تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 20:49
کد خبر : 137271

فتاحی: مدیرعاملی معمایی قانونی نیست/ با ۳ شرط حمیداوی موافقت شده است

فتاحی: مدیرعاملی معمایی قانونی نیست/ با ۳ شرط حمیداوی موافقت شده است

عکس تزیینی است. مدیر کل وزارت ورزش و جوانان استان خراسان می‌گوید حکم مدیرعاملی مسعود معمایی در شهرخودرو اعتبار ندارد. فرزاد فتاحی، مدیر کل وزارت ورزش و جوانان استان خراسان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص صحبت‌هایی مسعود معمایی و انتقال شهرخودرو به هیات فوتبال استان خراسان رضوی گفت: حکمی که حمیداوی برای او زده

فتاحی: مدیرعاملی معمایی قانونی نیست/ با ۳ شرط حمیداوی موافقت شده است
عکس تزیینی است.

مدیر کل وزارت ورزش و جوانان استان خراسان می‌گوید حکم مدیرعاملی مسعود معمایی در شهرخودرو اعتبار ندارد.

فرزاد فتاحی، مدیر کل وزارت ورزش و جوانان استان خراسان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص صحبت‌هایی مسعود معمایی و انتقال شهرخودرو به هیات فوتبال استان خراسان رضوی گفت: حکمی که حمیداوی برای او زده است، اعتبار ندارد زیرا این حکم پس از واگذاری بوده و حمیداوی دیگر اختیاری در این موضوع ندارد. من نمی‌دانم وقتی خود معمایی به عنوان نماینده تام الاختیار حمیدادی در جلسه واگذاری حضور داشت و حتی زیر نامه را هم امضا کرد چرا چنین کاری انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: حمیداوی برای انتقال ۳ شرط داشت که ما هر ۳ را قبول کردیم و حتی دوست داشتیم مسئولیت باشگاه دست خود حمیداوی بماند اما او دو ماه است که اصلا سر به باشگاه نزده و شهرخودرو را به امان خدا رها کرده است. ما باشگاه را برای ارزش‌گذاری به کارشناسان فدراسیون سپرده‌ایم و قرار است مسئولان مالی شهرخودرو میزان بدهی‌های این تیم را مشخص کنند تا با برآورد این ها، مشخص شود که آیا ما باید پولی به حمیداوی بدهیم یا خیر. در هر صورت این باشگاه سرمایه اجتماعی استان است و ما نمی‌خواستیم شأن مربی و ورزشکاران شهرخودرو توسط طلبکاران باشگاه زیر سوال برود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn