تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 16:04
کد خبر : 126747

سامانه بارشی جدیدی وارد استان قزوین می‌شود

سامانه بارشی جدیدی وارد استان قزوین می‌شود

ایسنا/قزوین طبق اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران استان قزوین سامانه بارشی جدیدی از روز ۱۱ تا ۱۳ فروردین وارد استان قزوین می‌شود. به گزارش ایسنا منطقه قزوین، قدرت‌الله مهدیخانی با اعلام این خبر گفت: بنابر اعلام سازمان هواشناسی یک سامانه بارشی فعال به استان قزوین از بعدازظهر روز یکشنبه ۱۱ فروردین تا اواخر وقت سه‌شنبه ۱۳

سامانه بارشی جدیدی وارد استان قزوین می‌شود

ایسنا/قزوین طبق اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران استان قزوین سامانه بارشی جدیدی از روز ۱۱ تا ۱۳ فروردین وارد استان قزوین می‌شود.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، قدرت‌الله مهدیخانی با اعلام این خبر گفت: بنابر اعلام سازمان هواشناسی یک سامانه بارشی فعال به استان قزوین از بعدازظهر روز یکشنبه ۱۱ فروردین تا اواخر وقت سه‌شنبه ۱۳ فروردین وارد خواهد شد.

وی افزود: با ورود این سامانه جدید، شاهد بارش‌های قابل‌ملاحظه‌ای در سطح استان خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: با توجه به فعالیت شدید سامانه و احتمال بروز آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب و با توجه به ایام تعطیل و روز طبیعت و نیز حضور مسافرین و گردشگران در استان، اکیداً نیاز است کلیه شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها شوراهای شهر و روستا، مراکز خدمات جهاد کشاورزی نسبت به اطلاع‌رسانی به عموم مبنی بر عدم اُطراق در حاشیه رودخانه‌ها و کوهپایه‌ها و اتخاذ تدابیر و تمهیدات مقابله با هرگونه سانحه غیرمترقبه مبادرت کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها