تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1400 - 11:00
کد خبر : 179904

اعلام عزای عمومی در شادگان در پی سانحه تصادف زنجیره‌ای

اعلام عزای عمومی در شادگان در پی سانحه تصادف زنجیره‌ای

ایسنا/خوزستان سرپرست فرمانداری شادگان گفت: در پی سانحه دلخراش تصادف زنجیره‌ای جاده قدیم اهواز به خرمشهر، فردا یکشنبه در شهرستان شادگان عزای عمومی اعلام می‌شود. امید صبری‌پور سرپرست فرمانداری شادگان ضمن تسلیت به عموم مردم شهرستان شادگان و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار حادثه تصادف در محور اهواز ـ خرمشهر، اظهار کرد: به مناسبت درگذشت شماری

اعلام عزای عمومی در شادگان در پی سانحه تصادف زنجیره‌ای

ایسنا/خوزستان سرپرست فرمانداری شادگان گفت: در پی سانحه دلخراش تصادف زنجیره‌ای جاده قدیم اهواز به خرمشهر، فردا یکشنبه در شهرستان شادگان عزای عمومی اعلام می‌شود.

امید صبری‌پور سرپرست فرمانداری شادگان ضمن تسلیت به عموم مردم شهرستان شادگان و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار حادثه تصادف در محور اهواز ـ خرمشهر، اظهار کرد: به مناسبت درگذشت شماری از همشهریان‌مان در این حادثه ناگوار که همه شهروندان محترم شهرستان شادگان را داغدار کرد؛ فردا یکشنبه ۵ دی‌ماه در این شهرستان عزای عمومی اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از فرمانداری شادگان، وی افزود: لازم به ذکر است زمان و مکان مراسم در بخش دارخوین متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ صبح امروز بر اثر یک تصادف زنجیره‌ای در جاده قدیم اهواز به خرمشهر بین ۵ دستگاه خودرو ۱۰ نفر از سرنشینان خودروها جان خود را از دست دادند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها