تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1401 - 9:08
کد خبر : 201413

چه نوع شال و روسری مناسب فصل پاییز است؟

چه نوع شال و روسری مناسب فصل پاییز است؟

بتدریج با سرد شدن هوا کم کم باید به فکر خرید شال و روسری پاییزه بیوفتیم که شامل موهر و نخی و ابریشمی میشوند   کم کم با پایان فصل تابستان به فصل زیبای پاییز و بعد از آن زمستان نزدیک میشویم و باید خود را آماده فصل سرد سال و لباس های گرم خود

بتدریج با سرد شدن هوا کم کم باید به فکر خرید شال و روسری پاییزه بیوفتیم که شامل موهر و نخی و ابریشمی میشوند

 

کم کم با پایان فصل تابستان به فصل زیبای پاییز و بعد از آن زمستان نزدیک میشویم و باید خود را آماده فصل سرد سال و لباس های گرم خود کنیم در فصل پاییز رنگ زرد و نارنجی در طبیعت به فراوانی یافت میشود د و بارندگی زیادی خواهیم داشت و سرما شهر ها را به تدریج فرا خواهد گرفت.

پس به هیچ وجه پارچه کتانی نازک و نخی و ابریشمی مناسب این فصل نیستند و باید لباس هایی با پارچه های مخملی و چرم و کتانی ضخیم و پشمی استفاده کرد تا سرما اذیتمان نکنه در زمینه خرید شال و روسری پاییزه و زمستانه نیز به همین نحو باید خرید های خودمون رو با فصل هماهنگ کنیم.در این مقاله که از فروشگاه الماس جنوب انتخاب شده می خواهیم نکاتی را در زمینه رنگ، قیمت و طرح شال و روسری پاایزه را با هم بررسی کنیم.

خرید شال پاییزه الماس جنوب

رنگ های مناسب فصل پاییز

رنگ های فصل های سرد سال مثل تیره  شرابی ، سرمه ای ، قرمز و ارغوانی ، رنگ های خنثی مثل قهوه ای ، خاکستری ، سیاهو رنگ های گرم مثل رنگ قرمز و نارنجی ، زرد ، کرمی ، پرتقالی ، طلایی و قهوه ای و … میتوان به نام رنگ های پاییزه روشون حساب کرد. و همچنین استفاده از اکسسوری هایی مثل کیف ، کفش ، خرید شال جدید و گردن ، دستکش و کلاه نه تنها موجب خوشتیبی شما میگردد برای گرم نگه داشتن شما نیز بسیار مفید میباشد . در این مقاله دوست داریم در مورد شال و روسری طرح پاییزه و زمستانه اندک اطلاعاتی در اختیار شما مخاطبین عزیز قرار دهیم .
برای فصل پاییز تنوع شال و روسری بسیار زیاد است و میتوان رنگ شال و روسری که در بالا ذکر شد را با لباس خود ست کرد و بسیار خوش تیپ به نظر رسید .
حال میخواهید راهنمایی کرده باشیم برای خرید شال پاییزی با جنس حریر
جنس حریر بسیار پارچه سبکی است ولی زیاد روی سر قرار نمیگیرند ولی بسیار زیبا مخصوص پوشیدن برای رفتن به جشن و مهمانی ها است البته برای روزهایی که هوا سرد است زیاد توصیه نمیشود .

خرید روسری انلاین الماس جنوب

 راهنمای خرید شال پاییزه جنس ساتن پاییزه

این شال ها بسیار ضخیم میباشند ، حتی از پارچه و شال های ابریشمی نیز ضخیم تر هستند و بسیار براق و زیبا و بخاطر همین براق بودن خیلی گیرا و زنده به نظر میرسند و همانطور که بهش نگاه میکنی خیلی  به شال ابریشم نزدیک میباشند و مناسب برای فصل سرد و ست کردن با لباس های مجلسی است. بافت ساتن شال و خرید روسری انلاین لاکچری مناسب مناطق با سرمای زیاد در فصل زمستان هستند چرا که پارچه ساتن برعکس شال و روسری نخی که دارای منفذ زیادی جهت عبور هوا هستند اینگونه نیستند و گرما را در خود حفظ می کنند.
 خرید شال ابریشمی پاییزه
پارچه ابریشمی یکی از زیباترین پارچه در دنیای لباس میباشد که به جرعت میتوان گفت از ابتدای اختراع نخ و پارچه هنوز رقیبی در سبد خرید مخاطبان به خود ندیده ، بسیار مقاوم و لطیف و سبک میباشد و شال ابریشمی را میتوان با انواع لباس های چرم و زمستانی ست کرد و در مجلسهای شادی و عروسی و جشن های تولد ترکوند .

نکته ای که باید در مورد شال های و روسری های شیک ابریشمی گفت : برای شستشو و سپس خشک کردن آن اینست که آن را روی بند نیندازید تا خشک شود و باید روی سطح صاف گذاشت و پس از خشک شدن اگر خواستید اتو کنید حتما لباس یا شال خود را کمی نمدار کنید و یک پارچه سفید روی آن گذاشته و اتو کنید تا آسیبی به آن نرسد.

خرید شال موهر پاییزه

اگر بخواهیم بافتی را نام ببریم که برای فوصل زمستان و پاییز مناسب باشد و از ما در مقابل سرما و حتی یخبندان محاظت کندقطعا شال موهر را پیشنهاد میکنیم چرا که شال موهر علاوه بر انکه دارا تنوعی بسیار خوبی مانند شال موهر پاکستانی یا شال موهر ساده می باشد.دارای بافتی ضخیم و کلفت می باشد نکته مثبت ان این هست که دارای عمر بسیار طولانی نیز می باشد.اما در شستشوی ان بسیار دقت و مراقبت کرد.

شستشوی شال پاییزه الماس جنوب

نحوه شستشوی شال و روسری پاییزی

اولین اقدام که باید انجام داد این است که روی بارکد یا برچسپ شال اتکد رو پیدا کرده و اطلاعات لازمه برای شستشو شال و روسری یا هر لباسی را مطالعه کرد و طبق همان دستور عمل کرد
سعی کنید شال و روسری های خود را با ماشین لباسشویی نشویید و با دست و اندکی شامپو و مایع لباسشویی آبکشی کرد ، اگر روی شال خود لکه ای دیدید زیاد باهاش درگیر نشوید چون به بافت شال یا روسری آسیب میزنید ابتدا مقداری با مایع لباس آن قسمت لک دار را مایع ریخته مالش دهید  و حدود ۱۵ دقیقه صبر کنید تا مایع های لباس در بافت لباس نفوذ کرده سپس اقدام به شستشوی آن نمایید با این روش به راحتی لک لباس میرود.

خرید شال و روسری پاییزه از فروشگاه الماس جنوب

فروشگاه اینترنتی شال و روسری جنوب با چند سال سابقه فعالیت در ضمینه انواع شال و روسری و با استقبال عالی تمامی هموطنان از سراسر ایران مواجه بوده که توانسته طیف وسیعی از خواسته های خانم های ایرانی باتمامی فرهنگ های رنگارنگ را برطرف نماید.این فروشگاه انلاین با دارا بودن طیف وسیعی از شال و روسری جدید و ارزان با مناسب ترین قیمت بازار که بعلت قرار گیری در ساحل خلیج همیشه فارس و تهیه شال و روسری از بندر گناوه یکی از بزرگترین فروشگاه های شال و روسری کشور می باشد.

همچنین این فروشگاه از گذشته اقدام به عرضه و خرید لوازم ارایشی انلاین در سطح فروشگاه کرده است که با استقبال خوب مشتریان لوازم ارایشی فانتزی و دخترانه مواجه شده ایم.در محصولات ارایشی دارای تنوعی عالی و قیمت های باورنکردنی فروشگاه الماس جنوب خواهید بود.

ما در فروشگاه انلاین الماس جنوب منتظر شما عزیزان هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شمیم
شمیم
2 سال قبل

جالب بود شال موهر یکی از بهتریناست

سمیرا
سمیرا
1 سال قبل

نکته مثبت ابریشم این هست که دارای عمر بسیار طولانی نیز هست

advanced-floating-content-close-btn