تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 22:51
کد خبر : 94731

رشد ۳۸ درصدی وزن صادرات کالا از گمرکات و بازارچه های آذربایجان غربی

رشد ۳۸ درصدی وزن صادرات کالا از گمرکات و بازارچه های آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: ۳۹۹ هزار تن کالا از گمرکات و بازارچه های استان طی سال جاری به کشورهای دیگر صادر شده است. توحید آذربد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آمار صادرات و واردات از گمرکات و بازارچه های استان طی سه ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: طی

رشد ۳۸ درصدی وزن صادرات کالا  از گمرکات و بازارچه های آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: ۳۹۹ هزار تن کالا از گمرکات و بازارچه های استان طی سال جاری به کشورهای دیگر صادر شده است.

توحید آذربد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آمار صادرات و واردات از گمرکات و بازارچه های استان طی سه ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری ۳۹۹ هزار تن کالا به ارزش ۲۴۲ میلیون دلار از گمرکات و بازارچه های استان صادر شده است که از این میزان، سهم گمرکات استان ۲۵۳ هزار تن به ارزش ۱۷۸ میلیون دلار و سهم بازارچه های استان نیز ۱۴۶ هزار تن و ۶۵ میلیون دلار است.

وی ادامه داد: میزان صادرات در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی ۳۸ درصد رشد داشته و از لحاظ ارزشی ۳۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

آذربد با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال جاری ۱۳۳ هزار تن کالا به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار از گمرکات و بازارچه های استان به کشور وارد شده است، اظهار کرد: میزان واردات از بازارچه ها و گمرکات استان طی سال جاری از لحاظ وزنی ۲۲۶ درصد رشد و از لحاظ ارزشی نیز ۲۴۰ درصد افزایش دارد.

ناظر گمرکات استان با اشاره به درآمد گمرکات استان در سال جاری نیز اظهار کرد: طی سال جاری میزان درآمد گمرکات استان با رشد ۴۰ درصدی به ۱.۱۲۶.۴۷۱ میلیون ریال رسید.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn