تاریخ انتشار : جمعه 29 اردیبهشت 1402 - 12:49
کد خبر : 220449

اولین تصاویر از ب ام و i5 جدید به بیرون درز کرد

اولین تصاویر از ب ام و i5 جدید به بیرون درز کرد

به گزارش نیوز اسکای و به نقل از arenaev ب ام و موفق شد i5 تمام برقی جدید را برای مدت زمان طولانی تری مخفی نگه دارد. ما یک هفته تا معرفی رسمی جهانی سدان و واگن اجرایی BMW فاصله داریم و تنها در حال حاضر اولین تصاویر رسمی به بیرون درز کرده است. این

به گزارش نیوز اسکای و به نقل از arenaev ب ام و موفق شد i5 تمام برقی جدید را برای مدت زمان طولانی تری مخفی نگه دارد. ما یک هفته تا معرفی رسمی جهانی سدان و واگن اجرایی BMW فاصله داریم و تنها در حال حاضر اولین تصاویر رسمی به بیرون درز کرده است. این یک تلاش خوب از طرف BMW بود، اما به اندازه کافی برای اینترنت خوب نبود.

ب ام و i5 - نیوز اسکای

اکنون همه ما می توانیم آرامش داشته باشیم – i5 طراحی نسبتاً محدودی دارد و جلوپنجره کلیه شکل در اندازه معمولی است. i5، درست مانند سری ۳ الکتریکی آینده، یک فروشنده پرتیراژ است و این شرکت تصمیم گرفت یک بازی ایمن انجام دهد و خطر هیچ جنجالی را نداشته باشد. چهره بیش از حد i7 و iX در هیچ کجا دیده نمی شود – آنچه در اینجا داریم یک سدان ۴ در با ظاهر درجه یک است.

ب ام و i5 - نیوز اسکای

جلوپنجره باریک و چراغ‌های نوک تیز جلوی کلاسیک BMW را ایجاد می‌کند، مجموعه چراغ‌های جلوی دو لنز اینجاست تا مطمئن شود هیچ‌کس نمی‌تواند این خودرو را با چیزی غیر از BMW اشتباه بگیرد. سپر تهاجمی جلو باعث می شود خودرو پویا به نظر برسد، چرخ های بزرگ قوس ها را با هیچ شکافی پر می کند، که باعث می شود کل خودرو بسیار اسپرت به نظر برسد. دستگیره های فلاش درب ظاهر را کامل می کند.

به لطف برخی عکس‌های جاسوسی قبلی، می‌توانیم نگاهی زیرکانه به عقب نیز داشته باشیم، اگرچه عکس از بهترین کیفیت برخوردار نیست. ما می‌توانیم چراغ‌های عقب ساده‌شده جدید را ببینیم که نسبت به مدل قبلی بسیار به هم نزدیک‌تر می‌شوند، عقب بسیار گردتر است و همچنین باعث می‌شود i5 جدید و برادران احتراقی آن از نظر آیرودینامیکی بسیار دوستانه‌تر به نظر برسند.

ب ام و i5 - نیوز اسکای

دو نسخه از i5 ابتدا به فروش می رسد – eDrive 40 تریم ورودی با پیشرانه آزمایش شده و آزمایش شده از i4 خواهد بود. این موتور دارای همان موتور الکتریکی است که چرخ های عقب را با قدرت خروجی ۲۴۰ کیلووات و گشتاور ۴۳۰ نیوتن متر تامین می کند. با قضاوت بر اساس تخمین ب‌ام‌و برای i5 eDrive 40 تا ۵۸۲ کیلومتر (۳۶۲ مایل) می‌توان گفت که از همان بسته باتری ۸۰.۷ کیلووات ساعتی i4 استفاده می‌کند.

ب ام و i5 - نیوز اسکای

رده بالای i5 M60 xDrive خواهد بود – حداقل تا زمانی که بخش M دیدگاه خود را در مورد سدان اجرایی الکتریکی منتشر کند. تا آن زمان، ما باید حدود ۶۰۰ اسب بخار و بیش از ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور را تحمل کنیم، که i5 را به سریع ترین BMW الکتریکی تبدیل می کند. و بله، یک نسخه واگن نیز در راه است که به طور سنتی Touring نامیده می شود – اما برای این نسخه باید تا سال آینده صبر کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn