تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 - 9:37
کد خبر : 207253

خرید مبل راحتی تا میز ناهار خوری و تخت خواب در دی ایران

خرید مبل راحتی تا میز ناهار خوری و تخت خواب در دی ایران

دی ایران یکی از تولید و عرضه کنندگان مبلمان از جمله مبل راحتی, میز ناهار خوری, تخت خواب و آینه کنسول و … می باشد و با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید و عرضه مبلمان یکی از برند های معروف و شناخته شده در ایران می باشد. دی ایران دارای نماد اعتماد

دی ایران یکی از تولید و عرضه کنندگان مبلمان از جمله مبل راحتی, میز ناهار خوری, تخت خواب و آینه کنسول و … می باشد و با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید و عرضه مبلمان یکی از برند های معروف و شناخته شده در ایران می باشد.

دی ایران دارای نماد اعتماد و نشان ملی بوده و امکان خرید آنلاین همه محصولات مبلمان خانگی و اداری را برای همه هموطنان از طریق سایت خود مهیا کرده است.

از آنجا که محصول به صورت بدون واسطه و مستقیم از تولید به مصرف به دست مشتری در سراسر کشور می رسد بهترین قیمت را با بالاترین کیفیت می تواند در دی ایران تجربه کنید.

قیمت و خرید مبل راحتی در دی ایران

یکی از محصولات بسیار پرفروش در دی ایران که با استقبال گسترده هموطنان در سراسر کشور روبرو شده است مبل راحتی می باشد. با مراجعه به سایت دی ایران میتوانید تنوع بسیار گسترده‌ای از جدیدترین مدل های روز مبل راحتی را مشاهده کرده و پس از دریافت مشاوره با آسودگی خاطر خرید خود را انجام دهید و در هر نقطه از ایران که هستید مبل راحتی خود را درب منزل تحویل بگیرید. تمامی مبل های راحتی تولیدی دی ایران به صورت شرکتی تولید شده و دارای بالاترین کیفیت و استاندارد ها می باشند از عوامل تاثیر گذار در قیمت مبل راحتی می توان به جنس چوب, نوع پارچه و کیفیت اسفنج یا فوم به کار رفته در آن اشاره کرد. هنگام خرید مبل راحتی از دی ایران می توانید مشاوره های لازم را دریافت کنید و از جنس چوب, پارچه و اسفنج به کار رفته در محصول به خوبی آگاهی پیدا کرده و آنگاه مبل مورد نظر خود را خریداری کنید. در تصویر زیر نمونه ای از مبلهای راحتی دی ایران بنام ماهور را مشاهده میکنید.

مبل راحتی مدل ماهور طراحی زیبا و چشمگیری دارد. این مدل تختخواب شو می باشد و از کارهای شرکتی و با کیفیت است. چوب استفاده شده در تولید این مبل چوب روس است، پارچه روکش را می توانید به دلخواه از پارچه های پورشه و مازراتی انتخاب کنید. امکان سفارش این کار با پایه های فلزی نیز وجود دارد. فوم کف اسفنج ۳۵ کیلویی ویژه است. نشیمن آن ۸ نفره است که ترکیب آن به صورت دو عدد مبل سه نفره و دو عدد مبل تکنفره (۳+۳+۱+۱) می باشد. انتخاب رنگ به سلیقه مشتری صورت می گیرد، می توانید مانند تصویر مبل های تک نفره را از یک رنگ و کاناپه ها را از یک رنگ متضاد انتخاب کنید تا دکوراسیون زیباتری داشته باشید. محصول فوق در بسته بندی مناسب به سراسر کشور ارسال می شود.

قیمت و خرید میز ناهار خوری در دی ایران

یکی دیگر از محصولات تولیدی و مورد عرضه دی ایران میز ناهار خوری می باشد بسیاری از مشتریان خواهان این هستند که میز ناهار خوری خود را با مبل راحتی و میز تلویزیون هماهنگ و ست کنند در دی ایران به راحتی میتوانید میز ناهار خوری خود را به صورت سفارشی با سایر وسایل منزل ست کرده و یک دکوراسیون هارمونیک و جذاب داشته باشید.

اغلب میزهای ناهارخوری از چوب با کیفیت راش ساخته شده و دارای اسفنج های با کیفیت ۳۵ کیلویی میباشند و همچنین امکان سفارش تعداد نفرات وجود دارد مثلاً مشتری می تواند میز ناهار خوری خود را به صورت چهار نفره, شش نفره, هشت نفره و حتی بیشتر سفارش دهد. در تصویر زیر نمونه ای از میزهای ناهار خوری دی ایران بنام ناهارخوری مدرن را مشاهده میکنید.

میز ناهار خوری مدرن از جدیدترین مدل های میز غذا خوری است که طرح بسیار زیبا و شیکی دارد و برای دکوراسیون های مدرن و امروزی مناسب است. پایه های میز و صندلی ها به زیبایی و با ظرافت طراحی شده اند که سبب زیبایی بیشتر این کار شده اند. صفحه میز از ام دی اف با روکش چوب است و پایه ها از جنس چوب روس هستند. نشیمن اسفنج ۳۰ کیلویی ویژه است و پارچه روکش صندلی ها قابل تغییر است. ست ۶ نفره این میز دارای چهار عدد صندلی و یک نیمکت دو نفره است. قیمت درج شده برای مدل ۴ نفره می باشد. محصول فوق در بسته بندی مناسب به سراسر کشور ارسال می شود.

قیمت و خرید تخت خواب در دی ایران

یکی دیگر از محصولات تولیدی دی ایران تخت خواب می باشد. در ‏دی ایران انواع مدل تخت خواب برای همه سنین با تنوع بالا تولید و عرضه می‌شود. از تخت خواب های نوزادی گرفته و تخت کنار مادر تا تخت خواب های نوجوانی که مطابق با جنسیت به صورت دخترانه و پسرانه تولید می شوند در صورتی که مایلید یک اتاق خواب را به دو فرزند خود اختصاص دهید می‌توانید برای صرفه جویی در فضا از تخت خواب های دو طبقه استفاده کنید. همچنین در دی ایران تخت خواب های دونفره برای زوجین با ابعاد سفارشی تولید و عرضه می گردد عروس و دامادها برای خرید جهیزیه خود به دی ایران اعتماد کرده و همچنان از مشتریان ثابت ما می باشند. در تصویر زیر نمونه ای از تخت خوابهای دو نفره دی ایران بنام آدرین را مشاهده میکنید.

آدرین یکی از مدل های تخت خواب دو نفره است که دارای ابعاد ۱۶۰*۲۰۰ سانتیمتر است و می توانید آن را در رنگ های مختلف چوب خریداری کنید . این تخت خواب چوبی زیبا از جنس ام دی اف تولید شده است و حس چوب را به فضای اتاق خواب اضافه می کند و باعث ایجاد یک دکوراسیون جذاب و زیبا می شود . اتاق خواب محلی برای خواب و به آرامش رسیدن بعد از یک روز سخت کاری می باشد و باید کلیه وسایل آن دارای راحتی کامل باشند و احتیاجات افراد را برآورده کنند . تخت خواب مهم ترین وسیله در چیدمان اتاق خواب است که باید در انتخاب آن نهایت دقت را به خرج دهید . محصول فوق در بسته بندی مناسب به سراسر کشور قابلیت ارسال دارد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn