تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آبان 1401 - 16:55
کد خبر : 204532

بررسی سریال The Mosquito Coast

بررسی سریال The Mosquito Coast

زیرنویس The Mosquito Coast جاستین تروکس در نقش الی فاکس، یک کارکشته بیرون از شبکه که خانواده خود را از استفاده از تلفن، صفحه نمایش یا هر چیزی که می تواند نقشه گوگل را پینگ کند، منع می کند، بازی می کند. آلی و همسرش مارگوت (ملیسا جورج) در مخفیگاه هستند، اگرچه از کی و

زیرنویس The Mosquito Coast جاستین تروکس در نقش الی فاکس، یک کارکشته بیرون از شبکه که خانواده خود را از استفاده از تلفن، صفحه نمایش یا هر چیزی که می تواند نقشه گوگل را پینگ کند، منع می کند، بازی می کند. آلی و همسرش مارگوت (ملیسا جورج) در مخفیگاه هستند، اگرچه از کی و چرا هرگز مشخص نیست. نه حتی به دو فرزند نوجوانشان که در خانه آموزش دیده‌اند، دینا (لوگان لهستانی) و چارلی (گابریل بیتمن). چرا آنها نمی توانند تلفن داشته باشند و با دیگران معاشرت کنند؟ 

چرا آنها نمی توانند پدربزرگ و مادربزرگ خود را ببینند؟ چرا آنها در حالی که توسط دو مامور NSA (کیمبرلی الیز و جیمز لگروس)، کل واحدهای پلیس و کارتل مکزیکی تعقیب می‌شوند، از خانه‌شان در استوکتون، کالیفرنیا بیرون می‌روند؟ بیش از هفت قسمت، آلی و مارگوت از پلیس ها، مجرمان، سیگنال های وای فای و پرسش های فرزندانشان فرار می کنند و از توضیح اینکه چه کردند تا تحت تعقیب ترین افراد آمریکا باشند، خودداری می کنند. این والدین به فرزندان خود اعتماد خواهند کرد که آنها را از بازداشت پلیس خارج کنند، اما آنها را در مورد اینکه چرا باید از زندان خارج شوند، تکمیل نمی کنند.

اینکه نمایش AppleTV+ مخاطب را در تاریکی نگه می‌دارد، دست کم گیج‌کننده و خسته‌کننده است. این سریال که توسط نیل کراس ساخته شده است، تا زمانی که ممکن است اطلاعات اولیه را حفظ می کند، شاید به عنوان یک بازی برای جذب بینندگان به قسمت بعدی. اما بدون درک زیادی از شخصیت ها یا مخاطرات، تنظیم کردن انتخاب وسوسه انگیزتر است.

هر چند تصاویر بصری دعوت کننده هستند. این سریال با ظاهری خیره کننده، با مناظر زیبا، ترکیب بندی های بارگذاری شده و اکشن های هوشمندانه کارگردانی شده است که تمایل دارد در سطوح مختلف در یک قاب پخش شود. تمام پول اپل روی صفحه نمایش است. اگر فقط مواد بهتری برای آویزان کردن آن داشتند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn