تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 - 18:12
کد خبر : 193676

سیلاب دو هزار و ۲۳۲ میلیارد تومان به استان کرمان خسارت وارد کرد

سیلاب دو هزار و ۲۳۲ میلیارد تومان به استان کرمان خسارت وارد کرد

ایسنا/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان میزان برآورد خسارات سیل اخیر در استان را دو هزار و ۲۳۲ میلیارد تومان اعلام کرد. مجید سعیدی عصر امروز ۲۰ دی ماه در جمع خبرنگاران درباره میزان خسارات ناشی از حوادث سیل، برف و طوفان از تاریخ ۱۲ دی ماه لغایت ۱۶ دی ماه در استان کرمان گفت: در

سیلاب دو هزار و 232 میلیارد تومان به استان کرمان خسارت وارد کرد

ایسنا/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان میزان برآورد خسارات سیل اخیر در استان را دو هزار و ۲۳۲ میلیارد تومان اعلام کرد.

مجید سعیدی عصر امروز ۲۰ دی ماه در جمع خبرنگاران درباره میزان خسارات ناشی از حوادث سیل، برف و طوفان از تاریخ ۱۲ دی ماه لغایت ۱۶ دی ماه در استان کرمان گفت: در ۱۹ شهرستان استان سیل به وقوع پیوسته است.
وی با بیان این مطلب که برآورد خسارات توسط کارشناسان فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی انجام شده است، افزود: از ۲ هزار و ۲۳۲ میلیارد تومان حدود ۹۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی و حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان به بخش زیر بنایی خسارات وارد شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان ادامه داد: به علت بی توجهی برخی عشایر و دامداران به هشدارهای مکرر صادره و عدم خروج به موقع دام ها از مراتع و بویژه تالاب جازموریان حدود ۱۴۰۷ راس دام در سیل های اخیر تلف شده است.
وی از میزان خسارات بارش های اخیر به واحدهای مسکونی سخن به میان آورد و گفت: ۱۹۰۷ واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب دیده است که از این تعداد ۴۵۰ واحد باید تخریب و نوسازی و مابقی باید تعمیر شوند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn