تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 - 19:25
کد خبر : 173758

۲۲ میلیون مترمربع از اراضی موقوفات استان یزد سنددار شدند

۲۲ میلیون مترمربع از اراضی موقوفات استان یزد سنددار شدند

ایسنا/یزد رئیس امور حقوقی و ثبتی اوقاف و امور خیریه استان یزد از اخذ ۶۷۷ سند مالکیت جهت موقوفات استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد. «سعید جعفری‌پور» در تکمیل این خبر، شناسنامه‌دار کردن و تثبیت مالکیت موقوفات را از مهمترین برنامه‌های سازمان اوقاف دانست و گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط کارشناسان حقوقی

۲۲ میلیون مترمربع از اراضی موقوفات استان یزد سنددار شدند

ایسنا/یزد رئیس امور حقوقی و ثبتی اوقاف و امور خیریه استان یزد از اخذ ۶۷۷ سند مالکیت جهت موقوفات استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

«سعید جعفری‌پور» در تکمیل این خبر، شناسنامه‌دار کردن و تثبیت مالکیت موقوفات را از مهمترین برنامه‌های سازمان اوقاف دانست و گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط کارشناسان حقوقی و ثبتی این اداره کل و شهرستان‌های تابعه تا پایان امسال،  ۱۰۰ سند دیگر با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان یزد صادر خواهد شد.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون، ۶۷۷ سند مالکیت جهت موقوفات صادر شده که مساحت اراضی موقوفات یاد شده حدود ۲۲ میلیون مترمربع و ارزش ریالی موقوفات سنددار، بیش از ۹ هزار میلیارد ریال است.

به گزارش ایسنا و به نقل از رواط عمومی اوقاف استان یزد، رئیس امور حقوقی و ثبتی اوقاف و امور خیریه استان یزد صیانت از موقوفات را یکی از رسالت‌های اساسی سازمان اوقاف دانست و اظهار کرد: هر تلاشی برای احقاق حقوق موقوفات و تثبیت سند مالکیت موقوفات کمک به سنت حسنه وقف است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها