تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 12:11
کد خبر : 233668

بهترین نرم افزارهای کمک درسی مقطع دبستان

بهترین نرم افزارهای کمک درسی مقطع دبستان

کرونا و نیاز به محصولات آموزشی چند وقت پیش که نمره های درسی بچه مو دیدم متوجه شدم توی درساش ضعیفه و البته دل به خوندن و نوشتن نمیده ، اخه بچه من از اول که به مدرسه رفت توی دوره کرونا بود و مدرسه ها انلاین بود واسه همین درک درستی از درس و

کرونا و نیاز به محصولات آموزشی

چند وقت پیش که نمره های درسی بچه مو دیدم متوجه شدم توی درساش ضعیفه و البته دل به خوندن و نوشتن نمیده ، اخه بچه من از اول که به مدرسه رفت توی دوره کرونا بود و مدرسه ها انلاین بود واسه همین درک درستی از درس و مشق و مدرسه نداره .

حالا که مدرسه ها باز شده و رفته کلاس دوم می بینم که درساش ضعیفه ، بعد از کلی تحقیق و پرس و جو رسیدم به استفاده از نرم افزار کمک درسی که به بچه ها خیلی توی درساشون کمک می کنه و باعث اشتیاق درس خوندن و مشق نوشتن میشه.

خب حالا که فهمیدم با یک نرم افزار کمک درسی می تونم به فرزندم کمک کنم باید بررسی می کردم که از چه شرکتی نرم افزار و بخرم که واقعا کاربردی و مفید باشه و بتونه شوق و اشتیاق درس خوندن را در فرزندم زیاد کنه .

بررسی نرم افزار های کمک درسی و اموزشی

بعد از کلی بررسی و سرچ در اینترنت متوجه شدم که محصولاتی مثل میشا و کوشا، مداد، لوح سما، لوح دانش، کتاب تعاملی ویرا، رهپویان،پرش ، فندوق و … وجود داره که باید از بین اونها یکی را انتخاب کنم.

خب بعد از کلی صحبت و مشورت با مادرهایی که تجربه استفاده از نرم افزارهای کمک درسی را داشتند فهمیدم بیشترین نرم افزارهایی که استفاده شده میشا و کوشا، مداد، لوح سما و کتاب تعاملی ویرا بوده است که باز هم بین این نرم افزارها، والدین بیشتر از نرم افزار میشا و کوشا و مداد و لوح سما را استفاده کردند که همگی از محصولات استفاده شده راضی بودن.

تجربه معلمین از نرم افزارهای کمک درسی

با ۲ – ۳ تا از معلمای مدرسه فرزندم که صحبت کردم متوجه شدم که معلم ها هم از نرم افزارهای کمک درسی مداد، میشا و کوشا و کتاب تعاملی ویرا استفاده می کنند.

با صحبت هایی که با معلمان داشتم به این نتیجه رسیدم که هم معلم و هم دانش آموز از استفاده ازنرم افزارهای درسی بسیار استقبال کرده اند.

دلایلی که باعث میشه بجای معلم خصوصی از نرم افزار کمک درسی استفاده کنم

دلایل خیلی زیادی وجود داره که باعث رضایت مادران و معلمان بود، از جمله این دلایل می تونم به موارد زیر اشاره کنم :

  • قیمت بسیار پایین نرم افزار نسبت به معلم خصوصی

  • محیط کاربری ساده و آسان

  • انیمیشن های جذاب

  • تدریس روان و جذاب

  • امتحان بعداز هر درس

  • قابل استفاده روی گوشی و کامپیوتر

  • دسترسی سریع به مطالب آموزشی در هر لحظه و هر زمان

  • و …

انتخاب من بین نرم افزارهای موجود در بازار

منم بین مداد و میشا و کوشا تصمیم گرفتم میشا و کوشا بخرم و الان بعداز استفاده فرزندم از این نرم افزار، فرزندم و هم من بسیار از محصول راضی هستیم و فرزندم واقعا وقتی می گویم بریم میشا و کوشا بزارم برات با اشتیاق کارای دیگه شو ول می کنه و می نشینه پای لب تاپ.

خب حالا کمی در مورد محصولات میشا و کوشا بدانیم

در بین شرکت هایی که شروع به ساخت نرم افزارهای کمک درسی برای کودکان کردند، شرکت داده پردازان ویرا پارسیان با تولید محصولات میشا و کوشا اسم و رسمی در بازار برای خود دست و پا کرد، نرم افزارهای کمک درسی  و آموزشی میشا و کوشا با بررسی نیاز کودکان و همچنین مطابق با دروس آموزش و پروش توانسته جایگاه مناسبی در بین خانواده ها و همچنین معلمین پیدا کرده، محیط شاد و سرگرم کننده باعث می شود کودک از کار کردن با نرم افزار خسته نشود و همچنین مشتاق به ادامه آموزش و درس خواندن باشد.

میشاوکوشا به عنوان یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین مجموعه های آموزشی ، این بار نرم افزاری جدید و خلاقانه را راهی گوشی های موبایل و تبلت ها کرده است.

میشا و کوشا چه محصولاتی دارد؟

آموزش زبان انگلیسی

  • اگر به دنبال یک نرم فزار و اپلیکیشن اموزش زبان انگلیسی هستید که نتیجه خوبی برای کودک دلبندتان به ارمغان بیاورد ، بدون شک در کنار کلی نرم افزار آموزش زبان انگلیسی که در اطراف خود می بینید، میشاکوشا بین انتخاب ۱ تا ۴ قرار دارد . این نرم افزار و اپلیکیشن مناسب کودکان ۴ تا ۱۲ سال می باشد.

آموزش پیش دبستان

  • علاوه بر محصولات کمک درسی خود برای دانش آموزان، از کودکانی که هنوز در سن رفتن به مدرسه قرار نگرفته اند، غافل نشده و یک محصول آموزشی جذاب و کار آماد به اسم پیش دبستانی بوبو برای کودکان سن ۳ تا ۶ سال در نظر گرفته که بسیار کارامد می باشد . اگر حتی کودکتان را در پیش دبستان ثبت نام کرده اید از این نرم افزار غافل نشوید .

پایه اول دبستان

پایه دوم دبستان

پایه سوم دبستان

پایه چهارم دبستان

پایه پنجم دبستان

پایه ششم دبستان

پایه هفتم متوسطه اول

پایه هشتم متوسطه اول

پایه نهم متوسطه اول

راستی من از سایت کودک الکترونیک خریدم که هم تخفیف داشت و هم هزینه ارسالش خیلی کم بود.

امیدوارم که این تجربه من به کمک مادرای دیگه بیاد و براشون مثبر ثمر باشه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn