تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 19:16
کد خبر : 224725

فیلم درباره زمان

دانلود فیلم About Time 2013 با زیرنویس چسبیده – بلو سابتایتل

دانلود فیلم About Time 2013 با زیرنویس چسبیده – بلو سابتایتل
دانلود فیلم About Time 2013 فیلم درباره زمان یک فیلم کمدی-درام رمانتیک محصول سال ۲۰۱۳ به نویسندگی و کارگردانی ریچارد کرتیس، و با بازی دامنال گلیسون، ریچل مک آدامز و بیل نای است.

دانلود فیلم About Time 2013 فیلم درباره زمان یک فیلم کمدی-درام رمانتیک محصول سال ۲۰۱۳ به نویسندگی و کارگردانی ریچارد کرتیس، و با بازی دامنال گلیسون، ریچل مک آدامز و بیل نای است.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

دانلود فیلم About Time 2013 با زیرنویس چسبیده - بلو سابتایتل

دانلود About Time 2013 تیم لیک در کورنوال، در خانه ای در کنار دریا با پدرش جیمز، مادر مری، عموی غایب دزموند و خواهر کوچکتر آزاده کاترین (“کیت کت”) بزرگ می شود. تیم در تولد ۲۱ سالگی خود از پدرش می‌آموزد که مردان خانواده‌اش این توانایی را دارند که در زمان به لحظاتی که قبلاً زندگی کرده‌اند سفر کنند. جیمز پسرش را از استفاده از هدیه‌اش برای کسب پول یا شهرت منصرف می‌کند و تیم تصمیم می‌گیرد از آن برای بهبود زندگی عاشقانه‌اش استفاده کند.

تابستان بعد، دوست کیت کت، شارلوت به دیدارش می آید. تیم فورا مورد ضرب و شتم قرار می گیرد، اما تا پایان اقامتش منتظر می ماند تا به او بگوید که چه احساسی دارد. او به او می گوید که باید زودتر به او می گفت. تیم به گذشته سفر می کند تا در اواسط تعطیلات به شارلوت بگوید، اما او به او توصیه می کند تا آخرین روز زندگی خود صبر کند. تیم دلشکسته متوجه می شود که به او بی علاقه است و سفر در زمان نمی تواند نظر کسی را تغییر دهد. تیم با این باور که عشق واقعی را از دست داده است، خسته می شود.

تیم به لندن نقل مکان می کند تا به عنوان یک وکیل حرفه ای را دنبال کند و با آشنای پدرش، هری، نمایشنامه نویس خشمگین انسان دوست زندگی می کند. تیم از یک رستوران Dans le Noir بازدید می کند و در آنجا با مری، یک مهاجر آمریکایی و ناشر کتاب آشنا می شود. آنها در تاریکی معاشقه می کنند و پس از آن، مری شماره تلفن خود را به تیم می دهد. تیم به خانه برمی گردد تا هری پریشان را بیابد که شب افتتاحیه نمایش جدیدش توسط بازیگری که خطوطش را فراموش کرده است خراب شده است. تیم برای کمک به بازیگر به گذشته برمی گردد و بازی یک پیروزی است.

دانلود فیلم درباره زمان ۲۰۱۳ با این حال، زمانی که تیم سعی می‌کند با مری تماس بگیرد، متوجه می‌شود که با بازگشت به گذشته برای کمک به هری، آن شب با مری هرگز اتفاق نیفتاد. او علاقه مری به کیت ماس را به یاد می آورد و یک هفته بعد مری را در نمایشگاه کیت ماس پیدا می کند. با این حال، او متوجه می شود که او اکنون یک دوست پسر دارد. تیم با کشف زمان و مکان ملاقات آنها به گذشته برمی گردد، قبل از رسیدن دوست پسر احتمالی زودتر حاضر می شود و مری را متقاعد می کند که در عوض با او برود. رابطه آنها توسعه می یابد و تیم با مری نقل مکان می کند. یک شب، او با شارلوت روبرو می شود که اکنون به نظر می رسد به او علاقه مند است، چیزی که تیم در ابتدا به نظر می رسد به آن فکر می کند، اما به دعوت صمیمیت او را رد می کند و متوجه می شود که او عاشق مری است. او پیشنهاد می کند؛ آنها ازدواج می کنند و یک دختر به نام پوسی دارند.

دانلود About Time 2013 با زیرنویس چسبیده - بلو سابتایتل

فیلم About Time 2013 روابط و کشمکش های شغلی کیت کت باعث می شود که او در اولین تولد پوسی در حالت مستی با ماشینش تصادف کند. با بهبودی کیت کت، تیم تصمیم می گیرد در زندگی او مداخله کند: او از تصادف جلوگیری می کند و کیت کت را به گذشته می برد تا از رابطه ناخوشایند او با جیمی جلوگیری کند. آنها موفق می شوند به زمان حال برگردند، جایی که تیم متوجه می شود پوسی هرگز به دنیا نیامده است و در عوض او یک پسر دارد. جیمز توضیح می دهد که آنها نمی توانند وقایع قبل از تولد فرزندانشان را تغییر دهند و اطمینان حاصل کنند که آن فرزند دقیقا هنوز حامله خواهد شد. تیم می پذیرد که نمی تواند زندگی خواهرش را با تغییر گذشته تغییر دهد. او اجازه می دهد تصادف رخ دهد و از تولد پوسی اطمینان حاصل می کند و او و مری به کیت کت کمک می کنند تا با مشکلاتش روبرو شود تا زندگی خود را بهبود بخشد. او با دوست تیم جی ساکن می شود و برای خودش یک فرزند دارد. تیم و مری فرزند دیگری دارند، یک نوزاد پسر که آینده کیت کت را تضمین می کند.

تیم متوجه می‌شود که پدرش سرطان ریه لاعلاج دارد و سفر در زمان نمی‌تواند آن را تغییر دهد، زیرا بازگشت به عقب برای حذف سیگار همیشگی، تصور او و کیت کت را خنثی می‌کند. پدرش مدتی است که می‌داند، به گذشته سفر می‌کند تا به طور موثری زندگی خود را افزایش دهد و زمان بیشتری را با خانواده‌اش بگذراند. او به تیم می‌گوید که هر روز را دو بار زندگی کند تا واقعاً شاد باشد: اول، با تمام تنش‌ها و نگرانی‌های روزمره، اما بار دوم متوجه می‌شود که دنیا چقدر می‌تواند شیرین باشد. تیم از این توصیه پیروی می کند. پدرش می میرد، اما تیم به گذشته سفر می کند تا هر وقت دلش برای او تنگ می شود.

دانلود درباره زمان ۲۰۱۳ مری به تیم می گوید که فرزند سومی می خواهد. او تمایلی ندارد زیرا به این معنی است که دیگر نمی تواند پدرش را ملاقات کند. تیم به پدرش می‌گوید که دیگر نمی‌تواند ملاقات کند، و با هم سفر می‌کنند تا خاطره‌ای خوش از دوران کودکی تیم را زنده کنند و مراقب باشند که واقعاً تجربه را تغییر ندهند تا از ایجاد هرگونه تغییری در زمان حال جلوگیری کنند. مری دختر بچه ای به دنیا می آورد و تیم می داند که دیگر نمی تواند پدرش را ببیند. تیم متوجه می شود که بهتر است هر روز یک بار زندگی کند و از آن نقطه به بعد تصمیم بگیرد که اصلاً سفر در زمان نداشته باشد و از زندگی در کنار خانواده به گونه ای قدردانی می کند که انگار برای بار دوم زندگی می کند.

فیلم About Time 2013 با زیرنویس چسبیده - بلو سابتایتل

فیلم درباره زمان ۲۰۱۳ درباره تایم نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد. در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۱۶۴ نقد، با میانگین امتیاز ۶.۴/۱۰، دارای ۷۰ درصد محبوبیت است. اجماع منتقدان این وب‌سایت می‌گوید: «درباره زمان، کارگردانی که ریچارد کورتیس با فیلمی زیبا و بی‌هیچ صمیمانه فیلم‌برداری شده، احساسی‌ترین حالت خود را نشان می‌دهد». متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس بررسی های ۳۴ منتقد، امتیاز ۵۵ از ۱۰۰ را به خود اختصاص داد که نشان دهنده “بررسی های ترکیبی” است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn