تسلیت رئیس صداوسیما برای درگذشت محسن قاضی‌مرادی

تسلیت رئیس صداوسیما برای درگذشت محسن قاضی‌مرادی

رئیس سازمان صدا و سیما در پیامی درگذشت محسن قاضی‌مرادی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما، متن پیام علی عسکری به شرح زیر است:

“انالله و انا الیه راجعون

درگذشت هنرمند پیشکسوت، آقای محسن قاضی‌مرادی را تسلیت می‌گویم. مردم هنردوست ایران هنرنمایی این بازیگر دوست‌داشتنی را در بیش از ۴۰ سریال و تله‌فیلم هرگز فراموش نخواهند کرد.

فقدان  قاضی‌مرادی عزیز  را  به ویژه  به همسر آن مرحوم، سرکار خانم وقاری که عاشقانه در سال‌های بیماری، همراه او بود، تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند تعالی برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

علی عسکری
رئیس سازمان صدا و سیما”

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *