تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1403 - 17:35
کد خبر : 233631

فیلم قصر 4

دانلود زیرنویس فیلم Aranmanai 4 2024 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Aranmanai 4 2024 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Aranmanai 4 2024 فیلم قصر 4 یک فیلم ترسناک کمدی هندی به کارگردانی ساندار سی است.

دانلود زیرنویس فیلم Aranmanai 4 2024 فیلم قصر ۴ یک فیلم ترسناک کمدی هندی به کارگردانی ساندار سی است. این فیلم توسط Avni Cinemax و Benzz Media (P) Ltd تولید شده است. این فیلم با بازی Sundar، رهبری گروهی شامل Tamannaah Bhatia، Raashii Khanna، Ramachandra Raju را بر عهده دارد. ، سانتوش پراتاپ، کووای سارالا، یوگی بابو، وی تی وی گانش و دهلی گانش. این فیلم تا حدی به زبان تلوگو در نقش Baak فیلمبرداری شد و ونلا کیشور و سرینیواسا ردی به ترتیب جایگزین یوگی بابو و وی تی وی گانش شدند. این چهارمین قسمت از مجموعه فیلم های آرانمانای است. Hiphop Tamizha آهنگسازی را انجام داد، در حالی که E. Krishnasamy و Fenny Oliver به ترتیب فیلمبرداری و تدوین را بر عهده داشتند.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Aranmanai 4 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Aranmanai 4 2024 در تاریخ ۳ مه ۲۰۲۴ اکران شد و نقدهای متفاوت تا مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. این فیلم بیش از ۱۰۰ کرور در باکس آفیس در مقابل بودجه ۳۰ کرور روپیه فروخت که آن را به پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه و یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تامیل در سال ۲۰۲۴ تبدیل کرد.

دانلود زیرنویس فیلم قصر ۴ ۲۰۲۴ در شمال شرقی هند، یک کشیش و دخترش در طول یک جشنواره با قایق به معبدی می روند. هنگامی که دختر مجروح می شود و خون او به رودخانه می ریزد، Baak، یک شیطان در حال تغییر شکل را آزاد می کند. باک دختر را می کشد و شکل او را به خود می گیرد. سپس کشیش روح باک را در ظرفی به دام می اندازد و آن را مجبور می کند به خاطر همسرش برای همیشه جای دخترش را بگیرد. صحنه به دهکده ای تغییر می کند که سلوی و شوهرش سانتوش با فرزندانشان زندگی می کنند، ساکتی و سراوانان جونیور سانتوش بر اثر سکته قلبی در جنگل می میرد و سلوی ظاهراً خود را در چاه آنها حلق آویز می کند. ساکتی با مشاهده مادر فوت شده اش به کما می رود. با شنیدن خبر مرگ، برادر سلوی، سراوانان، وکیل مدافع، همراه با عمه اش از کودکان داغدار دیدن می کند. در دهکده، نوه زمیندار، مایا، پزشک، مأمور مراقبت از ساکتی می شود. به زودی، آنها شروع به تجربه فعالیت های ماوراء الطبیعه در خانه می کنند.

زیرنویس فیلم Aranmanai 4 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس Aranmanai 4 2024 سراوانان در مورد پشیمانی خود از اینکه از او حمایت نکرد به خاله خود اعتماد می کند. در همین حال، Baak به ایستگاه پلیس حمله می کند و باعث جراحات می شود، اما سوامی موفق می شود آن را دور کند. در طول این هرج و مرج، مایا در حالی که سعی می کند در جشن تولد ساکتی شرکت کند، توسط روح سلوی در دروازه محوطه متوقف می شود. سراوانان متوجه لکه خونی روی کت آزمایشگاه مایا می شود که به نظر می رسد روح سلوی به آن اشاره می کند. پس از آزمایش خون در آزمایشگاه، آنها متوجه می شوند که Baak جعل هویت سوامی بوده است. پس از رویارویی با رئیس جمهور، جسد سوامی را در صندوق عقب خودروی رئیس جمهور پیدا می کنند. رئیس جمهور فاش می کند که سوامی برای از بین بردن روح سلوی و بقایای او به قبرستان رفته بود. سراوانان خیلی دیر می رسد، شاهد ناپدید شدن روح خواهرش در حالی که برای امنیت ساکتی درخواست می کند. سپس باک دوباره ظاهر می شود تا ساکتی را ادعا کند، اما مایا با او به جشنواره معبد فرار می کند. در آنجا سراوانان در داخل یک مجسمه بزرگ اسورا با باک می جنگند. در اوج جشنواره، روح الهی هم مجسمه و هم باک را از بین می برد.

زیرنویس فیلم قصر ۴ ۲۰۲۴ با رفع آشفتگی، سراوانان به مایا اطمینان می‌دهد که کاخ به بیمارستانی برای او تبدیل می‌شود تا بتواند به روستا خدمت کند. بیرون، بچه ها با روحیه مادرشان پرتاب توپ بازی می کنند و نشان می دهند که او همچنان مراقب آنهاست.

زیرنویس  Aranmanai 4 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس قصر ۴ ۲۰۲۴ گوپینات راجندران از هندو نوشت: “Sundar C به لطف طرح جذابی که توسط Tamannaah سرلوحه آن قرار گرفته است، یک بازگشت بسیار مورد نیاز را با جذاب ترین اضافه شده به مجموعه “Aranmanai” انجام می دهد. M. Suganth از The Times of India به فیلم ۲.۵/۵ ستاره داد و گفت: “یک تکرار قابل پیش بینی، فراموش شدنی و خفیف سرگرم کننده”، در حالی که به تبعیت فیلم از یک فرمول اثبات شده اشاره کرد. او از این فیلم به خاطر نداشتن تخیل و اصالت انتقاد می‌کند، و پیشنهاد می‌کند که این فیلم چیزی جز قدم زدن در همان زمینه‌ای که نوشته‌های قبلی در این مجموعه دارد، انجام نمی‌دهد. Manigandan KR از Times Now به فیلم ۳.۵/۵ ستاره داد و گفت: “کمدی ترسناک ساندار سی باعث می‌شود هم بجنبید و هم بخندید” و فیلم را به دلیل ارائه ترکیبی از هیجان و سرگرمی تحسین کرد. او ضمن تمجید از بازی Tamannaah، خاطرنشان می کند که اگرچه فیلم از فرمول تثبیت شده پیشینیان خود پیروی می کند، اما همچنان روایتی تازه با رازهای متعددی برای کشف ارائه می دهد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn