کسب رتبه دوم جایزه عکاسی “هیپا” توسط عکاس اهری

کسب رتبه دوم جایزه عکاسی "هیپا" توسط عکاس اهری

ایسنا/آذربایجان شرقی عکاس اهری رتبه دوم مسابقه اینستاگرامی عکاسی “هیپا” را به خود اختصاص داد.

سعید قاسمی از عکاسان بنام و عضو انجمن عکاسی شهرستان اهر رتبه دوم و جایزه ۵۰۰ دلاری مسابقه اینستاگرامی عکاسی هیپا با موضوع خانواده را به خود اختصاص داد.

مسابقات عکاسی اینستاگرامی هیپا بصورت مداوم و در موضوعات مختلف در کشور امارات برگزار می شود و در موضوع اخیر که با عنوان خانواده اجرا گردید، “سعید قاسمی” از اهر توانست مقام دوم این دوره از مسابقات را کسب کند.

سعید قاسمی علاوه بر کسب مقام دوم این دوره از مسابقات بین المللی موفق به دریافت جایزه ۵۰۰ دلاری این دوره از مسابقه اینستاگرامی عکاسی هیپا شد.وی در مسابقات مختلف عکاسی بین المللی، ملی و استانی دارای چندین رتبه برتر و نمایشگاهی است.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *