تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 16:41
کد خبر : 232325

دانلود زیرنویس فیلم Arcadian 2024 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Arcadian 2024 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Arcadian 2024 یک فیلم اکشن ترسناک آمریکایی به کارگردانی بن بروئر بر اساس فیلمنامه ای از مایکل نیلون است.

دانلود زیرنویس فیلم Arcadian 2024 یک فیلم اکشن ترسناک آمریکایی به کارگردانی بن بروئر بر اساس فیلمنامه ای از مایکل نیلون است. نیکلاس کیج در این فیلم نقش پدر دو فرزند نوجوان را بازی می‌کند که همه تلاش می‌کنند در دنیایی پسا آخرالزمانی زنده بمانند.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Arcadian 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Arcadian 2024 یک پدر و پسران دوقلوی نوجوانش برای زنده ماندن در خانه ای دورافتاده در انتهای جهان مبارزه می کنند.

دانلود زیرنویس فیلم آرکادیان ۲۰۲۴ این فیلم در ۱۱ مارس ۲۰۲۴ در South by Southwest به نمایش درآمد و پس از آن توسط RLJE Films در ایالات متحده در ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ اکران شد.

زیرنویس فیلم Arcadian 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس Arcadian 2024 در اکتبر ۲۰۲۲، اعلام شد که نیکلاس کیج در این فیلم بازی خواهد کرد. در نوامبر، Jaeden Martell، Maxwell Jenkins و Sadie Soverall به بازیگران پیوستند.

زیرنویس فیلم آرکادیان ۲۰۲۴ فیلمبرداری اصلی در دوبلین، ایرلند، در نوامبر ۲۰۲۲ آغاز شد. در فوریه ۲۰۲۳، اعلام شد که فیلمبرداری به پایان رسیده است و فیلم در مرحله پس از تولید است.

زیرنویس  Arcadian 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس آرکادیان ۲۰۲۴ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، ۸۳ درصد از ۷۲ نقد منتقد، با میانگین امتیاز ۶.۶/۱۰ مثبت هستند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn