تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1403 - 19:02
کد خبر : 233133

دانلود زیرنویس فیلم ۴ Kings 2 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ۴ Kings 2 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم 4 Kings 2 2023 یک فیلم درام جنایی نئو نوآر تایلندی به کارگردانی و نویسندگی Phuttipong Nakthong است.

دانلود زیرنویس فیلم ۴ Kings 2 2023 یک فیلم درام جنایی نئو نوآر تایلندی به کارگردانی و نویسندگی Phuttipong Nakthong است. این فیلم دنباله فیلم ۴ پادشاه است که در سال ۲۰۲۱ پدیده ای را به عنوان پردرآمدترین فیلم تایلندی سال خلق کرد.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم 4 Kings 2 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم ۴ Kings 2 2023 این فیلم داستان قسمت قبل را ادامه می دهد. زمانی که تومنگ، دانش آموز کانوکارچیوا مورد حمله قرار گرفت و به شدت مجروح شد، خشم در میان دانش آموزان کانوکارچیوا به وجود آمد. بنگ، رهبر دانش آموزان کانوک، از دانش آموزان بورانابوند که دشمن هستند، انتقام گرفت.

دانلود زیرنویس فیلم ۴ پادشاهان ۲ ۲۰۲۳ اما، آن طور که انتظار می رفت پیش نرفت. وقتی بنگ دستگیر شد، خواهرش بونگ مجبور شد از هر راه ممکن به او کمک کند.

زیرنویس فیلم 4 Kings 2 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس  ۴ Kings 2 2023 یات و بنگ از دوران کودکی با هم دوست بودند. سرانجام، دوستی که زمانی آن دو با هم داشتند به هم خورد.

زیرنویس فیلم ۴ پادشاهان ۲ ۲۰۲۳ صحنه پایانی بیلی است و اوه، حالا دوستان، در مراسم تشییع جنازه یات شرکت می کنند، که راک پس از دعوای اخیر با بنگ به ضرب گلوله کشته شد. این فیلم تقدیم به تمام روح های از دست رفته در نبرد بین پسران حرفه ای است.

زیرنویس  4 Kings 2 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس ۴ پادشاهان ۲ ۲۰۲۳ Phuttipong Nakthong کارگردان و فیلمنامه نویس در مصاحبه ای گفت که این قسمت به ویژه بر صحنه های نبرد شبانه متمرکز خواهد بود. چرا که شب بیشتر احساس خامی می کند و نزاع در خیابان ها در شب مجازات شدیدتری نسبت به روز دارد. علاوه بر این، دانش آموزان عصر بزرگتر و احمق تر هستند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn