تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردین 1402 - 16:39
کد خبر : 217913

دانلود زیرنویس فیلم A Place in the World 1992 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم A Place in the World 1992 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم A Place in the World 1992 زیرنویس فیلم مکانی در جهان یک فیلم درام به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مشترک آدولفو آریستارین و با بازی فدریکو لوپی است که در سال ۱۹۹۲ منتشر شد. خوزه ساکریستان، فدریکو لوپی، لئونور بندتو و سیسیلیا راث در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. برای

دانلود زیرنویس فیلم A Place in the World 1992 زیرنویس فیلم مکانی در جهان یک فیلم درام به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مشترک آدولفو آریستارین و با بازی فدریکو لوپی است که در سال ۱۹۹۲ منتشر شد. خوزه ساکریستان، فدریکو لوپی، لئونور بندتو و سیسیلیا راث در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم A Place in the World 1992 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم A Place in the World 1992 داستان در زمان بازگشت دموکراسی به آرژانتین در سال ۱۹۸۳ اتفاق می‌افتد. در حالی که آنها زندگی می‌کنند، گروهی از شخصیت‌ها در مورد بحث‌برانگیزترین موضوعات این کشور در آن زمان بحث می‌کنند: مذهب، سیاست و حقوق بشر.

میک لاسال، منتقد فیلم سانفرانسیسکو کرونیکل، این فیلم را پسندید و نوشت: «مکانی در جهان، داستانی حساس و زیبا است که در دوران بلوغ ساخته شده است که در پس زمینه‌ای از سیاست آرژانتینی است که در مقیاس محلی بازی می‌شود. این مورد نادری از فیلمی است که نه تنها دوست داشتنی است، بلکه پر جنب و جوش نیز هست.

دانلود زیرنویس فیلم مکانی در جهان ۱۹۹۲ جیمز براردینلی، منتقد فیلم، نوشت: “بازیگری یکنواخت قوی است، با تمام بازیگران اصلی و فرعی که تصویرهای باورپذیری ارائه می دهند. سلیا (به عنوان: سیسیلیا) راث مخصوصاً به خاطر احساساتی که از چشمانش نشان می دهد شایسته ذکر است. او و فدریکو لوپی هستند. کاملاً منطبق است. مکانی در جهان دیدگاهی صریح و تا حدودی غیرمعمول از روابطی که خانواده ها و جوامع را تشکیل می دهند ارائه می دهد. اگرچه این فیلم گوشت بسیار بیشتری برای جویدن دارد، مسائل ارائه شده توسط یک مکان در جهان ایجاد نمی کند. همان میزان علاقه بدون شخصیت‌هایی که درباره آنها بحث می‌کنند و زندگی می‌کنند. انکار اثربخشی این ازدواج بین شخصیت‌ها و ایدئولوژی که هیچ‌کدام دیگری را تحت الشعاع قرار نمی‌دهند، سخت است.»

زیرنویس فیلم A Place in the World 1992 - بلو سابتایتل

زیرنویس A Place in the World 1992 مکانی در جهان، که برای گلدن گلوب تنها به عنوان یک ورودی از آرژانتین ثبت شده بود، در اصل در پاییز ۱۹۹۲ به کمیته انتخاب اسکار آرژانتین به عنوان مدعی احتمالی ارسال شد. با این حال، کمیته تصمیم گرفت (با یک رای) به جای آن The Dark Side of the Heart را ارسال کند. سپس آدولفو آریستاراین، کارگردان فیلم A Place in the World از آنتونیو مرکادر، وزیر آموزش و پرورش و فرهنگ اروگوئه خواست تا فیلم را به عنوان فیلم اروگوئه ای ارسال کند. پس از امتناع وزیر، آریستاراین موضوع را به مانوئل مارتینز کاریل، مدیر سینماتک اروگوئه برد و او موافقت کرد که فیلم را برای ارسال به کمیته فیلم خارجی زبان آکادمی حمایت مالی کند.

هنگامی که نامزدها توسط آکادمی در ۱۷ فوریه ۱۹۹۳ اعلام شد، مکانی در جهان در ابتدا در بین پنج نامزد قرار گرفت و به عنوان ارسالی اروگوئه ارائه شد. با این حال، یک هفته بعد، آکادمی تحقیقاتی را پس از اینکه فاش شد که این فیلم تقریباً به طور کامل آرژانتینی است با حداقل مشارکت هنرمندان اروگوئه ای آغاز شد. این فیلم سه روز بعد رد صلاحیت شد و آکادمی گفت که اساساً یک محصول آرژانتینی است و این ناقض قوانین آکادمی است که مستلزم این است که “دریافت قابل توجه فیلمسازی از کشوری که فیلم را ارسال می کند” وجود داشته باشد. تنها چند بار در تاریخ آکادمی وجود داشته است که فیلمی پس از نامزدی رد صلاحیت شده است. یکی از موارد قبلی مستند آمریکایی‌های جوان (۱۹۶۷) بود که برنده جایزه اسکار برای فیلم مستند بلند شده بود اما بعداً پس از فاش شدن این که این مستند قبل از دوره واجد شرایط بودن آکادمی به نمایش درآمده بود، فاقد صلاحیت اعلام شد. رد صلاحیت مکانی در جهان بسیار غیرعادی بود زیرا آکادمی تصمیم گرفت آن را با فیلم دیگری جایگزین نکند و تنها چهار فیلم در رقابت باقی ماند.

زیرنویس فیلم مکانی در جهان ۱۹۹۲ آریستاراین که استدلال می کرد این فیلم محصول مشترک بین المللی اروگوئه و آرژانتین است، تصمیم آکادمی را به چالش کشید و در ۴ مارس به دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه مرکزی کالیفرنیا شکایت کرد. آریستاراین به سوابق ایجاد شده توسط بلک و سفید در رنگ (۱۹۷۶)، لو بال (۱۹۸۳) و حرکت های خطرناک (۱۹۸۴) که همه محصولات فرانسوی بودند اما به ترتیب توسط ساحل عاج، الجزایر و سوئیس ارسال شدند. پس از اینکه قاضی تشخیص داد، در حالی که در گذشته رویه‌های آکادمی ممکن است سهل‌انگیز بوده باشد، سازمان اساساً از قوانین خود پیروی کرده است، آریستاراین تصمیم گرفت که پرونده را به تجدیدنظر نرساند، زیرا برگه‌های رای از قبل برای رأی‌دهندگان پست می‌شد و مراسم اهدای جوایز در آستانه برگزاری بود. اتفاق افتادن.

زیرنویس A Place in the World 1992 - بلو سابتایتل

زیرنویس مکانی در جهان ۱۹۹۲ به دلیل اختلاف نظر پیرامون رد صلاحیت A Place in the World، آکادمی در تابستان ۱۹۹۳ دستورالعمل های جدیدی را با هدف شفاف سازی قوانین واجد شرایط بودن خود برای رده فیلم های خارجی و به ویژه مشخص کردن نقش ایفای هر یک از خدمه تصویب کرد. همچنین لازم به ذکر است که آکادمی در بیانیه مطبوعاتی خود در نوامبر ۲۰۰۱ که فهرستی از زبان‌های خارجی ارسالی به هفتاد و چهارمین دوره جوایز اسکار را ارائه می‌کرد، اعلام کرد که فیلمی از اروگوئه (در این زندگی فریبنده) “امسال برای اولین بار واجد شرایط شده است” و از این طریق حذف شده است. هر گونه اشاره ای به یک مکان در جهان.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn