تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1402 - 16:21
کد خبر : 218181

دانلود زیرنویس فیلم All Ladies Do It 1992 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم All Ladies Do It 1992 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم All Ladies Do It 1992 زیرنویس فیلم همه خانم ها این کار را می کنند یک فیلم کمدی  ایتالیایی به کارگردانی تینتو براس و با بازی کلودیا کول است که در سال ۱۹۹۲ منتشر شد. این فیلم بر اساس اپرای Mozart/da Ponte Così fan tutte ساخته شده است. برای دانلود فیلم اینجا

دانلود زیرنویس فیلم All Ladies Do It 1992 زیرنویس فیلم همه خانم ها این کار را می کنند یک فیلم کمدی  ایتالیایی به کارگردانی تینتو براس و با بازی کلودیا کول است که در سال ۱۹۹۲ منتشر شد. این فیلم بر اساس اپرای Mozart/da Ponte Così fan tutte ساخته شده است.

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم All Ladies Do It 1992 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم All Ladies Do It 1992 دایانا (کلودیا کول) یک همسر رومی است که با خوشبختی با پائولو (پائولو لانزا) دلسوز ازدواج کرده است، اما او مشتاق بازی های خوش خیم اغواگری با مردان دیگر است در حالی که در مقابل پیشرفت های صاحب مغازه لباس زیر زنانه شیک سیلویو (رنزو رینالدی) مقاومت می کند و ماجراهای خود را روایت می کند. به پائولو برای تحریک زندگی یکنواخت آنها. با این حال، دایانا تحت تأثیر دوست لزبین خود آنتونیتا (ایزابلا دیانا) و خواهر بدجنس نادیا (اورنلا مارکوچی) شروع به پیشبرد جریانات بیشتر می کند در حالی که پائولو هنوز تمایل دارد باور کند که وقایع نقل شده توسط او صرفاً تخیلات هستند. با این وجود، وقتی فروشنده عتیقه سادایی فرانسوی دوناتین آلفونس (فرانکو برانچیارولی) آثاری روی بدن او می گذارد، پائولو می فهمد که دایانا به او خیانت می کند و او را از خانه بیرون می کند. دایانا سپس به دنبال ماجراجویی های بیشتر است، در حالی که او و پائولو به ماهیت و تک همسری و آینده خود به عنوان یک زوج فکر می کنند.

زیرنویس فیلم All Ladies Do It 1992 - بلو سابتایتل

زیرنویس All Ladies Do It 1992 در یک بررسی گذشته نگر، Sight & Sound هر دو The Key (1983) و All Ladies Do It را بررسی کرد و اشاره کرد که دومی “کاهش قابل توجهی در پیچیدگی روایی و شوخ طبعی نشان می دهد” و اشاره کرد که فضای ونیز در این فیلم بیشتر در استودیو است. ساختارهای مبتنی بر کلید. فیلم براس داستان را به زمان موسولینی منتقل می کند و صحنه را به ونیز تغییر می دهد.

زیرنویس All Ladies Do It 1992 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم همه خانم ها این کار را می کنند ۱۹۹۲ در نوامبر ۲۰۲۰، اقتباس هندی با بازی سجل شاه در پلتفرم Nuefliks OTT منتشر شد. این فیلم توسط آخیل گوتام کارگردانی شده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn