تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 11:31
کد خبر : 230973

فیلم الیزا شگفت‌انگیز

دانلود زیرنویس فیلم Asombrosa Elisa 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Asombrosa Elisa 2022 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Asombrosa Elisa 2022 فیلم الیزا شگفت‌انگیز یک فیلم درام هیجان‌انگیز اسپانیایی...

دانلود زیرنویس فیلم Asombrosa Elisa 2022 فیلم الیزا شگفت‌انگیز یک فیلم درام هیجان‌انگیز اسپانیایی به نویسندگی و کارگردانی سادراک گونزالس-پرلون است که جانا سان آنتونیو به عنوان شخصیت اصلی در کنار سیلویا آباسکال، آسیر اتکساندیا و ایوان ماساگوئه بازی می‌کند.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Asombrosa Elisa 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Asombrosa Elisa 2022 خلاصه داستان الیزا، دختری ۱۲ ساله است که با ضربه روحی ناشی از مرگ مادرش در یک تصادف رانندگی کنار می آید. او سعی می‌کند پدر عبوسش استبان را متقاعد کند که او قدرت‌های فوق‌العاده‌ای دارد تا بتواند از مسئولین این تراژدی انتقام بگیرد. همچنین وضعیت ناگوار زوج ناکارآمدی را که توسط هکتور و ارسولا تشکیل شده‌اند، دنبال می‌کند، اولی یک نقاش و دومی یک زن فعال است که در پی حادثه فوق‌الذکر با زندگی ویلچری سازگار شده است. علاوه بر این، با توجه به کمیک الیسا که به عنوان یک گره ارتباطی وسواس زیادی به (Beatriz شگفت‌انگیز) دارد، طرح داستانی موازی دیگری وجود دارد که دختری لباس‌پوش را نشان می‌دهد، که ممکن است بیاتریز از کمیک‌ها باشد یا نباشد.

دانلود زیرنویس فیلم الیزا شگفت‌انگیز ۲۰۲۲ محصول La Charito Films است و TV3 نیز در آن مشارکت داشته است. مکان های تیراندازی شامل بارسلونا بود.

زیرنویس فیلم Asombrosa Elisa 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Asombrosa Elisa 2022 جولیا اولمو از Cineuropa این فیلم را (در غیر این صورت دارای عناصر و سکانس‌هایی است که به شدت یادآور فیلم‌های کارلوس ورموت هستند) را «پیشنهاد جالبی می‌داند که روایتی تا حدی اصالت را پیشنهاد می‌کند» و در عین حال نتوانسته «لحنی را که می‌خواهد و از آن به دست می‌آورد، بیاورد.» تغذیه می کند”.

زیرنویس فیلم الیزا شگفت‌انگیز ۲۰۲۲ نقد بوکرینی که در Las Provincias منتشر شد، بازی آباسکال را به‌عنوان بهترین چیز در مورد فیلم متمایز کرد، در حالی که «تناسب ضعیف» بین سه داستان فرعی، که «بیش از حد کثیف و مبهم» هستند، به‌عنوان بدترین چیز در مورد آن ذکر شد.

زیرنویس Asombrosa Elisa 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس الیزا شگفت‌انگیز ۲۰۲۲ دیگو کوواس از Jot Down نیز به وضعیت فیلم به عنوان وارث آثار سینمایی ورموت اشاره کرد و آن را همزمان نزدیک و زمینی و همچنین آزاردهنده دانست و تاکید کرد که «بازی با چاقو خطرناک است و فقط برای جسارت انجام آن، در حال حاضر جالب است.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn