تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 19:18
کد خبر : 11308

۴ شهر کردستان نارنجی شد

۴ شهر کردستان نارنجی شد

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: شهرهای سقز، بانه، دیواندره و قروه در وضعیت نارنجی به لحاظ شیوع کرونا قرار گرفت. محمدابراهیم زارعی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، کسانی که به شهرهای نارنجی (از جمله سقز، قروه، دیواندره و بانه) مسافرت کرده‌اند، باید ظرف ۷۲

4 شهر کردستان نارنجی شد

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: شهرهای سقز، بانه، دیواندره و قروه در وضعیت نارنجی به لحاظ شیوع کرونا قرار گرفت.

محمدابراهیم زارعی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، کسانی که به شهرهای نارنجی (از جمله سقز، قروه، دیواندره و بانه) مسافرت کرده‌اند، باید ظرف ۷۲ ساعت این شهرها را ترک کنند، در غیر این صورت اعمال قانون می‌شوند.

وی با بیان اینکه ورود به شهرهای نارنجی و خروج از آن‌ها ممنوع است، افزود: مابقی شهرهای استان زرد هستند، اما با توجه به اینکه آمارها در حال افزایش است، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرها نیز الزامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه با توجه به وجود ویروس جهش یافته، وضعیت بیماری در استان بسیار شکننده است، بیان کرد: بی توجهی به رعایت فاصله­ گذاری اجتماعی و پروتکل­ های بهداشتی می‌­تواند برای سلامت همه مردم خطرات جدی به همراه داشته باشد.

وی ذکر کرد: مسافرت از شهرهای نارنجی و قرمز به تمامی شهرهای کشور و ورود افراد غیر ساکن با خودروهای شخصی به شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز، ممنوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به تداوم منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی سه بامداد، خاطرنشان کرد: از برگزاری دورهمی خانوادگی و هرگونه سفر و ترددهای غیرضرور به شدت خودداری شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn