخه از یک باتری با ظرفیت مورد انتظار حداقل ۵۲ کیلووات ساعت استفاده می کنند که برای یک سفر جاده ای ۲۴۰ مایلی کافی است.

شاسی استاندارد برای هندلینگ بهبود یافته از Alpine ارتقا می یابد، توقف های هیدرولیکی وجود دارد، بردار گشتاور موتور استاندارد به طور گسترده بهینه شده است و ظاهراً خودرو احساس می کند که یک دیفرانسیل مکانیکی در جلو دارد که شتاب و ترمز را قابل پیش بینی تر می کند. .

A290 مانند چسبیده به جاده رفتار می کند، طول این خودرو تنها ۴.۰۵ متر است اما عرض آن ۱.۸۵ متر است. با فشار دادن هر چهار چرخ به گوشه ها، ماشین پایدار و چابک خواهد بود و شبیه یک کارتن بزرگ است.

البته، این یک خودروی تولیدی خواهد بود، بنابراین انتظار می رود مواردی مانند رانندگی با یک پدال به تولید برسد تا رانندگی در شهر تا حد امکان آسان شود. در حالی که سوئیچ های نصب شده روی سقف در نسخه بتا شگفت انگیز به نظر می رسند، اما باید راه را برای کنترل های سنتی تری باز کنند. متأسفانه فرمان الهام گرفته از مسابقات نیز راه خود را برای تولید باز نخواهد کرد.

A290 Beta فقط پیش نمایشی از خودروی تولیدی است و دیدن جریان اصلی آلپاین هیجان انگیز است. آنچه که Cupra انجام داد، آنچه AMG انجام داده است، و آنچه برابوس و آبارث در حال حاضر انجام می دهند را دنبال می کند. به Polestar نگاه کنید – آن سال ها پیش به عنوان یک تیونر مورد تایید ولوو شروع به کار کرد. آلپاین مطمئناً تاریخچه و برند خود را دارد و اگر خودروهایش به خوبی ظاهر شوند، مشکلی برای فروش آنها به مردم نخواهد داشت.

چه زمانی می توانیم انتظار داشته باشیم که A290 را در جاده ببینیم؟ آلپاین وعده عرضه در سال ۲۰۲۴ را می دهد که مصادف با فروش رنو ۵ است. A290 در اروپا و جاپا خارج از همه جا در دسترس خواهد بود زیرا آلپاین طرفداران زیادی در سرزمین طلوع خورشید دارد. در مورد قیمت ها – ارزان نخواهد بود. صرفاً به دلیل تغییراتی که رنو ۵ استاندارد برای تبدیل شدن به A290 به آن نیاز دارد، باید انتظار داشته باشیم که قیمت آن از Abarth 500e بیشتر باشد – یعنی تقریباً ۴۰۰۰۰ یورو.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn