۱۱ قلیان سرا در شوط پلمب و تعطیل شد

۱۱ قلیان سرا در شوط پلمب و تعطیل شد

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار شوط گفت: ۱۱ قلیان سرا در شوط پلمب و تعطیل شد.

حسن عبدالهی اصل در گفت و گو با ایسنا، از تشدید فعالیت های بازرسی از طرف شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف در موج چهارم ویروس کرونا در این شهرستان خبرداد و گفت: ۱۴۰ مورد بازرسی در یک هفته اخیر از واحد های صنفی و صنعتی برای مبارزه با ویروس کرونا و ایجاد تعادل در بازار صورت گرفته است.

وی افزود: دراین زمینه ۸ قلیان سرا در شهرستان شوط به اخطار های بهداشتی توجه نکردند و همچنان به باز بودن واحد های صنفی خود اصرار داشتند توسط اکیپ های بازرسی پلمب و ۳ واحد قلیان سرا نیز تعطیل شدند.

فرماندار شوط در پایان بر وضعیت خطرناک کرونایی شهرستان تاکید کرد و گفت: اگر مردم خود بهداشت و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند وضعیت شکننده تر از وضع حاکم خواهد بود و غیر قابل کنترل خواهد شد.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *