تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1401 - 15:05
کد خبر : 217192

دانلود زیرنویس فیلم Dada 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Dada 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Dada 2023 زیرنویس فیلم هندی دادا یک فیلم درام عاشقانه و رمانتیک به زبان تامیل هندی محصول ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی گانش کی بابو در اولین کارگردانی خود است. در این فیلم کاوین، آپارنا داس و کی باگیاراج بازی می کنند. این فیلم به زندگی مرد جوانی می پردازد که بعدها

دانلود زیرنویس فیلم Dada 2023 زیرنویس فیلم هندی دادا یک فیلم درام عاشقانه و رمانتیک به زبان تامیل هندی محصول ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی گانش کی بابو در اولین کارگردانی خود است. در این فیلم کاوین، آپارنا داس و کی باگیاراج بازی می کنند. این فیلم به زندگی مرد جوانی می پردازد که بعدها نقش پدری و به عنوان یک والد مجرد را دوست داشت. این فیلم پیام قوی‌تری را ارسال می‌کند که نشان می‌دهد پدر و مادر بودن جنسیت خنثی است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Dada 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Dada 2023 مانیکاندان و سیندو دانشجویان سال آخر کالج هستند و عاشق یکدیگر می شوند. با این حال، آنها عشق می ورزند و خیلی زود بدون ازدواج والدین تصادفی تبدیل می شوند و سرنوشت آنها به زودی تغییر می کند. شرایط باعث می شود که این زوج از یکدیگر جدا شوند که عمدتاً به دلیل رفتار بد مانیکاندان در دوران بارداری سیندو است. مانیکندان تنها مسئولیت بزرگ کردن کودک را بر عهده دارد. او در پرستش پدرش با چالش ها و موانع متعددی مواجه است.

دانلود زیرنویس فیلم دادا ۲۰۲۳ این پروژه سینمایی توسط فیلمساز اول گانش کی بابو اعلام شد. این پروژه سینمایی اولین فیلم را برای آپارنا داس به‌عنوان بازیگر نقش اول زن در تامیل پس از اولین بازی خود در نقش کوچکی در فیلم کارگردانی جانور نلسون دیلیپکومار (۲۰۲۲) رقم زد.

زیرنویس فیلم Dada 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Dada 2023 عکاسی اصلی فیلم در مارس ۲۰۲۲ آغاز شد و فیلم عمدتاً در چنای فیلمبرداری و تنظیم شد. فیلمبرداری این فیلم در سپتامبر ۲۰۲۲ به پایان رسید.

زیرنویس فیلم دادا ۲۰۲۳ این فیلم در بیش از ۴۰۰ سینما در سراسر تامیل نادو اکران شد. اکران تامیل در سینما برای این فیلم توسط Red Giant Movies خریداری شد.

زیرنویس Dada 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس دادا ۲۰۲۳ حقوق پخش دیجیتالی فیلم توسط Amazon Prime Video تهیه شده است. این فیلم قرار است از ۱۰ مارس ۲۰۲۳ اولین نمایش دیجیتالی خود را روی پلتفرم استریم داشته باشد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn