تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مرداد 1401 - 23:25
کد خبر : 200102

خرید رپورتاژ آگهی چه تاثیری بر سئو دارد؟

خرید رپورتاژ آگهی چه تاثیری بر سئو دارد؟

خرید رپورتاژ آگهی در حال حاضر یکی از ارزان ترین و بصرفه ترین راه های سئو خارجی سایت  در دنیای دیجیتال مارکتینگ است. شما با یک مقاله یا خبر می توانید چند لینک فالو و نوفالو بگیرید، همچنین باعث عرضه اندام سایت شما نزد موتورهای جستجو از جمله گوگل می شود، و با اینکار شما

خرید رپورتاژ آگهی در حال حاضر یکی از ارزان ترین و بصرفه ترین راه های سئو خارجی سایت  در دنیای دیجیتال مارکتینگ است. شما با یک مقاله یا خبر می توانید چند لینک فالو و نوفالو بگیرید، همچنین باعث عرضه اندام سایت شما نزد موتورهای جستجو از جمله گوگل می شود، و با اینکار شما به آنها نشان می دهید علاوه بر ارائه محصولات و خدمات میتوانید اطلاعات کاربردی به کاربران بدهید.

چطور رپورتاژ آگهی بنویسیم؟

چطور رپورتاژ آگهی بنویسیم؟

همانطور که از اسم رپورتاژ آگهی مشخص است شما باید یک مقاله به شکل گزارش و خبر بنویسید. اگر بخواهیم  خیلی ساده طریقه نوشتن رپورتاژ آگهی را شرح دهیم، شما باید هوشمندانه خبری یا مقاله ای درباره محصولات و خدمات سایت خود منتشر کنید.

سعی کنید برای نوشتن یک رپورتاژ آگهی خوب و کاربردی هدفمند و منطقی کاری کنید کاربر ترقیب شود تا بر روی کلمات و لینک هایی که در رپورتاژ آگهی کار کردید کلیک و به سایت شما هدایت شود.

 

رپورتاژ آگهی در چه سایت هایی بهتر است منتشر شود؟

رپورتاژ آگهی در چه سایت هایی بهتر است منتشر شود؟

بهترین سایت  برای انتشار رپورتاژ آگهی شما  سایت های پربازدید خبری یا مرتبط (نزدیک به موضوع سایت شما) سایتی که از لحاظ سابقه و بازدید از شما بالاتر باشد، در زیر به بقیه مواردی که مهم است اشاره کردیم:

  • دامین آتوریتی بالا(DA)
  • پیج آتوریتی بالا (PA)
  • اسپم اسکور پایین
  • عمر دامنه سایت پذیرنده

مزایای رپورتاژ آگهی

یکی از مزایایی که باعث اهمیت هر چه بیشتر رپورتاژ آگهی می شود، باز بودن دست شما در استفاده از مطالب و همچنین انتشار آن در سایت ها و دامنه های متفاوت است.

در معرض دید بودن

در معرض دید بودن

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های زیاد باعث هر چه بیشتر و بهتر دیده شدن خدمات و محصولات شما می شود،  زیرا شما مخاطبان زیادی را هدف قرار می دهید.

باز بودن دست شما

باز بودن دست شما

فرقی نمی کند کسب و کار شما کوچک یا بزرگ باشد، با استفاده از  رپورتاژ آگهی شما روش هایی بیشمار و زیادی برای رقابت با رقیبان و قدرتمند شدن  وب سایت شما و ارائه خدمات و محصولات خود دارید.

برندسازی

برندسازی

رپورتاژ آگهی باعث تقویت برند و بالاتر رفتن اعتبار شما می شود، خیلی ساده برند خود را بر سر زبان ها بنداید و از تاثیر آن بر بالاتر رفتن رتبه سایت و افزایش فروش خدمات و محصولات شگفت زده شوید.

کم هزینه بودن

کم هزینه بودن

رپورتاژ نسبت به سایر روش های تبلیغات به عنوان مثال تبلیغات بنری، از هزینه به مراتب کمتری برخوردار است. بصرفه بودن رپورتاژ آگهی نسبت به بقیه روش های تبلیغاتی از ویژگی های بارز آن می باشد.

سئوی خارجی

سئوی خارجی

رپورتاژ آگهی بهترین روش برای بک لینک سازی و سئوی خارجی سایت است. وقتی شما به کلمات کلیدی خود در وبسایت های معتبر لینک می دهید باعث ارتقای سایت خود در موتورهای جستجو از جمله گوگل می شوید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn