تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1403 - 2:10
کد خبر : 234206

بهترین پیشنهادات خرید تور و رزرو هتل با بوکینگ

بهترین پیشنهادات خرید تور و رزرو هتل با بوکینگ

فصل تابستان در پیش است و بسیاری از ما ایرانیان به دنبال تجربه یک سفر رویایی در این فصل خواهیم بود. برخی از افراد تمایل دارند تا خود نسبت به رزرو هتل اقدام کنند و برنامه سفر خود را به‌صورت شخصی مدیریت کنند. در حالی که برخی دیگر ممکن است که با خرید تور، کارهای

فصل تابستان در پیش است و بسیاری از ما ایرانیان به دنبال تجربه یک سفر رویایی در این فصل خواهیم بود. برخی از افراد تمایل دارند تا خود نسبت به رزرو هتل اقدام کنند و برنامه سفر خود را به‌صورت شخصی مدیریت کنند. در حالی که برخی دیگر ممکن است که با خرید تور، کارهای مدیریت سفر را به کارشناسان بوکینگ واگذار کنند و تمرکز خود را بر روی سفر خود بگذارند.

اگر نگاهی به صفحات وب‌سایت بوکینگ بیندازید، متوجه خواهید شد که برای هر دو دسته از افراد فوق گزینه‌های بسیار زیادی موجود هستند. اینکه بخواهید خود نسبت به رزرو هتل اقدام کنید و یا با خرید تور، برای شرکت در آن آماده شوید، دست شما در این وب‌سایت عملاً باز است. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با جزئیات و مزایای خرید تور و رزرو هتل از این وب‌سایت آشنا خواهیم کرد.

مزایای رزرو هتل و خرید تور از بوکینگ

خرید تور و یا رزرو هتل از وب‌سایت بوکینگ مزایای فراوانی را برای شما به همراه خواهد داشت. در این وب‌سایت شما می‌توانید انواع هتل‌های خارجی و داخلی را با قیمت‌های ویژه و تخفیف‌های جذاب فصلی و مناسبتی رزرو کنید. اگر اطلاع کافی از هتل‌های شهر محل سفر خود ندارید، می‌توانید از طریق صفحات مربوط به هتل‌ها اطلاعات کاملی درباره آنها پیدا کنید و با آگاهی کامل نسبت به رزرو هتل اقدام کنید. از جمله اطلاعات موجود درباره رزرو انواع هتل‌ها در این وب‌سایت می‌توان به امکانات، موقعیت جغرافیایی، نظرات میهمانان و تصاویر هتل اشاره کرد. صدور آنی واچر و پشتیبانی ۲۴ ساعته از مزایای رزرو هتل از این سایت است.

اگر برای سفر خود تمایل دارید تا در تورهای مسافرتی شرکت کنید، طرح‌های مختلفی برای خرید تور در وب‌سایت بوکینگ ایجاد شده‌اند. در این وب‌سایت انواع تورهای مسافرتی به مقاصد داخلی و خارجی نیز قابل رزرو است. از تورهای مشهد تا تورهای چابهار، کیش، قشم، رشت و اصفهان گرفته تا انواع مقاصد خارجی پرطرفدار قابل رزرو خواهند بود.

یکی دیگر از مزایای خرید تور و یا رزرو هتل از وب‌سایت بوکینگ، در پشتیبانی ۲۴ ساعته این شرکت برای مشتریان خود است. پشتیبانی این شرکت برای تمام مراحل سفر، از جمله رزرو بلیط هواپیما، هتل و یا خرید تور مسافرتی در دسترس است. در ۹۰٪ موارد، مشکلات مسافران توسط تیم پشتیبانی این سایت بدون نیاز به ارجاع به بخش‌های دیگر به راحتی حل می‌شود. با استفاده از این سایت، سفرتان را بهترین شکل ممکن برنامه‌ریزی کنید و از امکانات و تخفیف‌های آن بهره‌برداری کنید.

در ضمن به‌عنوان یک مزیت دیگر برای خرید تور و رزرو هتل و بلیط هواپیما در وب‌سایت بوکینگ، می‌توان به امکان استرداد آنلاین هزینه پرداختی مسافران اشاره کرد. اگر به دلایلی قادر به انجام سفر در زمان تعیین شده قبلی نبودید، شرایط بازپرداخت وجه پرداختی به‌صورت آنلاین برای خرید تور و یا رزرو اتاق هتل در این شرکت فراهم شده است. از این رو هیچ‌گونه دغدغه‌ای متوجه مشتریان گرامی و استفاده‌کنندگان از خدمات این وب‌سایت نخواهد شد.

چرا برای رزرو هتل‌های داخلی و خارجی به Booking.ir مراجعه کنیم؟

وب‌سایت بوکینگ با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت مداوم در حوزه خدمات ارائه خدمات گردشگری، به‌عنوان بهترین مرجع رزرو هتل در کشور شناخته می‌شود. این شرکت به دلیل همکاری با کارگذاری‌های معتبر و اصلی از سراسر جهان توانسته است تا به‌عنوان یکی از برترین و بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های ارائه دهنده خدمات مسافرتی به ایرانیان و مسافران بین‌المللی بپردازد.

در این وب‌سایت امکان رزرو انواع هتل‌های داخلی و خارجی در هر طیف قیمت و کلاس هتل وجود دارد. تنها کافی است تا رزرو هتل خود را در تاریخ مورد نظر از طریق این وب‌سایت انجام دهید. فرایند کار نیز به‌سادگی صورت می‌گیرد، مقصد خود و تاریخ شروع و اتمام سفر را انتخاب می‌کنید و به کمک آن امکان بررسی از بین گزینه‌های مختلف در وب‌سایت وجود دارد. در این سایت امکان رزرو ۱.۵ میلیون هتل در داخل و خارج از کشور فراهم گردیده است.

به عنوان مثال، اگر بخواهید تا برای سفر به استانبول، پایتخت ترکیه اقدام به رزرو از بین هتل‌های سه ستاره این شهر نمایید، قادر خواهید بود تا بیش از ۷۰۰ هتل سه ستاره موجود در این شهر را بررسی کنید و بهترین گزینه را باتوجه‌به نیاز خود انتخاب کنید. حتی شرایطی فراهم گردیده تا بررسی کنید که هر کدام از این هتل‌ها چه امکاناتی دارند و وضعیت آن‌ها از نظر نزدیکی به اماکن دیدنی شهر چگونه است. بدین ترتیب، قادر خواهید بود تا بهترین هتل را برای سفر خود به شهرهای مختلف در ایران و یا خارج از کشور از طریق این وب‌سایت رزرو کنید.

بهترین تورهای داخلی و خارجی را از بوکینگ خریداری کنید:

در کنار اینکه وب‌سایت بوکینگ به عنوان یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای رزرو هتل و بلیط پروازهای داخلی و خارجی شناخته می‌شود، این وب‌سایت در ارائه انواع تورهای مسافرتی داخلی و خارجی نیز کاملاً شناخته شده است. در این وب‌سایت امکان رزرو از بین دو نوع تور مختلف وجود دارد. در این بخش به بررسی هر کدام از این نوع تورها و شرایطی که برای رزرو و خرید دارند، اشاره کرده‌ایم.

تور آنلاین (پرواز+هتل):

این روش خرید تور مسافرتی در وب‌سایت بوکینگ بدین صورت است که شما به عنوان خریدار، تعیین کننده موارد مختلف این سفر خواهید بود. بدین صورت که شما باید زمان سفر، مبدأ و مقصد، شرکت هواپیمایی هتل را تعیین کنید. در این حالت که با نام تور آنلاین شناخته می‌شود، موتور جستجوی وب‌سایت انواع مختلف تورهای مسافرتی با توجه به شرایط شما را نمایش خواهد داد. حال شما از بین تورهای (پرواز+هتل) موجود بهترین گزینه را برای خود انتخاب خواهید کرد. نکته جالب توجه درباره خرید تور آنلاین در این وب‌سایت این است که پرداخت هزینه‌های خرید این نوع از تورها که شامل هزینه خرید بلیط هواپیما و رزرو اتاق هتل می‌شود، بلافاصله پس از نهایی‌سازی رزرو تور خواهد بود.

تور آفلاین (پکیج):

حالت دوم برای خرید تور مسافرتی در وب‌سایت بوکینگ بدین صورت است که شما به عنوان خریدار یک پکیج مسافرتی در این وب‌سایت خواهید بود. تورهای آفلاین که به‌صورت یک پکیج مسافرتی هستند، یک برنامه تعیین شده از قبل برای سفر به مقصدی خاص در زمانی از قبل تعیین شده خواهد بود. از این رو تعیین تمامی جزئیات سفر بر عهده آژانس مسافرتی خواهد بود و خریدار این پکیج یا تور مسافرتی حق انتخابی نخواهد داشت.

فرایند پرداخت هزینه سفر در این وب‌سایت نیز بدین‌گونه است که خریدار باید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به آژانس مسافرتی پرداخت کند. در صورت نهایی شدن تور پکیج که معمولاً تا ۴۸ ساعت پس از خرید اولیه صورت می‌گیرد، اطلاعات دقیق مربوط به سفر به مسافران اطلاع داده می‌شود تا فرایند خرید و پرداخت نهایی تکمیل شود. با وب‌سایت بوکینگ تاپ تورز می‌توانید بهترین تجربه سفر خاطره‌انگیز را چه در خارج از کشور و یا داخل از کشور تجربه کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn