تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1402 - 12:34
کد خبر : 218732

دانلود زیرنویس فیلم Allelujah 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Allelujah 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Allelujah 2022 زیرنویس فیلم آللویا یک فیلم درام بریتانیایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی ریچارد ایر و نویسندگی هایدی توماس است. این بر اساس نمایشنامه آلن بنت به همین نام ساخته شده است. در این فیلم جنیفر ساندرز، بالی گیل، راسل تووی، دیوید بردلی، درک جاکوبی و جودی دنچ ایفای نقش می

دانلود زیرنویس فیلم Allelujah 2022 زیرنویس فیلم آللویا یک فیلم درام بریتانیایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی ریچارد ایر و نویسندگی هایدی توماس است. این بر اساس نمایشنامه آلن بنت به همین نام ساخته شده است. در این فیلم جنیفر ساندرز، بالی گیل، راسل تووی، دیوید بردلی، درک جاکوبی و جودی دنچ ایفای نقش می کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Allelujah 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Allelujah 2022 بیمارستان بیت لحم، که توسط مردم محلی، کارکنان و ساکنان «بیث» نامیده می‌شود، یک بیمارستان سالمندان کوچک در شهر ویکفیلد، یورکشایر غربی است که به دلیل کاهش بودجه به NHS در معرض تعطیلی قرار دارد. در میان کارکنانی که کار می کنند، یک دکتر به نام دکتر ولنتاین و سرپرستار خواهر آلما گیلپین وجود دارند که قرار است با برگزاری کنسرت و اهدای مدال از او به خاطر خدماتش به بث تجلیل شود.

یک گروه فیلمبرداری از برنامه تلویزیونی محلی Pennine People به Beth دعوت می شوند تا یک تلاش داوطلبانه برای نجات آن از بسته شدن را مستند کنند، در این مدت آنها همچنین با رئیس هیئت مدیره و برخی از ساکنان مصاحبه می کنند. در همان زمان، کالین کولمن، مشاور وزیر بهداشت، به بت که بسته شدن آن را توصیه کرده بود، می رسد تا به ملاقات پدرش جو و ارزیابی بیمارستان بپردازد. یکی از ساکنان، مری ماس، از مصاحبه در مقابل دوربین توسط خدمه تلویزیون به تعویق افتاد، اما ولنتاین به او یک آی پد می دهد و او را تشویق می کند تا تجربیات روزانه خود را مستند کند.

دانلود زیرنویس فیلم آللویا ۲۰۲۲ پس از مرگ یکی از بیماران، زنی ضعیف و ضعیف به نام مولی در بث بستری می شود و در ابتدا ولنتاین از او مراقبت می کند، اما شب بعد آلما از او مراقبت می کند. او صبح روز بعد مرده پیدا می شود و بث توسط دختر و دامادش که قرار بود تنها سه ماه بعد خانه او را به ارث ببرند، تهدید به پیگرد قانونی می شود. در طول این مدت، بث یک دانشجوی تجربه کار به نام اندی را می پذیرد و کالین دوباره با پدر جدا شده اش ارتباط برقرار می کند و این دو به تلاش های جو برای تلقین سیاسی به پسرش فکر می کنند. کالین با درک اهمیت بث نه تنها برای پدرش بلکه برای جامعه محلی، به لندن بازمی‌گردد و با شور و اشتیاق از آن در یک جلسه دفاع می‌کند و پس از نادیده گرفته شدن درخواست‌های او توسط سایرین حاضر، هجوم می‌آورد.

زیرنویس فیلم Allelujah 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Allelujah 2022 در آن شب، اندی نمی تواند به موقع عمل کند تا جو نتواند خود را در رختخوابش خاک کند. آلما به او توجه می کند که به او اشاره می کند که در “لیست” قرار دارد. جو از ترس معنایی که ممکن است داشته باشد، با کالین تماس می گیرد و این ترس را به او محرمانه می گوید. صبح روز بعد، اندی با یک پاکت سیگار که جو از او خواسته بود به بث می رسد، اما جو را در تختش مرده می بیند. مراسم بزرگداشت آلما در آن روز برگزار می شود. قبل از شروع، مری ولنتاین را کنار می‌کشد و ویدیویی را که آلما از مولی گرفته است به او نشان می‌دهد. ولنتاین استنباط می کند که آلما ضعیف ترین ساکنان را با بستن فنجان های شیر گرم شبانه با مورفین مسموم کرده است. او در این مراسم به رئیس هیئت مدیره هشدار می دهد. آلما به حبس ابد محکوم می شود و بث بسته می شود و ساکنان آن به مراکز مختلف دیگر منتقل می شوند.

زیرنویس فیلم آللویا ۲۰۲۲ در پایان، ولنتاین نشان داده می‌شود که در یک بخش مراقبت‌های ویژه در آغاز همه‌گیری COVID-19 مشغول به کار است، جایی که با آمبروز، یکی از ساکنان سابق بث، روبرو می‌شود که در حالی که دست او را گرفته می‌میرد. ولنتاین خشمگین و خشمگین بیمارستان را ترک می کند و دیوار چهارم را با یک مونولوگ پرشور در دفاع از NHS می شکند.

زیرنویس Allelujah 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس آللویا ۲۰۲۲ این فیلم با واکنش دو قطبی منتقدان روبرو شده است. این فیلم در حال حاضر امتیاز ۴۰% را در Rotten Tomatoes دارد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn