تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 15:58
کد خبر : 232298

فیلم تگزاس تصادفی

دانلود زیرنویس فیلم Accidental Texan 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Accidental Texan 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Accidental Texan 2023 فیلم تگزاس تصادفی یک فیلم کمدی-درام آمریکایی به کارگردانی مارک لمبرت...

دانلود زیرنویس فیلم Accidental Texan 2023 فیلم تگزاس تصادفی یک فیلم کمدی-درام آمریکایی به کارگردانی مارک لمبرت بریستول و با بازی توماس هدن چرچ، رودی پانکو، کری-آن ماس و بروس درن است. این فیلم بر اساس رمان مارمولک های شکلاتی نوشته کول تامپسون در سال ۱۹۹۹ ساخته شده است.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Accidental Texan 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Accidental Texan 2023 هنگامی که اروین فارغ التحصیل هاروارد به دلیل روشن گذاشتن تلفن خود از صحنه فیلمبرداری اولین کنسرت بازیگری خود اخراج می شود، او با ماشین خود فرار می کند تا در اعماق کشور نفتی تگزاس شکسته شود. او با کمبود بودجه برای تعمیر ماشینش، پیشنهاد حفاری محلی مرل را برای کار در سایتش می پذیرد. سپس متوجه می‌شود که پروژه شکست می‌خورد و مرل از او می‌خواهد تا با ایفای نقش به عنوان یک متخصص نفت که پروژه را رهبری می‌کند، به او کمک کند.

دانلود زیرنویس فیلم تگزاس تصادفی ۲۰۲۳ فیلمبرداری در آستین، تگزاس در ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱ آغاز شد. فیلمبرداری همچنین در بارتلت، تگزاس در اکتبر ۲۰۲۱ انجام شد.

زیرنویس فیلم Accidental Texan 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Accidental Texan 2023 در ژانویه ۲۰۲۴، اعلام شد که Roadside Attractions حقوق پخش فیلم در آمریکای شمالی را به دست آورده است. در ۸ مارس ۲۰۲۴ منتشر شد.

زیرنویس فیلم تگزاس تصادفی ۲۰۲۳ جو لیدون از ورایتی نوشت: دفعه بعد که می شنوید کسی شکایت می کند که مطمئناً او را مثل سابق نمی کند، او را به سمت تگزاس تصادفی هدایت کنید، یک درام قدیمی و غیرقابل معذرت خواهی و حس خوب که با چند مورد. تغییرات جزئی، می تواند به عنوان یک ویژگی خانواده پسند تازه کشف شده از اواسط دهه ۱۹۷۰ منتقل شود.

زیرنویس  Accidental Texan 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس تگزاس تصادفی ۲۰۲۳ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۵۵ درصد از ۲۲ منتقد، با میانگین امتیاز ۵.۴/۱۰ مثبت هستند. متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می کند، بر اساس ۴ منتقد، امتیاز ۵۱ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده نقدهای “مختلط یا متوسط” است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn