تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 آبان 1401 - 11:23
کد خبر : 203718

هدایای ارزان تبلیغاتی سهیل گیفت

هدایای ارزان تبلیغاتی سهیل گیفت

منصفانه است که فرض کنیم اکثر مردم دوست دارند چیزی را به صورت رایگان دریافت کنند و همچنین همواره علاقه به دریافت هدایای متعدد دارند. همین امر ، موجب افزایش سطح علاقه مندی مردم به فرد یا شرکت هدیه دهنده می شود. واکنش های احساسی و رفتاری به دریافت چنین هدایایی بسیار بیشتر از هزینه

منصفانه است که فرض کنیم اکثر مردم دوست دارند چیزی را به صورت رایگان دریافت کنند و همچنین همواره علاقه به دریافت هدایای متعدد دارند. همین امر ، موجب افزایش سطح علاقه مندی مردم به فرد یا شرکت هدیه دهنده می شود. واکنش های احساسی و رفتاری به دریافت چنین هدایایی بسیار بیشتر از هزینه کم خود اقلام است. اگر یک شرکت نوپا هستید و به دنبال کسب اعتبار می‌ گردید ؛ هدایای ارزان تبلیغاتی سهیل گیفت (لینک) چیزی است که به دنبال آن هستید. انعطاف پذیری تنوع محصول و دکوراسیون این محصولات ، تا حدی است که می توانید برای هر سبک و سلیقه ای انتخاب کنید. هدیه مناسب می تواند تولید شود تا بازار هدف شما را جذب کند. با خرید و ارائه هدایای مختلف ، می توانید بازار هدف خود را تحت تاثیر قرار داده و به دنبال جذب مشتری باشید. با مراجعه به وب سایت soheilgifts ، می توانید انواع محصولات و هدایای مختلف را برای جذب مشتری مشاهده کرده و ارزانترین آنها را خریداری کنید.

هدایای تبلیغاتی سهیل گیفت

چرا محصولات تبلیغاتی تا این حد در بین بازاریابان محبوب هستند ؟

تعدادی از مطالعات نشان داده اند که محصولات تبلیغاتی و کالاهای مارک دار ، نسبت به سایر اشکال تبلیغات مزایای کلیدی دارند. ما بر اساس تحقیقات اخیر به چندین مورد از این مزایا نگاهی می اندازیم. چرا محصولات تبلیغاتی تا این حد در بین بازاریابان محبوب هستند و به طور گسترده برای تبلیغ برندها و مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند ؟ قرار گرفتن در معرض نام تجاری نظرسنجی مصرف‌ کننده در سال ۲۰۱۷ ، نشان داد که حدود ۹۰ درصد از پاسخ‌ دهندگان می‌ توانند پیام‌ های یک محصول تبلیغاتی را که دریافت کرده‌ اند به خاطر بیاورند. یک محصول تبلیغاتی ، به مشتریان فعلی ، تصویر و نام یک برند را یادآوری کرده و در عین حال ، آن را برای مشتریان بالقوه تبلیغ می کند. یک نام چاپ شده روی یک هدیه ارزشمند ، آن نام را بر روی افکار مشتری حک می کند ، حتی اگر به صورت ناخودآگاه باشد. هر زمان که آن محصول مورد استفاده قرار گیرد ، تصویر برند مربوطه را به یاد آورده و موجب رضایت شما می شود.

یکی از هدایایی که طبق نظرسنجی‌ها جز محبوب ترین هدایای تبلیغاتی (سهیل گیفت) می‌باشد، فلش تبلیغاتی است. ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید از فلش مموری برای هدیه تبلیغاتی استفاده کنیم؟ در این صفحه بررسی کرده ایم :

https://soheilgifts.com/products/محصولات/فلش-مموری

مقایسه تاثیر هدایای تبلیغاتی و تبلیغات تلویزیون

طول عمر محصولات تبلیغاتی که کاربران آن را مفید می‌ دانند ؛ بسته به جنس و کیفیت آنها می باشد. اگر به دنبال خرید و تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان و با کیفیت می گردید ؛ بهتر است به تولیدی های مربوطه مراجعه کرده و محصولات خود را به طور عمده خریداری کنید. هرچه بیشتر از یک محصول استفاده شود ، احتمال بیشتری وجود دارد که برند مورد توجه قرار گیرد و این تأثیر ، با نگهداری طولانی مدت محصول تقویت می شود. واضح است که بگوییم محصولات تبلیغاتی به طور قابل توجهی ارزان تر از تبلیغات تلویزیونی هستند. با ارائه هدایای مختلف به مشتریان بالقوه ، می توانید علاقه و دیدگاه آنها نسبت به مجموعه خود را تغییر داده و مثبت کنید. هدایای ارزان قیمت تبلیغاتی در مقایسه با هزینه اولیه خود ، کاربرد های بسیاری داشته و به همین دلیل است که آنها بازده سرمایه گذاری خوبی دارند. تحقیقات BMPA در سال ۲۰۱۳ ، نشان داد که ۵۰٪ از پاسخ دهندگان پس از دریافت یک محصول تبلیغاتی اقدام کرده اند ؛ در صورتی که تنها ۱۹٪ برای تبلیغات تلویزیونی پرهزینه جذب شدند.

مردم هدایای فیزیکی را بیشتر دوست دارند

کالاهای مارک دار ، تنها رسانه های تبلیغاتی مستقل نیستند ؛ بلکه می توانند در آمیخته بازاریابی گسترده تر گنجانده شوند. محصولات تبلیغاتی کوچکتر را می توان به عنوان بخشی از یک پست مستقیم استفاده کرد ؛ در حالی که هدایای نمایشگاه تجاری ، می تواند به طور موثر از نمایشگاه ها پشتیبانی کند. این روزها ، بازاریابان دریافته اند که یک رویکرد یکپارچه با استفاده از کانال های مختلف موثرترین راه برای تبلیغ یک برند است. این نکته بیشتر تاثیر روان‌ شناختی دارد تا قابل اندازه‌ گیری عینی ؛ اما همه ما می‌ توانیم درک کنیم که یک شی فیزیکی ، جذاب‌ تر بوده و بیشتر از یک تصویر چاپی زود گذر یا یک تبلیغ روی صفحه نمایش ، بر روی مردم تاثیر می گذارد. مردم از گرفتن هدایای فیزیکی خوشحال و خشنود می شوند ؛ همین عامل ، به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را در روند بازاریابی شرکت خود بگیرید. با مراجعه به وب سایت سهیل گیفت به نشانی soheilgifts.com ، می توانید نام و تصویر برند خود را بر‌‌ روی انواع هدایای تبلیغاتی طراحی نمایید.یکی از راه ها جذاب و جالب و اثر بخش و همچنین ماندگار ارائه پک هدیه مفید و کاربردی می باشد.

https://soheilgifts.com/products/محصولات/هدایای-نمایشگاهی

بهترین راه برای خرید هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت چیست ؟

بر اساس تحقیقات BPMA در سال ۲۰۱۷ ، حدود ۷۹ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که هنگام دریافت یک هدیه تبلیغاتی احساس قدردانی می کنند. این امر ، هدایای تبلیغاتی را راهی مقرون به صرفه برای پاداش دادن به کارکنان و تقویت روحیه آنها می کند. اقلام مقرون به صرفه می تواند به همه کارمندان داده شود ؛ در حالی که محصولات ممتاز و جوایز مارک را می توان برای شناسایی کارکنان با عملکرد برتر یا علامت گذاری نقاط عطف استخدام استفاده کرد. به طور کلی ، راه های زیادی برای تهیه و خرید هدایای ارزان قیمت تبلیغاتی وجود دارد ؛ اما بهترین راه ، مراجعه به مجموعه بزرگ سهیل گیفت می باشد. بعد از نمایشگاه‌ های تجاری ؛ بهترین راه برای جذب مشتری و یک بازاریابی ایده آل ، ارائه هدایای تبلیغاتی می باشد. ۸۳ درصد از افرادی که این هدایا را دریافت کردند ؛ احتمال بیشتری می دادند که با برند و مارک مربوطه تجارت کنند. تبلیغات ابزاری است که در تشویق و هدایت خریداران موثر است.

https://soheilgifts.com/products/محصولات/ابزار-های-تبلیغاتی

 

ایمیل سهیل گیفت : soheilgifts@gmail.com

شماره تماس سهیل گیفت : ۰۹۱۲۵۱۰۶۳۶۸

آدرس سهیل گیفت : بازار تهران، خیابان پامنار، کوچه حق پرست، کوچه شهید خوئی، پلاک۵، واحد۴

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn