تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 18:52
کد خبر : 218283

دانلود زیرنویس فیلم Almost Pyaar with DJ Mohabbat 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Almost Pyaar with DJ Mohabbat 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Almost Pyaar with DJ Mohabbat 2023 زیرنویس فیلم تقریبا عاشق دی جی محبت یک فیلم درام عاشقانه موزیکال هندی زبان هندی محصول ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی آنوراگ کاشیاپ است. با بازی Alaya F و تازه وارد Karan Mehta در نقش اصلی. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم

دانلود زیرنویس فیلم Almost Pyaar with DJ Mohabbat 2023 زیرنویس فیلم تقریبا عاشق دی جی محبت یک فیلم درام عاشقانه موزیکال هندی زبان هندی محصول ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی آنوراگ کاشیاپ است. با بازی Alaya F و تازه وارد Karan Mehta در نقش اصلی. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم مراکش ۲۰۲۲ و اولین نمایش آسیایی خود را در جشنواره بین المللی فیلم جزیره هاینان داشت. پس از انتشار، این فیلم مورد تحسین تماشاگران قرار گرفت. این فیلم تنها ۲.۰۵ کرور روپیه در باکس آفیس به دست آورد، در حالی که بودجه آن ۱۵ کرور بود و این پروژه را به یک شکست تجاری تبدیل کرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Almost Pyaar with DJ Mohabbat 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Almost Pyaar with DJ Mohabbat 2023 گانش آلگاوه از Firstpost به این فیلم ۳.۵ از ۵ ستاره داد و اگر ما عاشق برداشت غیر متعارف رام کام باشیم، فیلم را یک “سرنوشت سینمایی” نامید، از بازی آلایا، مهتا و همچنین کمئوی کاوشال تمجید کرد. شوبهرا گوپتا از ایندین اکسپرس به این فیلم ۳ از ۵ امتیاز داد و نوشت: “علیرغم چند تکل، هر دو نقش اول تاثیرگذار هستند. توانایی منحصر به فرد کاشیاپ در نشان دادن جنبه تاریک عاشقانه فرضی – “تقریبا پیار” عنوان – به ما کمک می کند. فیلم، و آن را به سمت محور خود کج می کند.»

زیرنویس فیلم Almost Pyaar with DJ Mohabbat 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Almost Pyaar with DJ Mohabbat 2023 از News 18 به این فیلم ۳ از ۵ ستاره داد و نوشت که این فیلم “یکی از آثار بهتر انوراگ نیست، اما مطمئناً قلب دارد”. گریس سیریل از ایندیا تودی به این فیلم ۳ از ۵ امتیاز داد و نوشت که این فیلم سرشار از “عشق و تلاش های فراوان” است. روناک کوتچا از تایمز ایندیا به این فیلم ۳ از ۵ ستاره داد و نوشت: “این یک داستان عاشقانه است که مملو از چالش های اجتماعی و کلیشه های معمولی است که به شیوه ای منحصر به فرد روایت می شود.

زیرنویس Almost Pyaar with DJ Mohabbat 2023 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم تقریبا عاشق دی جی محبت ۲۰۲۳ اما فراتر از آن، به طرز غم انگیزی از تبدیل این فیلم به یک فیلم سرگرم کننده و سرگرم کننده فاصله دارد. تجربه ای عمیقاً جذاب». علیرغم تمجیدها، این فیلم یک شکست تجاری بود و در هفته اول اکران تنها ۲۵ لک روپیه به دست آورد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn