تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 - 11:23
کد خبر : 219024

دانلود زیرنویس فیلم Before Sunrise 1995 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Before Sunrise 1995 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Before Sunrise 1995 زیرنویس فیلم قبل از طلوع آفتاب یک فیلم درام رمانتیک محصول سال ۱۹۹۵ به کارگردانی ریچارد لینکلیتر و نویسندگی مشترک لینکلیتر و کیم کریزان است. اولین قسمت از سه گانه قبل، جسی (اتان هاوک) و سلین (جولی دلپی) را دنبال می کند که در قطار Eurail ملاقات می کنند

دانلود زیرنویس فیلم Before Sunrise 1995 زیرنویس فیلم قبل از طلوع آفتاب یک فیلم درام رمانتیک محصول سال ۱۹۹۵ به کارگردانی ریچارد لینکلیتر و نویسندگی مشترک لینکلیتر و کیم کریزان است. اولین قسمت از سه گانه قبل، جسی (اتان هاوک) و سلین (جولی دلپی) را دنبال می کند که در قطار Eurail ملاقات می کنند و در وین پیاده می شوند تا شب را با هم بگذرانند.

دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Before Sunrise 1995 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Before Sunrise 1995 در ۱۶ ژوئن ۱۹۹۴، جسی در قطاری از بوداپست با سلین ملاقات می کند و با هم گفتگو می کنند. جسی به وین می رود تا پروازی به ایالات متحده برگردد، در حالی که سلین پس از دیدار با مادربزرگش به دانشگاه در پاریس باز می گردد. وقتی به وین می‌رسند، جسی از سلین می‌خواهد تا با او پیاده شود و می‌گوید که ۱۰ یا ۲۰ سال بعد، ممکن است از همسر مهم خود راضی نباشد و ممکن است تعجب کند که اگر شخص دیگری را انتخاب می‌کرد، چگونه زندگی‌اش فرق می‌کرد. از طرف دیگر، او ممکن است متوجه شود که خود جسی با بقیه فرقی ندارد. به دلیل نداشتن پول برای اجاره یک اتاق برای شب، تصمیم می گیرند تا صبح روز بعد در وین پرسه بزنند تا پرواز جسی.

دانلود زیرنویس فیلم قبل از طلوع آفتاب ۱۹۹۵ پس از بازدید از چند مکان دیدنی در وین، آنها در هنگام غروب آفتاب در بالای وینر ریزنراد بوسه می زنند و شروع به احساس ارتباط عاشقانه می کنند. همانطور که آنها به پرسه زدن در شهر ادامه می دهند، شروع به صحبت آشکارتر با یکدیگر می کنند، با گفتگوهایی از موضوعاتی در مورد عشق، زندگی، مذهب، و مشاهداتشان از وین. سلین به جسی می‌گوید که آخرین دوست پسرش شش ماه پیش از او جدا شد و مدعی شد که «بیش از حد او را دوست دارد». وقتی جسی از او سوال شد، فاش می‌کند که ابتدا به اروپا آمده بود تا با دوست دخترش که در مادرید تحصیل می‌کرد، وقت بگذراند، اما خیلی زود پس از حضور او در آنجا از هم جدا شدند. او یک پرواز ارزان به خانه از طریق وین پیدا کرد، اما برای دو نفر نبود. چند هفته پس او یک پاس Eurail خرید و به دور اروپا سفر کرد.

زیرنویس فیلم Before Sunrise 1995 - بلو سابتایتل

زیرنویس Before Sunrise 1995 هنگامی که آنها در کنار دوناکانال قدم می زنند، مردی به آنها نزدیک می شود که به آنها پیشنهاد می کند شعری بنویسند که کلمه ای دلخواه در داخل آن باشد. جسی و سلین در مورد کلمه “میلک شیک” تصمیم می گیرند و به زودی شعر فرشته هذیان (که برای فیلم توسط شاعر دیوید جول نوشته شده است) به آنها ارائه می شود – شعری که جسی به طرز بدبینانه ای ادعا می کند مرد قبلاً نوشته است و فقط کلماتی را که مردم انتخاب می کنند درج می کند. در یک کافه وینی، جسی و سلین مکالمات تلفنی جعلی را با یکدیگر ترتیب می دهند و با دوستان یکدیگر که وانمود می کنند با یکدیگر تماس می گیرند، بازی می کنند. سلین فاش می کند که قبل از اینکه جسی او را متقاعد کند آماده بود با قطار از قطار پیاده شود. جسی این را پس از جدایی فاش می کند. او با دوست دخترش پروازی خرید که واقعاً خیلی ارزانتر نبود و تنها چیزی که واقعاً می خواست فرار از زندگی اش بود.

زیرنویس فیلم قبل از طلوع آفتاب ۱۹۹۵ آنها به جذابیت خود برای یکدیگر و اینکه شب چه احساسی در آنها ایجاد کرده است اعتراف می کنند، اگرچه می دانند که احتمالاً دیگر یکدیگر را نخواهند دید. آن‌ها تصمیم می‌گیرند از زمانی که مانده‌اند بهترین استفاده را ببرند، با این که فیلم در مورد اینکه آیا رابطه داشته‌اند یا نه، مبهم باقی می‌ماند. در آن زمان، جسی توضیح می‌دهد که اگر این انتخاب به او داده شود، به جای اینکه دیگر او را نبیند، با او ازدواج می‌کند. فیلم روز بعد در ایستگاه قطار به پایان می رسد، جایی که، درست زمانی که قطار سلین در شرف حرکت است، زوج تصمیم می گیرند هیچ اطلاعات تماسی را با هم رد و بدل نکنند و در عوض شش ماه دیگر در همان مکان ملاقات کنند.

زیرنویس Before Sunrise 1995 - بلو سابتایتل

زیرنویس قبل از طلوع آفتاب ۱۹۹۵ وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes گزارش داد که ۱۰۰ درصد منتقدان بر اساس ۴۶ نقد، با میانگین امتیاز ۸.۴/۱۰، به فیلم نقد مثبت داده‌اند. اجماع منتقدان سایت می‌گوید: «تفکر برانگیز و فیلم‌برداری زیبا، قبل از طلوع آفتاب، نگاهی هوشمندانه و عاشقانه به عشق مدرن است که توسط بازی‌های طبیعی شگفت‌انگیز ایتان هاک و جولی دلپی هدایت می‌شود.» میانگین وزنی امتیاز ۷۷ از ۱۰۰ بر اساس ۱۸ منتقد، نشان‌دهنده «بررسی‌های عموماً مطلوب» است. تماشاگرانی که توسط CinemaScore مورد بررسی قرار گرفتند به فیلم درجه B در مقیاس A تا F دادند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn