تاریخ انتشار : دوشنبه 11 تیر 1403 - 17:42
کد خبر : 233646

فیلم تازه

دانلود فیلم Fresh 2022 – دانلود فیلم

دانلود فیلم Fresh 2022 – دانلود فیلم
دانلود فیلم Fresh 2022 فیلم تازه یک فیلم مهیج ترسناک آمریکایی به کارگردانی میمی کیو، در اولین کارگردانی خود...

دانلود فیلم Fresh 2022 فیلم تازه یک فیلم مهیج ترسناک آمریکایی به کارگردانی میمی کیو، در اولین کارگردانی خود، بر اساس فیلمنامه ای از لورین کان است. دیزی ادگار جونز و سباستین استن بازیگران این فیلم هستند. این محصول مشترک بین Legendary Pictures و Hyperobject Industries است. آدام مک کی این فیلم را در کنار کوین جی مسیک تهیه کرده است. این فیلم درباره نوآ (ادگار جونز) است که با استیو (استن) جذاب در یک فروشگاه مواد غذایی آشنا می‌شود و با توجه به ناامیدی او از برنامه‌های دوستیابی، از فرصت استفاده می‌کند و شماره‌اش را به او می‌دهد.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود فیلم Fresh 2022 - دانلود فیلم

دانلود Fresh 2022 اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس در ۲۰ ژانویه ۲۰۲۲ داشت و در ۴ مارس ۲۰۲۲ از طریق Hulu توسط Searchlight Pictures در ایالات متحده و Disney+ از طریق Star در سطح بین المللی اکران شد و اولین فیلم افسانه ای منتشر شده توسط دیزنی بود. پیکچرز برادران وارنر، یونیورسال پیکچرز یا نتفلیکس. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

دانلود فیلم تازه ۲۰۲۲ نوآ، زنی از پورتلند، به طور فزاینده ای از قرار آنلاین و مردان بی ادبی که با آنها ارتباط برقرار می کند، سرخورده می شود. یک روز در سوپرمارکت، مردی به نام استیو با او معاشقه می‌کند و شماره‌ها را رد و بدل می‌کنند. در اولین قرار خود، آن دو به سرعت آن را شکست دادند و رابطه  داشتند. پس از چندین قرار ملاقات، استیو نوآ را برای استراحت آخر هفته به تنهایی با او دعوت می کند. برخلاف توصیه بهترین دوستش مولی، نوآ با این سفر موافقت می کند. نوآ با برنامه ریزی برای سفر زودهنگام روز بعد، شب را در خانه مجلل استیو می گذراند. استیو کوکتل نوآ را مصرف می کند و او بیهوش می افتد.

دانلود  Fresh 2022 - دانلود فیلم

 فیلم Fresh 2022 در جنگل، نوآ، مولی و پنی موفق می شوند دوباره به او حمله کنند و نوآ اسلحه را در دست گرفته و برندان را به ضرب گلوله کشته است. آن به خانه می رسد و جسد برندان را می یابد. او در جنگل با نوآ روبرو می شود و سعی می کند او را خفه کند، اما نوآ با کلید ماشین به گردن آن ضربه می زند. در حالی که آن بهبود می یابد و دوباره سعی می کند نوآ را خفه کند، مولی با بیل آن را تا سر حد مرگ می زند. در حالی که او و مولی سرانجام آرام می گیرند، نوآ پیامی از مردی دریافت می کند که در ابتدای فیلم با او بیرون رفت.

دانلود تازه ۲۰۲۲ صحنه‌ای که در اواسط اعتبار ساخته شده است، پنج نفر از مشتریان برندان را در اتاقی سفید نشان می‌دهد که پشت میزی نشسته‌اند و گوشت انسان در حال خونریزی در مرکز آن قرار دارد.

 فیلم Fresh 2022 - دانلود فیلم

فیلم تازه ۲۰۲۲ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۸۱ درصد از ۲۰۸ منتقد، با میانگین امتیاز ۷.۱/۱۰ مثبت هستند. اجماع این وب سایت چنین است: “فرش هر چقدر هم که ناراحت کننده است، یک غذای تحریک آمیز از وحشت دوستیابی مدرن درست می کند.” متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۳۴ منتقد، امتیاز ۶۷ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای “به طور کلی مطلوب” است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn