تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 - 20:09
کد خبر : 61200

انتصابات جدید در سازمان امور دانشجویان

انتصابات جدید در سازمان امور دانشجویان

رئیس سازمان امور دانشجویان در احکامی جداگانه “سرپرست معاونت بورس و امور دانشجویان خارج”، “سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی”، “سرپرست اداره کل تربیت بدنی” و “سرپرست دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم ” را منصوب کرد.  در متن حکم دکتر هاشم داداش پور، خطاب به “دکترمحمد جواد سلمانپور” سرپرست جدید معاونت بورس و امور

انتصابات جدید در سازمان امور دانشجویان

رئیس سازمان امور دانشجویان در احکامی جداگانه “سرپرست معاونت بورس و امور دانشجویان خارج”، “سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی”، “سرپرست اداره کل تربیت بدنی” و “سرپرست دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم ” را منصوب کرد.

 در متن حکم دکتر هاشم داداش پور، خطاب به “دکترمحمد جواد سلمانپور” سرپرست جدید معاونت بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان آمده است: «نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و همکاری مجموعه‌های ذیربط در تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی و دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، با “رویکرد تحول‌گرا و دانش بنیان” نسبت به ارتقاء خدمات مؤثر به دانشجویان گرامی و ساماندهی مناسب امور مربوط به تبادل دانشجو و سایر امور بین‌الملل مرتبط با آن معاونت در راستای تحقق مرجعیت علمی کشور در منطقه و جهان همت به گمارید.

توفیق روزافزون جنابعالی را تحت عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و زعامت رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در انجام امور محوله از درگاه ایزد منان خواستارم.»

همچنین در متن حکم “دکتر جعفر رازقی” به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی آمده است: «نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، بر اساس پیشنهاد معاون امور دانشجویان داخل سازمان، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و همکاری دانشگاهیان و کارکنان محترم آن مجموعه در تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نسبت به توسعه و تسهیل فرآیند جذب و ارتقاء خدمات به دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه‌های سراسر کشور همت بگمارید. از درگاه ایزد منان، دوام توفیق شما را در انجام بهینه و بهنگام امور محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهانم.»

در متن حکم “دکتر ابراهیم علی دوست قهفرخی” سرپرست جدید اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان آمده است: «نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، بر اساس پیشنهاد معاون امور دانشجویان داخل سازمان، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل تربیت بدنی منصوب می­‌شوید.

امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و همکاری دانشگاهیان و کارکنان محترم آن مجموعه در تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نسبت به ارتقاء امور تربیت بدنی و ورزش و ارائه خدمات مؤثر به دانشجویان به عنوان سرمایه­های ارزشمند نظام اسلامی همت بگمارید.

از درگاه ایزد منان، دوام توفیق شما را در انجام بهینه و بهنگام امور محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهانم.»

دکتر علی دوست دانش آموخته رشته تحصیلی مدیریت و برنامه ریزی ورزشی است و از سوابق اجرایی وی می توان به معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و معاونت اداری و مالی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران اشاره کرد.

در متن حکم “دکتر ابراهیم نعیمی” سرپرست جدید دفتر مشاوره و سلامت سازمان دانشجویان آمده است:  «نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان منصوب می‌­شوید.

امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و همکاری دانشگاهیان و کارکنان محترم آن مجموعه در تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نسبت به توسعه و ارائه خدمات مشاوره و سلامت روان و جسم دانشجویان به عنوان سرمایه­‌های ارزشمند نظام اسلامی همت بگمارید. از درگاه ایزد منان، دوام توفیق شما را در انجام بهینه و بهنگام امور محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهانم.»

از سوابق اجرایی دکتر نعیمی می‌توان به دبیری هیات نظارت و مدیر امور فرهنگی و مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی اشاره کرد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها