تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1403 - 23:10
کد خبر : 233219

آموزش کامل نحوه ریختن جویس در ویپ و پاد

آموزش کامل نحوه ریختن جویس در ویپ و پاد

ویپ ایران؛ آیا شما هم به دلیل وجود مشکلات عملکردی یا اتمام جویس ویپ به دنبال راه حلی برای شارژ آن هستید؟ این فرایند طبق مراحل مشخصی انجام می‌شود که برای رسیدن به نتیجه نهایی قابل قبول باید تمامی آن‌ها را به طور دقیق انجام دهید. وجود خطا در انجام این فرایند موجب بروز مشکلاتی

ویپ ایران؛ آیا شما هم به دلیل وجود مشکلات عملکردی یا اتمام جویس ویپ به دنبال راه حلی برای شارژ آن هستید؟ این فرایند طبق مراحل مشخصی انجام می‌شود که برای رسیدن به نتیجه نهایی قابل قبول باید تمامی آن‌ها را به طور دقیق انجام دهید. وجود خطا در انجام این فرایند موجب بروز مشکلاتی مانند نشتی جویس از مخزن ویپ می‌شود.

اولین مرحله در فرایند ریختن جویس ویپ و پاد شامل خارج کردن مخزن مورد نظر و تمیز کردن آن است. کویل دستگاه در صورت وجود طعم سوختگی یا مشکلات عملکردی دیگر باید تعویض شود. مدت زمان کارکرد کویل به عوامل متعددی مانند طعم و برند دستگاه بستگی دارد. مراحل دقیق ریختن جویس با توجه به نوع ویپ تعیین می‌شود؛ بنابراین برای آشنایی بیش‌تر در این زمینه ادامه مطلب را از دست ندهید.

نحوه ریختن جویس در ویپ دارای مخزن پر کننده پایین

در برخی از ویپ‌ها مخزن جویس در قسمت پایینی قرار دارد و برای شارژ مجدد آن باید مراحل مشخصی را پشت سر بگذارید. برای ریختن جویس ویپ در این دستگاه‌ها باید کویل را باز کرده و آن را خارج از محل اصلی قرار دهید. در ادامه مراحل ریختن جویس در ویپ از پایین را بررسی می‌کنیم تا با آگاهی بیش‌تر در این زمینه عمل کنید.

  1. باز کردن قطعه فلزی موجود در پایین دستگاه برای خارج کردن کویل در اولین مرحله الزامی است.
  2. در مرحله بعدی و با باز کردن کویل از هر سوراخ پنبه آن یک قطره جویس ویپ بریزید. این کار برای آماده کردن کویل دستگاه جهت ویپینگ است.
  3. پس از اتمام مراحل مربوط به کویل دستگاه باید مخزن را با باز کردن قسمت فلزی انتها ویپ پر کنید‌؛ استفاده از مقدار مناسب برای رسیدن جویس تا سرحد خط مورد نظر در مخزن الزامی است.
  4. پس از اتمام مراحل مورد نظر کویل و مخزن را جمع‌بندی کرده و زیره فلزی را در جای قبلی خود ببندید.
  5. برای ویپینگ بهتر چند دقیقه اجازه دهید تا کویل دستگاه به طور کامل با جویس آغشته شده تا بهترین لذت را برای شما فراهم کند.

چگونگی پر کردن جویس ویپ با مخزن پر کننده بالا

روش دیگری برای ریختن جویس در ویپ است که طبق مراحل مشخصی انجام می‌شود. طی کردن تمامی نکات گفته شده در این فرایند برای رسیدن به نتیجه مورد نظر الزامی است؛ بنابراین در ادامه تمامی مراحل را به ترتیب بررسی می‌کنیم تا با آگاهی بیش‌تری در این زمینه عمل کنید.

  1. در مرحله اول با باز کردن زیره فلزی در انتهای دستگاه مخزن جویس را خارج کنید.
  2. بیرون آوردن کوویل دستگاه در مرحله دوم از ریختن جویس ویپ با مخزن پر کننده بالا انجام می‌شود؛ اگر قصد تعویض طعم ویپ با جویس متفاوت را دارید باید کویل را به خوبی تمیز کنید.
  3. پس از باز کردن کوویل دستگاه باید از هر سوراخ یک قطره جویس ویپ بر روی پنبه بریزید. انجام این فرایند برای ویپینگ دستگاه و افزایش طول عمر آن مفید است.
  4. در مرحله بعدی باید مخزن ویپ را تا خط مورد نظر با استفاده از جویس در کنید؛ به طوری که پس از جدا کردن کانکتور موجود در بالای مخزن امکان تزریق مایع فراهم می‌شود.
  5. در آخرین مرحله باید تمامی قسمت‌های باز شده را در جای خود قرار داده و به طور محکم ببندید؛ سپس چند دقیقه برای ویپینگ کویل صبر کرده و از دستگاه خود لذت ببرید!

ریختن جویس در ویپ سیستم بسته

انواع ویپ‌ها با سیستم بسته از پرکاربردترین دستگاه‌های موجود در بازار هستند که از یک کارتریج برای انجام فعالیت‌های مختلف بهره می‌برند؛ بنابراین در صورت اتمام جویس دستگاه امکان شارژ دستی آن وجود ندارد. در این شرایط تنها می‌توانید با تعویض کارتریج دستگاه با نمونه جدید عملکرد قبلی را بازیابی کنید.

خرید پاد به عنوان یکی از جایگزین‌های کارآمد برای این دسته از ویپ‌ها محسوب می‌شود. قیمت پاد در فروشگاه ویپ ایران نسبت به دیگر فروشگاه‌های موجود با داشتن کیفیت فوق العاده در سطح پایین‌تری قرار دارد.

برای تعویض کارتریج در ویپ با سیستم بسته باید قطعه مورد نظر را از اتصال با باتری خارج کرده و محل مورد نظر را تمیز کنید. در مرحله بعدی کارتریج جدید خریداری شده را با دقت کافی بر روی باتری فیکس کرده و عملکرد دستگاه را مورد بررسی‌ قرار دهید. کیفیت طعم و میزان بخار خروجی از ویپ تا حد زیادی به نصب صحیح کارتریج بستگی دارد.

چگونه جویس را در ویپ سیستم باز بریزیم؟

ویپ با سیستم باز از دیگر دستگاه‌های پرطرفدار در بازار است که در صورت اتمام جویس به راحتی می‌توانید آن را شارژ کنید. کلیرومایزر از مهم‌ترین قسمت‌های عملکردی در این ویپ‌ها محسوب می‌شود که پس از ۱۰ بار شارژ مجدد دستگاه باید تعویض شود. در اولین مرحله باز کردن پیچ دهانی و باتری از قسمت کلیرومایزر انجام می‌شود.

نازل بطری جویس را در ورودی کلیرومایزر قرار دهید و مقصد را به اندازه کافی پر کنید. پس از پر کردن مخزن مورد نظر ویپ باتری و دهانی دستگاه را در جای خود قرار داده و پیچ‌های مورد نظر را ببندید. برای رسیدن به نتیجه و شارژ دستگاه بدون مشکل باید تمامی مراحل را به ترتیب انجام دهید.

نکات مهم در ریختن جویس ویپ

هنگام ریختن جویس در مخزن ویپ رعایت برخی نکات از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند. این فرایند طبق مراحل مشخصی انجام می‌شود که در صورت آشنایی کامل و رعایت نکات به راحتی می‌توانید آن را انجام دهید. در ادامه برخی از نکات مهم هنگام انجام این فرایند را بررسی می‌کنیم.

  • هنگام تزریق جویس در ویپ‌های با سیستم باز از ریختن مایع درون لوله وسط دوری کنید.
  • پس از اتمام فرایند شارژ جویس ویپ تمامی پیچ‌ها را به طور محکم در جای خود ببندید.
  • برای تزریق جویس در مخزن ویپ از ابزارهای مناسب جهت جلوگیری از نشتی و ریختن مایع استفاده کنید.

بهتر است قبل از استفاده نمودن از ویپ، موارد ذکر شده را کاملا بررسی کرده و سپس برای ریختن جویس اقدام نمایید. با انجام دقیق و صحیح فرایند‌های ذکر شده، نه تنها ویپ شما طول عمر بیشتری خواهد داشت، بلکه لذت کافی از محصول را نیز خواهید برد.

کلام پایانی

ریختن جویس در مخزن ویپ برای حفظ عملکرد آن در طولانی مدت الزامی است؛ بنابراین در صورت اتمام طعم دستگاه می‌توانید به راحتی با استفاده از بطری‌های جویس موجود در بازار ویپ خود را شارژ کنید. تنوع بالایی در ساختار و برندهای ویپ وجود دارد که تزریق جویس در هر کدام از آن‌ها طبق مراحل خاصی انجام می‌شود.

استفاده از ابزارهای مناسب برای جلوگیری از بروز نشتی و ریختن جویس کمک زیادی به شما می‌کند. توجه داشته باشید که شما کاربران برای تهیه و استعلام قیمت ویپ و لوازم جانبی این محصول، می‌توانید وارد بخش خرید سایت ویپ ایران شوید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn