تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1402 - 18:43
کد خبر : 231297

مستند آنسلم

دانلود زیرنویس مستند Anselm 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند Anselm 2023 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس مستند Anselm 2023 مستند آنسلم یک فیلم مستند سه بعدی آلمانی به کارگردانی ویم وندرس است.

دانلود زیرنویس مستند Anselm 2023 مستند آنسلم یک فیلم مستند سه بعدی آلمانی به کارگردانی ویم وندرس است که هنر نقاش و مجسمه‌ساز آلمانی آنسلم کیفر را روایت می‌کند. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن در ۱۷ مه ۲۰۲۳ به عنوان یک نمایش ویژه داشت و در آنجا برای جایزه طلایی به رقابت پرداخت.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس مستند Anselm 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس مستند Anselm 2023 این فیلم که به عنوان “غوطه ور” توصیف می شود، روی نقاش و مجسمه ساز آنسلم کیفر تمرکز دارد. این پروژه کار، سفر زندگی، الهام، فرآیند خلاقیت، و شیفتگی هنرمند به اسطوره و تاریخ را روشن می کند. هدف “محو کردن” مرز بین فیلم و نقاشی است.

دانلود زیرنویس مستند آنسلم ۲۰۲۳ وندرس فیلم را با وضوح ۶K و در فرمت ۳D فیلمبرداری کرد که قبلاً برای مستند خود در سال ۲۰۱۱ پینا از آن استفاده کرده بود. این فیلم طی دو سال در آلمان، فرانسه و ایتالیا فیلمبرداری شد. وندرس این فیلم را “یک کار عاشقانه” نامید و مشخص شد که هفت دوره فیلمبرداری و در مجموع سه سال طول کشید تا تبدیل به فیلمی شود که تا به حال انجام نداده ام.

زیرنویس مستند Anselm 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس Anselm 2023 برای نمایش در بخش اکران های ویژه در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن انتخاب شد، جایی که اولین نمایش جهانی آن در ۱۷ مه ۲۰۲۳ انجام شد. به همین مناسبت، وندرس همچنین برای فیلم سینمایی خود روزهای عالی دعوت به رقابت اصلی جشنواره دریافت کرد. .

زیرنویس مستند آنسلم ۲۰۲۳ فروش جهانی توسط HanWay Films خریداری شد. DCM Film Distribution حقوق توزیع را برای آلمان، اتریش و سوئیس تضمین کرد. همچنین در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان در بخش “آیکون” دعوت شد و در ۶ اکتبر ۲۰۲۳ به نمایش درآمد.

زیرنویس Anselm 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس آنسلم ۲۰۲۳ در Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس ۴۷ نقد، ۹۸ درصد محبوبیت دارد، با میانگین امتیاز ۷.۶/۱۰. اجماع منتقدان این وب‌سایت چنین می‌گوید: «آنسلم از نظر بصری هیجان‌انگیز و به‌طرز غیر متعارفی، ادای احترام شگفت‌انگیزی به زندگی و میراث هنرمندی درخشان می‌کند». در متاکریتیک، فیلم بر اساس ۲۴ نقد منتقد، میانگین وزنی ۸۲ از ۱۰۰ را کسب کرده است که نشان دهنده «تحسین جهانی» است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn