تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1400 - 11:37
کد خبر : 195295

دانلود زیرنویس فیلم Alone at My Wedding 2018 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Alone at My Wedding 2018 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Alone at My Wedding 2018 وقتی به شما می گویم که فیلم مارتا برگمان درباره درام درباره مادری مجرد از یک جامعه رم است که سعی می کند با پیدا کردن یک شوهر فرانسوی در اینترنت زندگی خود را بهتر کند، چه چیزی را تداعی می کند؟ اگر به طور منظم در

دانلود زیرنویس فیلم Alone at My Wedding 2018 وقتی به شما می گویم که فیلم مارتا برگمان درباره درام درباره مادری مجرد از یک جامعه رم است که سعی می کند با پیدا کردن یک شوهر فرانسوی در اینترنت زندگی خود را بهتر کند، چه چیزی را تداعی می کند؟ اگر به طور منظم در جشنواره‌ها یا سینماهای خانه هنری شرکت می‌کنید، به احتمال زیاد در حال تصور برش بدی از بدبختی هستید که در آن معلوم می‌شود که او چیزی بیش از یک طرح داستانی ناامیدکننده و پول‌گیر در یک مارپیچ نزولی به سمت نیهیلیسم و نهیلیسم است. جایی که شوهر آینده او در نهایت نمونه وحشتناکی از مردانگی توهین آمیز است.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/alone-at-my-wedding-2018/

Alone at My Wedding (2018) - IMDb

پس چه لذتی داشتیم که کشف کنیم اولین داستانی انسانگرایانه و متفکر برگمان – که توسط لوران براندنبورگر، بوریس لوژکین و کاتل کویلوره نوشته شده و در نوار کناری ACID در کن نشان داده شده است – بسیار ظریف تر از آن است و علیرغم فضای زمستانی آن، درخشش گرمی از درک شخصیت ها، عیوب و همه چیز دارد.

تصویر را کپی کنید
شکی نیست که زندگی برای پاملا سخت است (با کالیبراسیون خوب توسط Alina Ioana Serban که تازه وارد بازی می شود). او با مادربزرگش (ویوریکا تودور) و دختر نوپایش بیبی (ربکا آنگل) در شرایط تنگ زندگی می کند و چشم انداز کمی برای بهبود اقتصادی ندارد. شاید جای تعجب نباشد که او رویای یک زندگی متفاوت در جای دیگر را در سر می پروراند، موهایش را رنگ می کند و لباس “خوب” خود را برای بازدید از آژانسی در شهر که ممکن است یک کبریت پیدا می شود بپوشد.

او ممکن است فقط تعداد انگشت شماری از کلمات فرانسوی داشته باشد، اما “عاشق” یکی از آنهاست و پس از ملاقات با برونو بلژیکی (تام ورمیر) در اسکایپ، ما به زودی او را به کشورش دنبال می کنیم، جایی که این جفت – او نمی داند که او یک مادر است. او کاملاً آگاه است که دارد – سعی کنید یک پیوند برقرار کنید.

'Alone at My Wedding' ('Seule a mon mariage') review – The Hollywood  Reporter

برگمن وقت خود را صرف می‌کند و مطمئن می‌شود که ماهیت چندوجهی جامعه روما را درک می‌کنیم، که اغلب در درام به عنوان چیزی بیش از یک کانون جنایت به تصویر کشیده می‌شود. در اینجا یک سختی وجود دارد، اما، به طور کلی، انعطاف پذیری، که مظهر روابط پاملا با مادربزرگ و پسر محلی اش ماریان (میتیکا سامو) است، که او اغلب در حالی که بچه را در آغوش می گیرد، ترک می کند.

بلژیک، در مقابل، به عنوان سرزمین آپارتمان‌های جادار و سطوح روشن معرفی می‌شود، اما همچنین مکانی است که در آن فضا زمینه‌ای حاصلخیز برای ریشه‌گیری تنهایی فراهم می‌کند. سبک برگمن صمیمیت دارد، در حالی که پاملا و بیبی بازی می کنند یا با احترام نگاه می کند که برونو و پاملا سعی می کنند یک ارتباط آزمایشی پیدا کنند. احساسات فیلم او هرگز جعلی به نظر نمی رسد – از لحظه وحشت بین مادر و دختر تا ترکیبی عالی از انتظار و تردید که سربان و ورمیر با آن به تعاملات اولیه شخصیت هایشان می پردازند. دلهره و جذب بیگانه هر دو طرف را قطع می کند.

اگرچه پاملا نیروی غالب در فیلم است، همانطور که او با تدبیر شروع به چنگ زدن به زندگی جدید خود می کند، برونو نیز عمق زیادی دارد. انگیزه ها و احساسات خود او مجاز است آشفته و پیچیده باشد، اما مانند پاملا، نوعی امید را هدایت می کند، حتی اگر او همتای وحشتناکی برای زن باهوشی باشد که وارد زندگی او شده است.

Alone at My Wedding (2018) - IMDb

حقیقت در جزئیات و ژست یافت می شود. نیازی نیست به گونه ای تلاش کنیم که پاملا تفاوت بین بلژیک و زادگاهش را احساس کند، زمانی که می توانیم آن را در عمل ساده رها کردن شیر آب برای لذت بخشیدن به یک لذت کوچک ببینیم. کاراکترهای فرعی نیز با اعمالشان مورد خیانت قرار می‌گیرند، مانند زمانی که مادر برونو، به محض ورود به آشپزخانه‌اش، بلافاصله دو کشو قفسه ادویه جات را عوض می‌کند، صرفاً به این دلیل که «اینطور بهتر است» یا گیج‌کننده بودن تعداد بوسه‌های مورد نیاز برای احوالپرسی. . این لحظات سبک تر به جریان فیلم کمک می کند.

موسیقی نیز نقش کلیدی ایفا می کند، پیانوی زمستانی و سیم های موسیقی Vlaicu Golcea در ابتدا دارای پژواک هایی از موسیقی رومی است که در آن موج می زند، و بعداً با انحرافات سخت تر جاز «غربی» جایگزین شد. دو صحنه رقص نیز لحظاتی از احساسات ناخوشایند اما صمیمانه را ارائه می دهند – یک “رقص آهسته” با دت متال و یک زانو زدن بداهه به یکی از مورد علاقه های پاملا.

برگمن هوشمندانه از آن رنگ مو برای نشان دادن گذشت زمان استفاده می‌کند، و لباس‌های کلودین تایکن نیز قابل توجه است، و با یک جفت جوراب پشمی در لحظه مناسب به پاملا جذابیت می‌بخشد یا یکی دیگر را با این همه مهم مشخص می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn