تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آبان 1401 - 9:49
کد خبر : 204594

قیمت خرید فرغون، استانبولی، کمچه و ماله در شهر مفتول

قیمت خرید فرغون، استانبولی، کمچه و ماله در شهر مفتول

در حوزه ساختمان‌سازی، به منظور ساخت و جا‌به‌جایی مصالح، از ابزارهای مختلفی استفاده می‌شود. برخی از مهم‌ترین این ابزارها شامل فرغون، کمچه، ماله و… است. این ابزارهای به ظاهر ساده، اقدامات مهمی را در زمان بازسازی و ساخت‌وساز انجام می‌دهند. به طور کلی این ابزار به منظور انجام کارهای کوچک تا کارهای مهم تر لازم

در حوزه ساختمان‌سازی، به منظور ساخت و جا‌به‌جایی مصالح، از ابزارهای مختلفی استفاده می‌شود. برخی از مهم‌ترین این ابزارها شامل فرغون، کمچه، ماله و… است. این ابزارهای به ظاهر ساده، اقدامات مهمی را در زمان بازسازی و ساخت‌وساز انجام می‌دهند. به طور کلی این ابزار به منظور انجام کارهای کوچک تا کارهای مهم تر لازم است در هر خانه‌ای وجود داشته باشد. بنابراین امروزه در بیشتر خانه‌ها در کنار ابزارآلات دیگر، این محصولات نیز وجود دارد. در صورتی که شما قصد خرید فرغون، استانبولی، کمچه و ماله با مناسب‌ترین قیمت را دارید، در ادامه با شهر مفتول همراه باشید.

قیمت خرید فرغون

قیمت خرید فرغون

یکی از رایج‌ترین لوازمی که به منظور کارهای ساخت‌وساز و بنایی مورد استفاده قرار می‌گیرد فرغون است. فرغون نوعی چرخ دست است که به منظور جا‌به‌جا یی و حمل مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول با گذشت زمان دچار تغییر قابل توجهی نشده است اما دارای انواع مختلفی است. این محصول از یک چرخ و بدنه فلزی تشکیل شده است. از طریق دو دسته‌ای  که در بخش فوقانی آن تعبیه شده است می‌توان به راحتی مصالح را با آن جا‌به‌جا  نمود.

به منظور حمل آجر، سیمان، ماسه و… از یک طبقه به طبق دیگر و یا از یک ناحیه به ناحیه دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه فرغون‌ها دارای انواع مختلفی هستند که شامل فرغون کشاورزی، فرغون پروفیلی، فرغون لوله‌ای  و فرغون بنزینی است. فرغون بنزینی در واقع نوع جدیدی از فرغون است که به منظور کارهای کشاورزی و دامداری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به منظور خرید انواع فرغون و اطلاع از قیمت فرغون می‌توانید با شهر مفتول در ارتباط باشید.

قیمت خرید استانبولی

قیمت خرید استانبولی

به منظور خرید استانبولی بهتر است با این ابزار و انواع آن به طور دقیق آشنا شوید. استانبولی در واقع یک ابزار ساده و کاربردی به منظور انجام پروژه‌های عمرانی و ساختمان‌سازی است. این محصول ظرفی متوسط است که به صورت مخروط ناقص ساخته می‌شود. از آن جایی که دهانه آن باز است به راحتی می‌توان ملات را در آن ریخته و ترکیب کرد. جهت ترکیب کردن ماسه، سیمان و سایر مصالح این چنینی و ترکیب آن‌ها از استانبولی استفاده می‌شود. انواع استانبولی در دو نوع گالوانیزه و پلاستیکی ساخته می‌شود.

استانبولی گالوانیزه که یکی از انواع این محصول است از جنس ورق گالوانیزه بوده و دارای خواص مهمی از جمله ضدزنگ بودن است. این محصول را در شرایط آب و هوایی مختلف می‌توانید استفاده کنید. چرا که زنگ نمی‌زند و ملات شما خراب نمی‌شود.

نوع دیگر استانبولی پلاستیکی است که از نوع پلاستیک است. استانبولی پلاستیکی در برابر مواد شیمیایی دارای مقاومت بالایی بوده و خراب نمی‌شود. از طرفی دارای خواص ضدالکتریسیته است. این محصول با ابعاد مختلفی ساخته می‌شود. به منظور خرید و اطلاع از قیمت استانبولی پلاستیکی و گالوانیزه می‌توانید با شماره ۰۲۱۵۴۴۸۳ تماس بگیرید.

قیمت خرید کمچه

قیمت خرید کمچه

از دیگر ابزارهایی که در بنایی استفاده می‌شود کمچه است. کمچه به ابزار کوچکی گفته می‌شود که دارای یک دسته و سطح فلزی است. از کمچه به منظور جابه جایی، حفر کردن و یا صاف کردن سطوح مختلف در بنایی استفاده می‌شود.

کمچه به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. از جمله رایج‌ترین آن‌ها شامل کمچه بنایی، کمچه شناور، کمچه باغی، کمچه استخری و… است. از هر یک از این محصولات در موارد مختلف استفاده می‌شود. به طور مثال از کمچه باغی به منظور جا‌به‌جا یی خاک و یا کاشت گیاهان استفاده می‌شود. کمچه‌ها از جنس‌های مختلف فولاد، آلومینیوم، پلاستیک و… ساخته می‌شوند. دسته کمچه معمولا از جنس چوب است. در صورتی که قصد خرید و اطلاع از قیمت کمچه را دارید با شهر مفتول در ارتباط باشید.

قیمت خرید ماله

ماله یکی دیگر از ابزار مربوط به ساخت‌وساز است که ظاهری شبیه به کمچه دارد. از نظر عملکرد با کمچه متفاوت است. از ماله برای کارهای مختلفی از جمله سیمان کاری، کاشی کاری، گچ بری و… استفاده می‌شود. در حال حاضر این محصول در انواع مختلفی از جمله تلسکوپی، پروانه‌ای  یا موتور و… تولید می‌شود. ماله تلسکوپی پیشرفته‌ترین نوع این محصول است که در موارد مختلف جهت ماله کشی از دور استفاده می‌شود. جهت استعلام قیمت ماله و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و استفاده از این محصول از خدمات مشاوره رایگان شهر مفتول بهره مند  شوید.

به منظور خرید انواع محصولات و ابزارهای بنایی و همچنین خرید انواع محصولات مفتولی با شهر مفتول همراه باشید. کارشناسان شهر مفتول با ارائه مشاوره رایگان، اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای خرید و مشاوره با شماره ۰۲۱۵۴۴۸۳ در ارتباط باشید و یا به سایت شهر مفتول مراجعه کنید.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn