تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1400 - 18:36
کد خبر : 173254

دولت صنعا: کسانی که در مأرب می‌جنگند القاعده و داعش تحت پوشش ائتلاف سعودی هستند

دولت صنعا: کسانی که در مأرب می‌جنگند القاعده و داعش تحت پوشش ائتلاف سعودی هستند

نخست وزیر دولت صنعا اظهار کرد: کسانی که در مأرب می‌جنگند عناصر حزب اصلاح، القاعده و داعش و سلفی‌هایی هستند که تحت پوشش آمریکایی، سعودی و اماراتی یک جا جمع شده‌اند. به گزارش ایسنا، عبدالعزیز بن حبتور، نخست وزیر دولت صنعا اظهار کرد: کسانی که در مأرب می‌جنگند یعنی عناصر حزب اصلاح، القاعده، داعش و

دولت صنعا: کسانی که در مأرب می‌جنگند القاعده و داعش تحت پوشش ائتلاف سعودی هستند

نخست وزیر دولت صنعا اظهار کرد: کسانی که در مأرب می‌جنگند عناصر حزب اصلاح، القاعده و داعش و سلفی‌هایی هستند که تحت پوشش آمریکایی، سعودی و اماراتی یک جا جمع شده‌اند.

به گزارش ایسنا، عبدالعزیز بن حبتور، نخست وزیر دولت صنعا اظهار کرد: کسانی که در مأرب می‌جنگند یعنی عناصر حزب اصلاح، القاعده، داعش و سلفی‌ها تحت پوشش آمریکایی، سعودی، اماراتی و با سلاح آمریکایی می‌جنگند.

بن حبتور تاکید کرد: نبرد در مأرب نبرد عزت و نبرد قطعی با گروه‌هایی است که تلاش می‌کنند دیکته کردن بر یمن را باقی نگه دارند.

او اضافه کرد: کسانی که در مأرب می‌جنگند، تنها مزدور هستند و تحت نظارت ائتلاف متخاصم صف بندی شده‌اند و ائتلاف سعودی همان طرفی است که از ابتدای جنگ دست به انتقال آنها از استان‌های دیگر همچون مزدور زده است.

نخست‌وزیر دولت صنعا تصریح کرد: از ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در نبرد تعیین‌کننده در مأرب حمایت می‌کنیم و اجازه سوء استفاده حزب اصلاح مزدور را از افراد ساده و قربانی کردن آنها در راستای اهداف خبیثانه و علیه یمن را نمی‌دهیم.

او اشاره کرد، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن زیباترین قهرمانی‌ها و حماسه‌ها را در نبرد آفریدند و ساکنان آزاده این استان اشغالی خواهان افشای واقعیت حزب مزدور اصلاح هستند که مزدور آمریکا، اسرائیل و آلت دست منطقه‌ای آنهاست.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn