تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 - 10:45
کد خبر : 197750

سیف الله پور: جواب صحبت‌های الهامی را به وقتش می‌دهم

سیف الله پور: جواب صحبت‌های الهامی را به وقتش می‌دهم

مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد حواشی اخیر توضیحات کوتاهی داد.   از زمان انتشار خبر برکناری ساکت الهامی از هدایت نساجی شایعات و حواشی زیادی در این خصوص شکل گرفته و واکنش‌های مختلفی به همراه داشته است. ساعتی پیش ساکت الهامی در صحبت‌هایی به تشریح اتفاقاتی که افتاده پرداخت و ایزد سیف‌الله پور، مدیرعامل باشگاه

سیف الله پور: جواب صحبت‌های الهامی را به وقتش می‌دهم/ هیچ صحبتی با قلعه‌نویی نداشتیم

مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد حواشی اخیر توضیحات کوتاهی داد.

  از زمان انتشار خبر برکناری ساکت الهامی از هدایت نساجی شایعات و حواشی زیادی در این خصوص شکل گرفته و واکنش‌های مختلفی به همراه داشته است. ساعتی پیش ساکت الهامی در صحبت‌هایی به تشریح اتفاقاتی که افتاده پرداخت و ایزد سیف‌الله پور، مدیرعامل باشگاه را عامل حواشی اخیر معرفی کرد.

از همین رو با سیف الله پور تماسی گرفتیم و نظرش را در این خصوص جویا شدیم.

سیف الله پور که تمایلی نداشت در این خصوص صحبت کند در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: من در این مورد فعلاً صحبتی نمی‌کنم ولی به وقتش خیلی مسایل برای مردم روشن می‌شود. در صحبت‌هایی که انجام شده اسم نفراتی آورده شده که بهتر است آنها صحبت کنند و حقایق را بازگو کنند تا مشخص شود چه کسی صادقانه حرف می‌زند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود این حواشی به دلیل علاقه باشگاه به جذب امیر قلعه‌نویی صورت گرفته گفت: اصلاً به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. ما هیچ صحبتی با امیر قلعه‌نویی نداشتیم و برنامه‌ای هم برای این کار نداشتیم و این شایعات بی جهت شکل گرفته شده است.

مدیرعامل نساجی در واکنش به شایعاتی که در خصوص برخورد ساکت الهامی با یک بازیکن در رختکن صورت گرفته عنوان کرد: این هم یک ماجرای تخیلی است و به هیچ عنوان چنین اتفاقی رخ نداده است. من در این خصوص نمی‌توانم بیشتر صحبت کنم ولی به وقتش حقایق برای مردم بازگو خواهد شد.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها