تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1403 - 16:56
کد خبر : 233621

دانلود زیرنویس فیلم Birthmark 2024 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Birthmark 2024 – بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس فیلم Birthmark 2024 یک فیلم درام هیجان انگیز هندی به نویسندگی و کارگردانی ویکرام شریداران است.

دانلود زیرنویس فیلم Birthmark 2024 یک فیلم درام هیجان انگیز هندی به نویسندگی و کارگردانی ویکرام شریداران است. شبیر کالاراکال و میرنا منون در این فیلم نقش های اصلی را ایفا می کنند. این فیلم توسط Vikram Shreedharan و Sriram Sivaraman و تحت عنوان Sapiens Entertainment تهیه شده است.

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Birthmark 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Birthmark 2024 این فیلم که به چهار فصل تقسیم می شود، ستوان ارتش هند دانیل (شبیر کالارکال) و همسر شش ماهه باردارش جنیفر (میرنا منون) را دنبال می کند. دنیل با PTSD دست و پنجه نرم می کند. او اخیراً پس از ربوده شدن در منطقه جنگی شش ماه قبل نجات یافت. در همین حال، جنیفر از عوارض سلامتی مختلفی رنج می برد، که دنیل را وادار می کند تا او را به دهکده زایمان طبیعی داوانتری در کرالا، که از مدل زایمان مامایی پیروی می کند، همراهی کند.

این روستا توسط سالمندان کنداوی نظارت می شود. به محض ورود، یک زن و شوهر در حالی که نوزاد تازه متولد شده خود را در دست دارند، روستای تولد را ترک می کنند. چیزی در مورد این زوج به نظر می رسد. آنها با وجود داشتن یک فرزند با هم غمگین و بی حال به نظر می رسند. دنیل و جنیفر با انعکاس خاطرات مشترک خود، برای غلبه بر چالش‌ها با هم متحد می‌شوند تا فرزندشان را به دنیا بیاورند.

زیرنویس فیلم Birthmark 2024 - بلو سابتایتل

زیرنویس Birthmark 2024 این فیلم دارای یک گروه فنی متشکل از فیلمبردار Udhay Thangavel، آهنگساز موسیقی Vishal Chandrashekhar، کارگردان هنری رامو Thangaraj و تدوین Iniyavan Pandiyan است. ظاهر عنوان فیلم در ژوئن ۲۰۲۳ منتشر شد و تریلر فیلم توسط Saregama Tamil در ۲۵ اوت ۲۰۲۳ در یوتیوب منتشر شد.

زیرنویس  Birthmark 2024 - بلو سابتایتل

روپا راداکریشنان از تایمز آو ایندیا به ۳ از ۵ امتیاز داد و خاطرنشان کرد که “شبیر کالاراکال و میرنا به عنوان رهبران فوق العاده هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا همه چیزهایی را که در جریان است بفروشند”. منتقد ملای ملاری با بیان اینکه ویکرام سرهاران کارگردان این فیلم با داستانی متفاوت کارگردانی کرده است، اظهار داشت: کارگردانی این فیلم با داستانی متفاوت است. او روی ساخت یک فیلم انگلیسی تمرکز کرده است. یکی از منتقدان سینما اکسپرس نوشت: «مارک تولد توجه ما را با چیدمان جذابی به خود جلب می‌کند، اما به دلیل انتخاب‌های کارگردانی عجیب، مسائل لحنی و فیلمنامه ضعیف، به ندرت تنشی را که فیلم می‌خواهد احساس کنیم».

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
advanced-floating-content-close-btn