تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1403 - 11:57
کد خبر : 233801

اطلاعات جامع هتل تریپ بای ویندهام دبی

اطلاعات جامع هتل تریپ بای ویندهام دبی

این روزها دبی به شهری رویایی تبدیل شده است که حتی مسافران اروپایی و آمریکایی را هم به خود جلب می‌کند. اگر قصد دارید برای سفر به این شهر برنامه‌ریزی کنید، پیش از هرچیز باید یک هتل مناسب را انتخاب کنید. در میان تنوع بی‌نظیر هتل های دبی، هتل تریپ بای ویندهام دبی یکی از بهترین انتخاب‌ها

این روزها دبی به شهری رویایی تبدیل شده است که حتی مسافران اروپایی و آمریکایی را هم به خود جلب می‌کند. اگر قصد دارید برای سفر به این شهر برنامه‌ریزی کنید، پیش از هرچیز باید یک هتل مناسب را انتخاب کنید. در میان تنوع بی‌نظیر هتل های دبی، هتل تریپ بای ویندهام دبی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفرهای خانوادگی است. ازآنجاکه امکانات این هتل در مقایسه با هزینه‌ای که می‌پردازید بسیار چشم‌گیر است، حتما باید با جزئیات آن آشنا شوید. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

معرفی هتل تریپ بای ویندهام در شهر رویایی دبی

دبی این روزها پر از ساختمان‌های سربه‌فلک‌کشیده و هتل‌های لوکس است؛ اما هنوز هم هتل تریپ بای ویندهام در میان آن‌ها می‌درخشد. سطح ارائه خدمات در این شهر آن قدر بالاست که هتل‌های ۴ ستاره، با هتل‌های لوکس پنج ستاره کشورهای دیگر برابری می‌کنند‌. هتل تریپ بای ویندهام یکی از همین هتل‌های ۴ ستاره است که امکانات بی‌نظیری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

این هتل زیبا و دلپذیر در سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را آغاز کرد و از همان ابتدا بهترین امکانات را در جای‌جای هتل قرار داد. به هر گوشه از این هتل که سر بزنید، شاهد بهترین خدمات و امکانات از هر نوع خواهید بود. ساختمان این هتل در ۲۷ طبقه ساخته شده است که طبقات بالاتر آن، منظره فوق‌العاده‌ای از شهر دبی را به تصویر می‌کشند. در مجموع ۶۰۵ واحد اقامتی در هتل تریپ بای ویندهام وجود دارند که تمام آن‌ها با بهترین امکانات تجهیز شده‌اند. شما می‌توانید برحسب تعداد نفرات و امکانات موردنیاز، یکی از اتاق‌ها را انتخاب کنید.

با هر هدفی که به دبی سفر کنید می‌توانید در هتل تریپ بای ویندهام اقامت کنید. این هتل به‌سبب ارائه خدمات ایده‌آل محل مناسبی برای اقامت خانواده‌هاست و از سوی دیگر، باتوجه‌به بهره‌مندی از فضای کار و سالن‌های کنفرانس مجهز،‌ برای سفرهای کاری هم فوق‌العاده است. در ادامه بیشتر با امکانات هتل ویندهام آشنا خواهید شد.

موقعیت مکانی این هتل چگونه است؟

هتل تریپ بای ویندهام دبی ۳۰ کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله دارد و می‌توانید به‌راحتی به آن دسترسی داشته باشید. برج‌العرب ۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد و طی ۲۰ دقیقه می‌توانید به این جاذبه برسید. دبی مال در۱۵.۳ کیلومتری و مرکز خرید سیتی واک هم در فاصله ۱۵.۲ کیلومتری از هتل قرار گرفته‌اند. به‌طور کلی باتوجه‌به این که دسترسی به وسایل نقلیه عمومی از این هتل آسان است می‌توانید به هرجایی از شهر که خواستید دسترسی داشته باشید.

بررسی امکانات هتل تریپ بای ویندهام

در اتاق‌های هتل تریپ بای ویندهام بهترین امکانات برای اقامتی بی‌دغدغه ارائه می‌شوند؛ بنابراین، نباید هیچ‌گونه نگرانی از بابت امکانات رفاهی اتاق داشته باشید. در محیط هتل اینترنت رایگان پرسرعت برای مسافران فراهم شده است. برای تبدیل ارزها می‌توانید از صرافی هتل استفاده کنید و درصورت داشتن وسایل قیمتی، امکان تحویل آن‌ها به صندوق امانات وجود دارد. یک اتاق ملاقات در هتل وجود دارد که می‌توانید برای قرار ملاقات از آن استفاده کنید. جالب است بدانید که حتی امکان برگزاری عروسی در این هتل هم وجود دارد.

خدمات تفریحی متنوعی در هتل تریپ بای ویندهام دبی ارائه می‌شوند که استخر روباز یکی از آن‌هاست. تخت‌ها و صندلی‌های متعددی هم در اطراف این استخر قرار گرفته‌اند. سونا از دیگر خدمات هتل است که بسیاری از مسافران از آن استقبال می‌کنند. باشگاه ورزشی مجهز، باشگاه اسنوکر، زمین تنیس، استخر مخصوص کودکان و مرکز تناسب اندام از دیگر امکانات تفریحی هتل هستند که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. یکی از محبوب‌ترین امکانات هتل تریپ بای ویندهام، کتابخانه مجهز آن است. این کتابخانه با انبوهی از کتاب‌های ارزشمند پر شده است تا بتوانید در زمان اقامت در هتل، از آن‌ها بهره‌مند شوید.

رستوران‌های هتل تریپ بای ویندهام

هتل تریپ بای ویندهام دبی همه‌روزه بوفه صبحانه را از ساعت ۶ تا ۱۱ به مسافران ارائه می‌کند. شما می‌توانید تنوع بی‌نظیری از غذاها را به‌صورت سلف سرویس میل کنید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید. علاوه‌بر بوفه صبحانه، ۳ رستوران در هتل وجود دارند که غذاهای باکیفیتی را سرو می‌کنند. معمولا هتل های دبی از نظر تنوع رستوران‌ها فوق‌العاده‌اند و تریپ بای ویندهام نیز از این قاعده مستثنی نیست. با ۳ رستوران این هتل آشنا شوید:

  • رستوران لوکالرستوران لوکال یک رستوران بین‌المللی است که تنوع قابل توجهی از غذاها را ارائه می‌کند. بخش قابل توجهی از غذاهای این رستوران، غذاهای مدیترانه‌ای هستند. به‌صورت شبانه‌روزی می‌توانید از این رستوران استفاده کنید.

  • رستوران بارباری دلیبرای میل‌کردن شام‌ در یک رستوران با غذاهای باربیکیو، رستوران بارباری دلی انتخاب مناسبی است. میان‌وعده‌های جذابی هم در این رستوران سرو می‌شوند.

هریک از این رستوران‌ها می‌توانند تجربه‌ای خاطره‌انگیز از میل‌کردن یک وعده غذایی لذیذ را به شما هدیه کنند.

با فلای تودی به شهر رویایی دبی سفر کنید

در سفر به دبی هیچ‌چیز به اندازه انتخاب یک مرجع معتبر برای انجام اقدامات پیش از سفر مهم نیست. پلتفرم «فلای تودی» یک مرجع قابل اعتماد برای خرید بلیط هواپیما دبی و رزرو هتل دبی است. این پلتفرم هرنوع خدماتی را در حوزه گردشگری ارائه می‌کند‌. شما می‌توانید با همراهی این پلتفرم به هرجای دنیا سفر کنید و نگران هیچ چیز نباشید. اخذ ویزای توریستی، رزرو تورهای گردشگری، خرید بیمه‌نامه و رزرو بیش از ۵/۱ میلیون هتل در سراسر دنیا ازجمله خدماتی هستند که توسط فلای تودی ارائه می‌شوند. همین‌حالا وارد سایت شوید و خدمات این پلتفرم را از نظر بگذرانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn